Een fijne rijschool

Ik vond het een erg goede rijschool waar ik me goed op mijn gemak voelde. Ik vond het fijn dat er echt tijd wordt genomen om alles goed onder te knie te krijgen.

Goede ervaring, in één keer geslaagd.

Prettige en leerzame ervaring gehad met John. Je leert op je eigen tempo autorijden en krijgt duidelijke feedback en verbeterpunten. Voor mij resulteerde dit in dat ik in één keer ben geslaagd. Lessen inplannen ging ook altijd makkelijk.

In een keer geslaagd

Ik kwam bij johnsrijopleiding nadat ik al bij een andere rijschool had gezeten, hij heeft mij gewoon laten zien wat ik kan en vooral veel laten rijden. Goede rijschool, zeker een aanrader.

Goede Rijschool

De instructeurs zijn zeer ervaren en leren je goed autorijden. Zeker een aanrader!

Het was erg fijn om van Peter les te krijgen, heel wat uren in de auto gezeten maar altijd een prettig sfeer.

Een fijne en professionele rijschool

De afgelopen maanden heb ik met plezier rijlessen gevolgd bij Peter waardoor ik met volle vertrouwen heb kunnen afrijden. De lessen hadden een duidelijke opbouw en er werd ook goed bijgehouden welke dingen ik nog lastig vond zodat deze in latere rijlessen nog herhaald konden worden. Peter is een vriendelijke instructeur met goede en duidelijke feedback, maar hij geeft ook complimenten wanneer het goed gaat. Kortom, uitstekende rijschool!

Goede en fijne rijlesse!

Mijn rijlessen bij Peter heb ik altijd als prettig ervaren. Wat ik fijn vond aan zijn lessen, was dat er goed benadrukt werd waar ik nog aan moest werken voordat ik praktijkexamen had. Verder vond ik de structuur die tijdens de lessen gehanteerd werd erg goed werken. Al met al is het een fijne rijschool die met je meedenkt met duidelijke lessen!

De rijlessen waren heel goed en de manier waarop ze werden gegeven ook. De voorbereidingen voor het examen waren super. Er wordt goed aandacht besteed om te zorgen dat je goed voorbereid bent voor het examen.

Goede rijlessen en goede communicatie.

Mijn ervaring met deze rijschool is zeer positief. Je krijgt het op een rustige manier aangeleerd en er is een goede communicatie.

Goede rijlessen met een fijne opbouw.

De rijlessen van Peter waren altijd duidelijk, waardoor ik altijd wist wat goed ging en minder goed ging en hier van kon leren. Ook vond ik de opbouw van de lessen fijn omdat je pas aan “moeilijke” situaties begint als het rijden beter gaat en zo alles goed kan leren.

Een hele fijne rijschool

Bij John heb ik een hoop geleerd en verzorgt ook van goede feedback tijdens de rijlessen. Leerzame en fijne lessen gehad, een rijschool die ik zeker zou aanraden aan anderen!

Gewoon top!

Geeft prima instructies, altijd op tijd, en duidelijke communicatie. Heeft goed rekening gehouden met mijn chronische ziekte en dat ik transgender ben. Aanrader!

Goede rijschool met sympathieke instructeur!

Peter bleef tijdens de lessen altijd rustig en aardig maar wel duidelijk. Er was goede communicatie over waar ik op moest letten en wat ik nog moest verbeteren. Tijdens de lessen zijn er zoveel mogelijk verschillende verkeerssituaties aan bod gekomen.

Super rijlessen gehad van Peter, duidelijke feedback en een vriendelijke aanpak!

Ik vond het heel leuk om rijlessen te krijgen van Peter, hij heeft mij veel dingen geleerd waardoor ik in één keer alles heb gehaald. Erg van genoten, heel erg bedankt voor de begeleiding de afgelopen paar maanden!

Fijne en heldere instructeur

Peter is een fijne instructeur die altijd kalm en duidelijk uitlegt wat de bedoeling is en wat we gaan doen. Daardoor reed ik zelfverzekerder. Ook vond ik het fijn dat er werd gewerkt met een praktijkboek, zodat ik wist wat we elke les gingen behandelen.

Lessen waarbij je echt leert rijden

Hele fijne rijschool waarbij echt de tijd voor je wordt genomen! Ik vond de opbouw van de lessen heel prettig, het ging echt op je eigen tempo en er werd voor gezorgd dat je echt alles goed beheersde. Zeker aan te raden!

Gezellige en uitstekende rijlessen

Ik heb super gezellige en uitstekende rijlessen mogen hebben van Peter. Hij ziet goed in wat er voor een leerling nodig is, iets wat hij bij mij dus ook in zag bij het maken van de keuze om een faalangst-examen in te plannen. Hij maakt graag een praatje met je, maar weet alles ook nog goed serieus te houden waardoor je echt de dingen leert die van belang zijn. De rijschool zelf heeft een goede manier van rijlessen geven en vooral het 1.5 uur rijden is een heel groot pluspunt! Doormiddel van jullie manier van les geven en het hebben van een goede instructeur heb ik mijn rijbewijs weten te halen, heel erg bedankt daarvoor!

Super goed en heel relaxed!

Super goede rijlessen gevolgd. Met fijne instructeurs. Zeer zeker aan te raden het is een hele goede rijschool!

Fijne rijlessen!

Fijne rijlessen met een duidelijk doel. Blijven er dingen minder goed gaan? Dan worden die keer op keer herhaald tot ze wel goed gaan, zodat het op het examen in een keer goed zal gaan! Super fijn!

Prima rijschool

Ondanks alle corona gedoe alsnog mijn rijbewijs gehaald, super blij mee! Ik heb veel geleerd in de lessen en vond het een fijne auto om in te rijden, bedankt!

Heb super goede rijlessen gehad en veel geleerd, Peter was soms wel wat streng maar daar leerde je wel veel van. Hij nam de tijd om dingen uit te leggen en als je ergens moeite mee had dan herhaald hij het net zolang tot je het wel wist wat mij betreft een aanrader om lessen te volgen!

Top Rijlessen!

Goede rijlessen gehad afgelopen maanden, na iets langer dan een jaar dan ook geslaagd!

Strakke lessen met goede aandachtspunten

De rijlessen waren altijd erg prettig. Er hing een goede sfeer in de auto. Er was een goede opbouw aan vaardigheden, en wanneer een punt of situatie minder ging, dan werd dat goed een paar keer geoefend (ook in volgende lessen). Zeker hierdoor mijn rijbewijs in een keer gehaald. Bedankt Peter!

Goeie uitleg goeie ervaring

Super fijn de instructeur is rustig en legt alles goed uit waar je veel van leert

Super goede en leerzame ervaring

Ben erg tevreden over de samenwerking met John. Alles werd optijd gecommuniceerd en weet meteen wat je aan John hebt. Fijne leerzame en concrete rijlessen En flexibel kwa tijden