Goede fijne verkoop

Personeel is prettig en niet opdringerig denk mee. Fijne vlotte aflevering

Zeer tevreden!

Fijne ontvangst met veel aandacht en tijd voor de klant. We zijn erg tevreden over hoe we zijn geholpen, de goede service en fijne sfeer! En we zijn heel blij met onze nieuwe auto! Heel erg bedankt!

Goeie ervaringen

Goede service. Meedenkend in de oplossingen.

Als ik t geld had zou ik zo nog een auto kopen

Vriendelijk, kwaliteit versus prijs verhouding is meer dan prima. Kennis van zaken. We kochten een 2e hands auto voor nog geen €7000 maar werden behandeld alsof we de duurste auto kochten. Wat een fijne ervaring. Ondanks de reistijd om de auto op te halen en te bekijken (1,5 uur rijden) was het alles waard.

Ruim 35 jaar een heel tevreden klant bij Autoservice Van Bruchem.

Nooit pech gehad met mijn Suzuki's. Eén keer een lekke band (spijker) en altijd starten en lopen. De reguliere beurten altijd perfect volgens afspraak afgewikkeld. Af en toe word ik flink beet genomen. Dat is juist het leuke in de omgang met de medewerkers, op en top vakmensen met hart voor hun werk en klanten. Kom er graag want je bent er geen nummer. Van mij een DIKKE TIEN !!!!

Komt betrouwbaar over, goed contact en je word goed gehoord als klant

. Heb net een auto gekocht bij van Bruchem, omdat het contact goed was, en de prijs oké. Lange geleden dat ik zo'n goeie garage tegenkwam. Ja een eenmanszaak in Hasselt, dat wel.. Zou wel vijf sterren willen geven, maar die laatste ster kan nog komen na een paar jaar service. Goeie zaak!

Helemaal top!

Heel fijn geholpen. Alles is heel duidelijk uitgelegd en ik ben heel blij met mijn nieuwe aankoop!

Geen maatpak maar maat werk

Ontzettend vlot geholpen en nette inruilprijs gekregen . Gewoon goed gevoel bij . Geen onnodig gezeur alles snel geregeld. En gelijk serieus genomen. Het zijn gewoon mensen mensen en geen glade verkopers.

Betrokken, betrouwbaar en geloofwaardig

van Bruchem komt zijn afspraken na, en levert zelfs een auto van 15 oud in bijna nieuwstaat af.

Bedrijf met uitstraling!

Een keurige showroom met gemotiveerde mensen die achter hun product staan. En bij verschil van mening? Er wordt gezocht naar een oplossing, want 'KLANTTEVREDENHEID' staat hier hoog in het vaandel. (Er wordt niet alleen koffie of thee geserveerd, maar in lunchtijd ook op een heerlijke kom soep!) Je proef de sfeer van Teamwork. Gewoon Grandioos.

Fijne service

Snelle en goede service

Kan altijd snel terecht voor reparatie, leveren goede service door vriendelijke personeel. Doen niet moeilijk mbt betaling factuur.

Een Topbedrijf door de klant met stip op één te zetten!

De medewerkers van Van Bruchem hebben wij als zeer servicegericht, vriendelijk en betrokken ervaren. Zij wisten dat wij uitkeken naar onze nieuwe Ignis en hebben die in overleg met ons uit de haven opgehaald zodat wij niet langer hoefden wachten, Top! Wij raden iedereen Van Bruchem aan.

Prima, enthousiaste uitleg

Veel tijd genomen om de auto uit te leggen.

Vriendelijke mensen, goede service.

Goede service en vriendelijke mensen.

100% tevreden

Vriendelijke ontvangst, ze hebben alle tijd voor je. duidelijke uitleg, en alles wordt netjes afgehandeld, wij zijn zeer tevreden over Autoservice van Bruchem

Super vriendelijk eerlijk en geduldig

Werd super vriendelijk behandeld Koffie in overvloed Kleine mankameten eerder voor het bezoek al gemeld Afhandeling erg netjes Gewoon top

Kundig en betrouwbaar

Afspraken bij aankoop worden schriftelijk vastgelegd en nagekomen!

Fijne rec.ontvangst,afspraken worden nagekomen,mooie nieuwe showroom,lekkere koffie.kortom een fijne garage..

Zeer correcte behandeling, Echt vriendelijk, en goede service

Wederom gekozen voor Autobedrijf Van Bruchem voor de aanschaf van een auto. Na aangegeven te hebben wat onze auto wensen waren, hebben wij een fanatisch fijne en mooie auto aangeschaft. De aandacht en zorg dit ik vanuit het bedrijf Van Bruchem heb mogen ontvangen is geweldig en ben ook super tevreden. Alles is tot in de puntjes geregeld. Maarja, daarom 29 jaar Suzuki- en Van Bruchem klant zijn is dan ook niet verwonderlijk. :-) Kortom; klantgerichtheid, klantvriendelijkheid en vakmanschap staan bij Van Bruchem hoog in het vaandel! Ga zo door.

Goede betrouwbare garage

Al jaren bij deze garage. Goede service.

Behulpzaam, betrouwbaar en gastvrij!

Ongelofelijk gastvrij ontvangen. Mooie suzuki dealer met occasions in alle prijsklassen. Verkopers en eigenaar was eerlijk en niet opdringerig. Leuke suzuki alto gekocht met nieuwe apk en 12 maanden garantie. Wij durven deze autogarage wel aan te raden! Ik zou hier zeker weer heen gaan.

Zonder twijfel een positieve ervaring!

De contacten welke er geweest zijn met het oog op inruil en aankoop, zou ik willen beschrijven als prettig, meedenkend, vriendelijk en behulpzaam.

De service is goed. Ze denken met je mee en zorgen dat het verantwoord rijden is. Onze tweede Suzuki Swift ook weer bij Autoservice van Bruchem vandaan gehaald.