Andries nam je aan het begin goed mee met alle handelingen. Vervolgens legde die alles goed uit! Buitenom was het een top ervaring, ik kom hopelijk terug voor mijn BE rijbewijs

Heel goed en leerzaam

Aanvraag voor BE rijbewijs gedaan ( dagcursus) In de morgen met Andries op pad gegaan en heel veel tips gehad waar ik veel aan had. Vervolgens in de middag het examen wat gelukkig heel goed verliep. Dus nogmaals dank en ik beveel je van harte aan!!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Autorijschool Andries is een deskundige rijschool

Na een slechte ervaring bij een andere rijschool ben ik overgestapt naar rijschool Andries. De eigenaar reageerde meteen zeer begripvol en plande een kennismaking. Door de begripvolle houding en feedback van Andries heb ik weer vertrouwen en plezier gekregen in het rijden. Hij weet goed aan te sluiten bij wat je nodig hebt en legt alles zo uit dat je echt begrijpt wat je doet en waarom je het zo doet. Dit hielp mij enorm. Ik ben in 1 keer geslaagd!

Leerzame rijlessen gehad.

Ik heb elke les veel nieuwe dingen geleerd.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne rijschool/instructeur die ik echt zou aanraden!

Mijn ervaring met deze rijschool is erg goed. Flexibel in afspraken en tijden, goede begeleiding en duidelijke uitleg tijdens het lessen. Zeker een aanrader!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super fijn en bijzonder geruststellend

Bijzonder fijne ervaring met Andries. Hij geeft goede en duidelijke adviezen en is goed in je geruststellen waardoor ik het examen een stuk relaxter inging. Hierdoor in 1x mijn BE rijbewijs gehaald. Andries nogmaals ontzettend bedankt voor de toprijles!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Heel erg fijn motiverend en geruststellend

Zeer motiverende en rustige instructeur. Welke de tijd voor je neemt en je positief ondersteund! Genoeg ruimte voor vragen :-) Ik zou Andries zeker aanbevelen!! Nogmaals dank

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super fijn dat ik hier mijn automaat rijbewijs heb kunnen halen.

Prettige rijschool en instructeurs. Ook super fijn dat ik de switch van schakel naar automaat heb kunnen maken binnen dezelfde rijschool.

Deskundig, behulpzaam en vriendelijk

Hier mijn BE-rijbewijs mogen halen. Overal werd rustig de tijd voor genomen en er werden duidelijke uitleg en instructies gegeven. Ook was de instructeur erg vriendelijk en behulpzaam. Al met al een erg fijne ervaring.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Andries was erg flexibel en communiceerde goed, de lessen waren altijd erg gezellig en Andries kan goed inspelen op de wensen van de leerling. Hij weet antwoordt op elke vraag en daagt je elke les weer uit, dit is erg leerzaam omdat geen één les hetzelfde is. Door de goede lessen heb ik in korte tijd mijn rijbewijs kunnen halen en neem ik nu zelfverzekerd deel aan het verkeer.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik heb hele nuttige en goede duidelijke lessen gehad

Heel goed en netjes geholpen. Ook met mijn beperking goed rekening gehouden. Ik ben zeer tevreden en ik wens deze rijschool nog veel moois toe.

Fijne lessen.

Prettige instructeur is Andries. Ook erg gezellig.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer goede ervaring bij deze rijschool

Een fijne rijschool die je erg goed op weg helpt de goede richting in.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik heb echt met plezier gelest bij deze rijschool!

De rijschool denkt heel erg met je mee qua lestijden. Als je wat vaker wilt, of minder vaak kan dat. Ik vond de manier waarop zij feedback gaven op jouw fouten heel erg fijn, altijd met een glimlach. Je merkt dat ze echt met jou mee denken en super graag willen dat je slaagt. Ik ben in één keer geslaagd!

Echt een top rijschool

Ik heb echt genoten van mijn rijlessen, veel geleerd en ze luisteren altijd goed naar alles wat je vraagt en zegt!!

Echt een top rijschool

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede communicatie, duidelijke uitleg.

Legt goed uit, pakt verbeterpunten leerling goed op.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Andries is een fijne instructeur die de tijd voor je neemt en je op je gemak stelt! En dat allemaal met een goed resultaat! In 1 keer geslaagd!

Uitstekend!

Snel alles geregeld en goede begeleiding.

Leervol

Elke les leer je weer iets nieuws en kijkt terug op momenten waar het wat minder ging

Alles top geregeld!

Vanaf het eerste moment een goede klik. Fijne en heldere communicatie. Er werd de tijd genomen om alles goed uit te leggen. Daarnaast werd er goed voorbereid op zowel het examen als het rijden daarna.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Erg fijne rijschool die ik iedereen aan zou raden

Jolanda en Andries waren allebei erg fijne instructeurs. Rustig en begripvol, totaal niet pusherig. Geduldig en meedenkend. Ze kijken naar hoe iemand is en welke invloed dit heeft op het rijden. Ik heb me erg veilig en begrepen gevoeld. Goeie gesprekken gehad en in één keer mogen slagen! :)

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top rijschool die flexibel en gewoon super goed is.

Het is een super goede rijschool die de tijd voor je neemt en echt wilt dat jij je examen goed haalt, ze zijn heel flexibel met inplannen en je weet echt waar je aan toe bent. 100% een aanrader

• Deskundigheid/Vakmanschap

goede, duidelijke en fijne lessen.

Fijne rij instructeur met duidelijke instructies. Het plannen van de lessen, toets en examens waren ook prettig.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super ervaring, Enorm geholpen en tips + tricks aangereikt gekregen.

Heel erg fijne ervaring mogen hebben. Waarin de tijd wordt genomen en naar je wordt geluisterd. Met eindresultaat dat ik eindelijk zelf de weg op mag. Enorm bedankt! Joey