Fijne rec.ontvangst,afspraken worden nagekomen,mooie nieuwe showroom,lekkere koffie.kortom een fijne garage..

Zeer correcte behandeling, Echt vriendelijk, en goede service

Wederom gekozen voor Autobedrijf Van Bruchem voor de aanschaf van een auto. Na aangegeven te hebben wat onze auto wensen waren, hebben wij een fanatisch fijne en mooie auto aangeschaft. De aandacht en zorg dit ik vanuit het bedrijf Van Bruchem heb mogen ontvangen is geweldig en ben ook super tevreden. Alles is tot in de puntjes geregeld. Maarja, daarom 29 jaar Suzuki- en Van Bruchem klant zijn is dan ook niet verwonderlijk. :-) Kortom; klantgerichtheid, klantvriendelijkheid en vakmanschap staan bij Van Bruchem hoog in het vaandel! Ga zo door.

Goede betrouwbare garage

Al jaren bij deze garage. Goede service.

Behulpzaam, betrouwbaar en gastvrij!

Ongelofelijk gastvrij ontvangen. Mooie suzuki dealer met occasions in alle prijsklassen. Verkopers en eigenaar was eerlijk en niet opdringerig. Leuke suzuki alto gekocht met nieuwe apk en 12 maanden garantie. Wij durven deze autogarage wel aan te raden! Ik zou hier zeker weer heen gaan.

Zonder twijfel een positieve ervaring!

De contacten welke er geweest zijn met het oog op inruil en aankoop, zou ik willen beschrijven als prettig, meedenkend, vriendelijk en behulpzaam.

De service is goed. Ze denken met je mee en zorgen dat het verantwoord rijden is. Onze tweede Suzuki Swift ook weer bij Autoservice van Bruchem vandaan gehaald.

Zeer vriendelijk geholpen

De verkoper nam tijd voor me en hielp me goed. Probeerde me niet iets te verkopen dat buiten mijn aangegeven budget was . Bij ophalen van de auto met volle tank en bos bloemen met goed gevoel daar weg gereden.

Vriendelijk personeel. Goede service. Kom hier al jaren

Super geholpen!

Wat een verademing om bij dit bedrijf een auto te kopen. Een fijn bedrijf met kennis van zaken. Gelukkig geen snelle jongens met stropdassen ,maar een betrouwbaar leuk bedrijf met fijne verkopers. Zeker een aanrader. Gaf een vertrouwd gevoel.

perfect

De score zegt genoeg

Goede service Niet opdringerig Laten je rustig je tijd nemen

Vriendelijk behulpzame medewerking.

Goed geholpen en met vragen kon ik terecht!

Hele goede service, goede ervaring

Goed, vakkundig en vriendelijk

Super goede service

Vriendelijke personeel, ze zijn ook bijzonder alert en attent.

Betrouwbaar, transparant en heel vriendelijk

Heel prettig en vriendelijk geholpen. Goede prijs en kwaliteit. Een mooie Suzuki Swift bij heb gekocht!

Prettige garage en personeel !

Prima ontvangen , gelijk met koffie, goed gesprek gehad over de auto en de koop afgerond. Auto werd 3 dagen eerder afgeleverd dan verwacht zodat we hem al voor het weekend hadden ! Top afgeleverd.

Bij van Bruchem ben ik vriendelijk en deskundig geholpen

Heb mijn VW Polo ingeruild voor een Mazda MX30. Na binnenkomst werd ik vriendelijk en correct ontvangen door Niels. Tijdens het drinken van een kopje koffie, heeft hij m'n auto geïnspecteerd. Nadien heeft hij in mijn bijzijn een offerte opgesteld. De te kopen Mazda was vriendelijk geprijsd en ik ontving een mooi inruilbedrag voor mijn Polo. Met een goed gevoel verliet ik het bedrijf. Nadat ik een minder aantrekkelijke offerte van een ander bedrijf had ontvangen, was de keuze snel gemaakt. Koopovereenkomst getekend en de week daaropvolgend stond de auto voor me klaar. Met een schone auto en een mooie bos bloemen reed ik zeer tevreden naar huis. Niels ontdekte in mijn Polo nog een "talisman" die ik had achtergelaten, en die heeft hij me per post thuisgestuurd. Zeer attent.

Vroeger, vandaag en morgen: "Het beste voor je auto en jezelf"

Vanaf 2015 kopen we onze auto bij de familie Van Bruchem, eerst nieuwe Suzuki's en sinds afgelopen week een Mercedes. Betrokken vakmensen die hun vak en de mensen verstaan. Altijd vriendelijk, correct en met maximale inzet en kunde. Van receptie tot verkoop en van verkoop tot werkplaats. Wij zijn al jaren blij met Van Bruchem! Zeker aan te raden.

Top dealer waar ik graag kom

Mijn auto heb ik bij van bruchem gekocht. Ondanks dat ik uit Deventer kom laat ik mijn auto door van bruchem onderhouden. Vriendelijke personeel en ervaren monteurs. Top en ga zo door!

Spontaan langskomen voor diagnose van een autokwaaltje. Meteen gefixed! Top.

Goede service, telkens opnieuw. Ze vinden hun vak leuk en zijn er goed in. Mooi!

In 1 zin. Een 10. Fantastische mensen

Auto gekocht. Nog nimmer nooit zo vriendelijk en correct en vriendelijk geholpen . We stonden perplex . Helemaal een 10.

Goede service, vriendelijk

Zeer plezierig geholpen bij de aanschaf van mijn auto.

Persoonlijk, vriendelijk, behulpzaam, betrouwbaar.

Afspraken worden 100% nagekomen, contact is persoonlijk en sympathiek. Prima inruil- en verkoopprijzen. Er wordt goed geadviseerd. Ten zeerste aan te bevelen.

Verkopen nette auto s

Currieweg 2