Goede ervaring!

Prima uitleg fijne instructeur

Prima, goede uitleg en neemt de tijd ervoor

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een hele goede rijschool !

Een hele fijne rijschool, waarbij hele rustige en duidelijke instructie wordt gegeven. Echt een aanrader!

Fijne rijschool met 1 op 1 aandacht

Goede, duidelijke uitleg. Ook tijd voor een gezellig gesprekje tussendoor. Je wordt op je gemak gesteld en nemen de tijd voor de leerling. Kortom een zeer fijne ervaring en zeker aan te bevelen.

Duidelijke uitleg.

Tijdens de les duidelijke uitleg. Geduldig en rustig persoon.

Fijn om bij te lessen

Prima rijschool

Super goed

Jolanda is een hele gezellige vrouw, ziet je foutjes en maakt daar soms grapjes over zodat je t blijft onthouden en er niet onzeker over word. Het is fijn dat je altijd 1 op 1 les krijgt. Er worden ezels bruggetjes gebruikt zodat je alles goed onthoud. Het cbr word goed in de gaten gehouden, zodat je zsm examen kan doen(als je er klaar voor bent)

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fantastische tijd gehad met een top instructeur!

Heb mijn vertrouwen terecht toevertrouwd aan Autorijschool Andries. Ben blij dat ik bij Andries heb mogen leren autorijden! Het was niet altijd even makkelijk en ondanks de enorme zenuwen voor de examens, stelde Andries me altijd enorm op mijn gemak. Hij werkt enorm gestructureerd en dit merk je in het contact buiten de rijlessen, maar ook tijdens het lessen.

Gezellig

Ik heb hier een goede ervaring gehad. De uitleg die ik gekregen heb was goed en makkelijk te begrijpen.

Hele fijne begeleiding

Ik was best wel zenuwachtig toen ik begon met rijlessen. Maar door de fijne begeleiding zit ik steeds meer ontspannen achter het stuur!

• Deskundigheid/Vakmanschap

goede rijschool die met je meedenkt

Afgelopen jaar bezig geweest bij Andries voor mijn auto rijbewijs. De rijschool helpt je goed bij het plannen van je examens en helpt je tijdens het rijden ook waar nodig is.

Prima rijschool

Het is een prima rijschool geeft goede uitleg en gaat stapje voor stapje verder leren. Komt altijd afspraken na.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik vond het een super begeleiding

Op het begin wen je snel aan de auto omdat hij je gewoon alles laat doen. Daarna ga je steeds verder opbouwen totdat je alles onder de knie hebt.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top rijschool waar je je op je gemak kan voelen

Deze rijschool is zeker een aanrader, erg fijne instructeur en voelde me op mijn gemak!

Zeer goede lessen

Veel geleerd in korte tijd

Gezellige, vakbekwame vent

Andries is een man met veel kennis van zaken. Door zijn nuchtere kijk en het makkelijk uitleggen van situaties, maakt het een fijne instructeur. Ga zo door!

Kwaliteit en vertrouwd

Een fijne rijschool en in 1 keer geslaagd. Jolanda is rustig, maar is er echt om je te leren rijden. Ze denkt ook goed mee met dingen waar je moeite mee hebt. Verder is het erg prettig dat je bij deze rijschool de volgende "leerling" niet hoeft op te halen of thuis te brengen. Een ander plus punt is dat soepel zijn mochten sommige lessen door omstandigheden niet doorgaan. Er zijn twee mogelijkheden als het gaat om auto's van basic tot wat meer modern. Ik heb ook geen negatieven ervaringen gehad en kan ze daarom aanraden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne rijschool met goede begeleiding

Zeer leerzame lessen, goede begeleiding. Zeer tevreden over de lessen die ik hier heb gehad en hoe ik bij hun mijn rijbewijs heb kunnen halen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Erg snelle en fijne service!

De lessen waren erg leerzaam en gezellig! Ik had een goede klik met mijn rij-instructrice. Zij was erg duidelijk en heeft mij goed geholpen om zelfstandig te kunnen rijden. Complimenten voor mijn rij-instructrice Jolanda. Ik ga de leerzame en gezellige lessen missen. De service was ook erg snel. Je hoefde maar te appen of ik had al gelijk een reactie terug! Erg fijn! Bedankt voor alles!!

Goede en duidelijke lessen

Andries geeft duidelijke uitleg. Geeft aan wat goed gaat en wat beter kan. Laat je met goede oefeningen leren van je eigen fouten. Hierdoor leer je het rijden snel(ler) aan.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goeie rijschool, goeie rijinstructeur en een goeie ervaring opgedaan en veel geleerd!

Absoluut een aanrader!

Heel klantvriendelijk en goede houding tegenover de leerling. Je rijdt alleen zonder andere leerlingen erbij, goede prijskwaliteit. Hele goede kwaliteit en plezier in het werk!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede ervaring met deze rijschool

Mijn rijles ervaring was goed met jolande was altijd op tijd en ik heb veel geleerd

Super rijschool !

Andries kan het rustig en duidelijk uitleggen. Hij heeft veel geduld en weet je goed op je gemak te stellen. Het aanhanger-rijbewijs heb ik in 1x bij hem gehaald.

Gezellige en leerzame lessen

Tijdens de lessen werd tijd genomen voor extra uitleg wanneer nodig. Alles werd uitgelegd op een goed tempo. Prettig te combineren met school/andere werkzaamheden door goede beschikbaarheid van de instructeur.