Geweldig met top service.

zeer goed

uitsteken

Geweldig garagebedrijf

Vanaf het eerste moment een klik met de verkoper, die deskundig, betrouwbaar en niet opdringerig overkwam. Vrijdag 16 mei zijn we met een mooie Renault Captur, na netjes geholpen te zijn, uit Andelst vertrokken richting huis. Het was even wennen om met een automaat te rijden, maar het went snel. De auto rijdt perfect.

Prettige ervaring

Met een prachtige auto en een goed gevoel weggereden.

Top!!!

Top service! Aanrader

Fijn en goed geholpen!

Mooie auto gekocht en bij de aanschaf goed geholpen! Verkoper makkelijk in het contact en gaf voldoende ruimte en tijd om na te denken over de aanschaf. Bij het ophalen van de auto alles prima geregeld! En nu rijden maar!

In een woord geweldig.

Voor de vierde keer hier een auto gekocht. Uiterst klantvriendelijk en en een uitmuntende service.

Prima eerste ervaring

Begin april een auto gekocht, goed en duidelijk geholpen. Tot op heden loopt alles naar wens.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zoals altijd , goed en vertrouwd

Wederom weer onze auto bij dit bedrijf gekocht. Al jaren een goede band en goede service. Zeker een aanrader om uw auto hier te kopen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima, service gericht bedrijf.

Een prachtige Skoda gekocht. Vriendelijk personeel. We konden na een paar dagen de auto schoon (en met trekhaak erop )meenemen. Ik beveel deze zaak zeker aan.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Mijn dag kan niet meer stuk!

Vandaag een super mooie Volkswagen Polo 1.4 TDI gekocht. Zowel van binnen als buiten ziet de auto er zeer netjes uit.

Goed en prettig geholpen

Leuk bedrijf, netjes geholpen en de auto staat mooi voor je klaar.

Ik raad dit bedrijf aan

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed geholpen en super tevreden met de aankoop!

In eerste instantie gaan kijken voor een wat kleinere auto. Meerdere punten aan de verkoper voorgelegd en na alle voor en tegens afgewogen te hebben met een grotere auto de deal gesloten. Wij zijn enorm tevreden!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijn om daar een auto kopen

Betrouwbaar fijne mensen zijn het

Vriendelijk. Eerlijk en snelle levering

Eerlijke dealer die je de juiste beslissing laat nemen. Super snel mijn auto kunnen ophalen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ruime keus, prima advies !

Vrijblijvende benadering van de verkoper , meer dan voldoende feedback bij interesse.

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

Problemen oplossen zonder gedoe, dát is service!

Kort geleden bij van Lonkhuijzen een mooie Ford S-Max gekocht. Helaas viel de auto na twee weken op een zaterdagavond stil, wilde ook niet meer aanslaan. Gelukkig een parkeerplaats in de buurt waar we hem heen konden duwen. Maandag ochtend rond 11.00 uur gebeld, waarop gelijk actie werd ondernomen. Om 13.00 uur stond van Lonckhuijzen bij ons in Drunen, 65 km voor hen rijden. Even gekeken of hij het probleem ter plaatse kon verhelpen, maar dat was helaas niet het geval. Na nog excuses voor het ongemak, hij vond het heel vervelend voor ons, werd de auto op de ambulance afgevoerd. Helaas bleek het geen simpele storing te zijn, en had men wat meer tijd nodig dan verwacht, hierover werd ik netjes ingelicht. De leenauto die ik eerder niet nodig had stond nog steeds ter beschikking, en werd ook nog eens netjes afgeleverd voor de deur! Niet iets wat je gelijk verwacht, en nogmaals de welgemeende excuses dat het nog niet gelukt was om het euvel te verhelpen. Een aantal dagen later volgde een telefoontje met nieuws, het goede was dat de auto weer liep, het slechte was dat ze geconstateerd hadden dat de versnellingsbak (Powershift) olie lekte, en dat ze dat gelijk wilde verhelpen. Hiervoor moest wel bij een specialist de versnellingsbak gedemonteerd worden, dus ging het wat langer duren. Ik had een prima leenauto, dus graag! Binnen een week kon ik de auto weer ophalen, waarbij gelijk de wat mindere accu was vervangen. Helaas had mijn vrouw in tussentijd een lichte parkeerschade veroorzaakt aan de leenauto. Ook hier was afhandeling van de schade wat men mag verwachten, een meer dan schappelijke prijs, met netjes een rekening erbij. Ik kan natuurlijk niet verlangen dat zij voor die schade opdraaien. (Heb ik overigens netjes vergoed gekregen bij Inshared). En hoewel ik de auto had gekocht met Bovag garantie, is échte service problemen oplossen zonder discussie of moeilijk doen, want recht hebben is nog iets anders dan recht krijgen! Wat mij betreft een aanrader!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hier een auto gekocht,netjes en vlot afgehandeld. Zeer tevreden over het verloop.

Fijne, no-nonsens bedrijf!

Vriendelijke en integere hulp.

Meedenkend en snelle service

Goed meegedacht en snelle service verleend. Dit alles voor een hele scherpe prijs.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Niet opdringerig en zeer netjes

Goede dealer. Denk met je mee. Veel keus.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Uitstekend advies en vriendelijke en kundige hulp.

Gemoedelijke en deskundige hulp. Er wordt goed meegedacht in hetgeen wij zochten, zonder opdringerig te worden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede service. Goede prijs/kwaliteitverhouding Lekkere zak snoep bij aankoop van een auto. Leuke attentie.

Goed servers enzo

Ambachtsweg 8 6673DK Andelst