Vriendelijke mensen die met je mee denken

We hebben er een auto gekocht en we zijn er dik tevreden mee. Bij ophalen auto zat er nog een klein krasje op kreeg gelijk een korting van 300 euro waar maak je dat mee. Ook nog een leuke attentie mee voor ons en ons hondje dat net geopereerd was.Beste mensen bij dit autobedrijf hoef je geen twijfels te hebben om een auto aan te schaffen.

Prima ervaring met van Lonkhuijzen Auto's

Voor de tweede keer een auto hier gekocht en ook na 5 jaar weer prima geholpen door Gert Jan en zijn zoon. Auto had een paar kleine deukjes en die hebben ze er fantastisch uit gehaald. Een bedrijf om binnen te stappen, je voelt totaal geen druk bij het kopen. Auto word netjes afgeleverd met een lekkere zak snoep voor onderweg. Top! Ga zo door mannen en tot over een paar jaar.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Leuke mensen lekkere chocolademelk mooie auto's eigelijk alles goed

• Deskundigheid/Vakmanschap

Netjes te woord gestaan en goed geholpen. Tevreden

• Deskundigheid/Vakmanschap

Medewerkers zijn service gericht en beantwoorden alle vragen. Daarnaast was de auto die ik kocht van uitstekende kwaliteit.

Alles top geregeld

Net bedrijf alle afspraken worden netjes nagekomen . Nette auto's voor scherpe prijzen. Echt een aanrader !!

Super geholpen

Erg net bedrijf waar je zeer goed geholpen wordt

Makkelijk en vriendelijk

Ik ben zeer tevreden over van lonkhuijzen! Service was goed! De auto spik en span afgeleverd, met een mooi zakje snoep voor de terugreis. Zeker een aanrader!

uitmuntend

Auto in prima staat. Vriendelijke uitleg, niets opdringerigs. Wij wisten wat wij wilden en Lonkhuijzen kon ons helpen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima service, uitstekend geholpen. Ik koop altijd mijn auto's hier.

Mooie ford focus gekocht. Prima geadviseerd en weer met een goed gevoel de deur uitgereden.

Vriendelijke service

Auto ingeruild waarbij alles netjes en correct is afgehandeld. Service is snel, vriendelijk en behulpzaam. Oplevering geheel volgens afspraak verlopen.

Fijne garage.

Ruim aanbod en vriendelijke mensen, goede service.

prettig

goed en to the point

Top bedrijf aanrader

Altijd oprecht en klant gericht, Prima bedrijf om zaken mee te doen.

Wederom Top

Alweer de 5e auto hier gekocht Ruime keuzen en uitstekende service.

We zijn super geholpen

Hele sympathieke verkoper, erg behulpzaam en geduldig. Uitstekende service.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijk, meedenkend en super service!

We waren op zoek naar een bedrijfs auto. Er was keuze uit een aantal, in 2 een proefrit gemaakt. Dit was geen probleem. Uiteindelijk kregen we na de beslissing te horen dat hij er nog 2 nieuwe banden, kleine beurt en extra sleutel aan toegevoegd had. Super service!

Gewoon een goed bedrijf

Goed, betrouwbaar

Betrouwbare partner

Betrouwbare partner om zaken mee te doen!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Rustig, niet opdringerig, meedenkend en oplossingsgericht. Leuke attentie bij verkoop.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Eerste aankoop van eigen auto werd geduldig geholpen alles werd goed uitgelegd. Waardoor ik met een goed gevoel met mijn Auto naar huis ben gegaan.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ze denken mee met welke auto geschikt voor je is. Nemen de tijd voor je. En auto wordt bijna in nieuwstaat afgeleverd. Inmiddels mijn 2e auto hier gekocht en.de volgende auto gaat ook zeker weer via hun

• Deskundigheid/Vakmanschap

Lekker gewoon en enorm vriendelijk, behulpzaam, snelle service en denken met de klant mee

Een geweldige combinatie van, kennis van zaken en gewoon normaal blijven..geen verkoop praatjes maar eerlijke feiten, cijfers en adviezen. En....super snelle service ondanks de vakantie periode. Bedank Michiel.

TOP!!!

Onze 8e auto alweer in 20 jaat tijd gekocht bij van Lonkhuijzen. En al 8 keer als uitermate tevreden klant huiswaarts gekeerd. Een heel goed bedrijf dat op alle fronten uitblinkt

Prima ervaring !!!

Na contact te hebben gehad over een proefrit zagen we bij aankomst een auto die ons beter aanstond. Met deze auto een proefrit gemaakt en gelijk tot de koop overgegaan. Alles is prima afgehandeld, zoals besproken. Fijn bedrijf, dat veel moeite doet om te zorgen dat kopers tevreden zijn.