Gezellige en leerzame lessen

Tijdens de lessen werd tijd genomen voor extra uitleg wanneer nodig. Alles werd uitgelegd op een goed tempo. Prettig te combineren met school/andere werkzaamheden door goede beschikbaarheid van de instructeur.

Rustig en vriendelijke instructeur

Op een rustige en vriendelijke manier mijn lessen kunnen volgen. Andries legt alles goed uit en heeft er geen problemen mee als hij dingen 5 of 6 keer moet uitleggen :-)

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super fijne begeleiding gehad!

Super fijne begeleuding gehad voor het halen van mijn BE rijbewijs.

Geweldige Rijschool

Vandaag voor het BE rijbewijs bij autorijschool Andries geslaagd. Hele fijne professionele instructeur die goed uitlegt wat de bedoeling is en alle tijd voor je neemt. Zeker aan te bevelen van mij een 10 Andries! Rick

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne rijschool met zeer goeie begeleiding

Wordt goed begeleid met de lessen en als je vragen hebt wordt dat goed en duidelijk uitgelegd

Leerzaam en goed

Lange tijd besteed aan het rijden, het heeft uiteindelijk allemaal goed uitgepakt. Het was leerzaam en je wordt goed op je gemak gesteld, ook bij fouten

Zeer tevreden!

Rustig, deskundig en betrouwbaar

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede rijschool en zeker aan te bevelen!

Leuke een leerzame lessen gehad bij Jolanda. Ze legt alles rustig en duidelijk uit. Ze neemt de tijd voor je, denkt met je mee, is enthousiast en gezellig.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Snelle service kon met 3 weken terecht. Neemt de tijd voor je.

super

• Deskundigheid/Vakmanschap

Lessen was fijn helaas wel iets langer over gedaan dat ik wou maar ben er super blij mee dat ik mijn rijbewijs heb gehaald. Als je iets niet snapte of niet begreep leggen ze het gerust nog een keer uit en daarna word het geoefend met je waneer de situatie haalbaar is. Dus top

Goede rijschool!

Erg leerzame lessen gevolgd bij Andries. Legt alles rustig uit en helpt je meedenken wanneer je niet direct slaagt! Gezellige rijlessen gehad en nu zelf de weg op (:

Hele goede rij instructeur

Ik heb hartstikke genoten van de rijlessen, en hij heeft mij heel goed geholpen met de dingen die ik lastig vond!

Super enthousiaste rijschool

Ze willen je met alles helpen. Heel duidelijk qua uitleg en eventueel voorbeelden.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring! Veel dingen kunnen leren.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele fijne rustige leraar .\r\nOok de nieuwe collega een goede lieve lerares.\r\nEcht altijd op mijn gemak gevoeld bij allebei en hebben echt passie in hun werk en geven goed uitleg en helpen je waarbij ze kunnen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben halverwege overgestapt naar deze rijschool en dat had ik veel eerder moeten doen. Echt een hele fijne rijschool en zeker een aanrader!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leerzame, duidelijke uitleg tijdens de lessen en ook gezellig, persoonlijk betrokken!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne rijschool

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed bedrijf. Minn begeleider praat goed met me. Helpt bij de dingen die nodig zijn. Legt alles goed uit.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige ervaring met de rijschool\r\n\r\n1xgeslaagt👍

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Veel geleerd en in 1x mijn examen gehaald. Altijd optijd en nuttige lessen.