Hij heeft me goed begeleid naar het examen toe.

Het was voor mij lastig om het auto rijden snel onder de knie te krijgen. Toch is het rij examen mij goed afgegaan.

Hele fijne manier van lesgeven en vriendelijke instructeur’

Ik heb mijn lessen als prettig en positief ervaren.

Helemaal top!

Goede instructeur!

Top rijschool

Het kosten mij wat moeiten maar ben uit eindelijk toch geslaagd. Met harstikke veel geduld en motivatie van uit Johns rijopleiding.

Fijne rijles ervaring!

Les gehad van John en in één keer geslaagd! Goede duidelijke uitleg tijdens het rijden. Ik kan veel stress krijgen, maar John kon mij daar goed mee helpen!

Super fijne tijd gehad bij John

John heeft altijd super fijn les gegeven. Door hem ben ik ook in 1 keer geslaagd waar ik nu heel erg blij mee ben. Zeker een aanrader dus!

Goede, fijne en betrouwbare rijschool

Fijne manier van lesgeven, duidelijk, meedenkend, geduld, eerlijk.

Zeer prettige rijschool!!

Fijne rijschool, erg goede begeleiding met duidelijke uitleg. Altijd gezellige lessen en vaste instructeur. Zeker een aanrader!

Een ervaring die het waard is

Je investeert in jezelf door het behalen van een rijbewijs. En daar weten ze jou bij Johns Rijopleiding heel goed mee te helpen. Al coachend bewandelen zij het pad met jou naar het behalen van je praktijk examen. Dit in combinatie met een gezelligheid en lessen die echt gericht zijn op jou.

Een prettige leeromgeving

Tijdens mijn lessen kreeg ik altijd goede en duidelijke feedback op mijn leermomenten. Het was altijd een prettige sfeer om op mijn eige tempo te leren.

Fijn

Heb een zeer goede ervaring gehad met deze rijschool.

Kundige, professionele en fijne rijschool

Goede ervaring met John waardoor ik in 1x heb kunnen slagen voor mijn rijbewijs! John kan goed aanvoelen wat je nodig hebt en denkt met je mee. Prettige sfeer en goed bereikbaar qua contact, bijvoorbeeld voor het inplannen van lessen.

Vandaag in een keer geslaagd dankzij de goede lessen van Peter. Zeker een aan te bevelen rijschool die je snel en goed zelfstandig leert rijden. Bovendien een prettige man om bij in de auto te zitten.

Hele fijne rij begeleiding!

Voordat ik aan de rijopleiding begon bij John gaf de gedachte aan ooit zelfstandig moeten autorijden mij veel spanning. Dankzij deze fijne begeleiding heb ik het zelfvertrouwen gekregen dat ook ik veilig en zelfstandig kan autorijden. Tijdens de lessen heeft John mij voornamelijk zelfstandig laten rijden en bij correcties vroeg hij of ik de auto aan de kant wilde zetten en vroeg dan aan mij hoe ik vond dat het ging. Dat vond ik een erg fijne methode van feedback geven: zo leerde ik het eerst zelf uit te voeren zonder abrupte onderbrekingen en kon daarna evalueren hoe dit was gegaan. Dit heeft mij erg geholpen om wat minder onzeker te zijn. Hij past de lessen aan, aan het persoon wat hij voor zich heeft en stelt je daarmee erg op je gemak. Heel erg bedankt!

Heel erg goed!

Ik heb mijn examen gehaald vorige dinsdag dankzij deze geweldige rijschool. De instructeurs zijn erg fijn en flexibel.

Echt een top rijschool.

Heb er zelf altijd fijn kunnen lessen. Er wordt op een professionele manier les gegeven en je wordt goed voorbereid op je examen.

Goede Rijschool

Goede lessen en een gestructureerde aanpak! Ook de voorbereiding op het examen was erg fijn!

Zeer fijne rijschool!

Peter geeft erg fijn les. Hij heeft veel aandacht voor je en geeft tijdens de les goede uitleg. Als je fouten maakt tijdens les krijg je meteen te horen wat je fout deed en hoe je het de volgende keer beter kan doen.

Super goede rijschool!

Zeer goed begeleid door Peter, Peter weet waar hij over praat en stuurt je goed aan. Als je iets fout doet krijg je daar feedback over maar je krijgt ook een compliment als je het goed doet. Zeer fijne rijschool!

Super rijschool

Ik ben super goed begeleid! Ik ben goed ondersteunt met mijn onzekerheid. Peter is ook heel professioneel en weet je het goed te leren. Ik wil John en Peter bedanken voor dat alles goed is geregeld!

Super goede Rijschool

Ik ben super goed begeleid tijdens mijn lessen. Verder heb ik goede ondersteuning gekregen met mijn onzekerheid! Peter is een fijne en professionele rij instructeur. Ik raad het zeker aan!

Super rijschool