Beste garage in mijn 40 jarig rij bestaan

Vriendelijke vakmensen, informeren je eerst over de kosten voordat ze gaan repareren. Werken snel ('smorgens auto gebracht, begin vd middag auto klaar -APK, beurt met wat reparaties). Auto zoeft weer over de weg.

Er wordt geluisterd, men doet iets aande vraag en men wil ons verder helpen

Snelle en goede service

Snelle en goede service

Vakkundig, eerlijk en praktisch.

Bij de voorinspectie van de APK bleken er nogal wat tegenvallers. Alles keurig toegelicht en helder advies over de mogelijkheden.

Altijd betrouwbaar en vakbekwaam en zeer vriendelijk

Ik kom al jaren bij garage Geert Mulder in Annen tot mijn grote tevredenheid. Toen mijn VW garage in Zuidlaren ermee stopte ben ik hier klant geworden. Natuurlijk is een garage in eigen dorp gemakkelijker maar door de service en altijd hulpvaardige houding van eigenaar en personeel neem ik die extra moeite graag voor lief. Doen wat je zegt en zeggen wat je doet…….dat tref je hier aan. Integer en zeer dienstverlenend. De prijzen voor reparaties etc …..in deze garage zijn ook een stuk minder hoog als ik gewend was Ik noem een voorbeeld van service…….mijn auto liet mij eens op een zondag in de steek….Geert Mulder onderbrak zijn vrije zondag en kwam het probleem oplossen bij mij thuis in Zuidlaren. Grote klasse !! Van harte beveel ik deze fantastische garage aan. John Hollemans Zuidlaren

Vlot , goed en betrouwbaar

Betrouwbaar, zeer klantvriendelijk, prettig

Al jaren klant bij Garage Mulder en dat zegt genoeg.

Eerlijk en oprecht

Fijne en eerlijke garage, je komt niet tot rare verassingen te staan.

Service en communicatie is uitstekend!

Service en communicatie is uitstekend!

Service met vertrouwen.

Goed en ervaren medewerkers, zeer klantvriendelijk

Ervaren medewerkers, zeer klantvriendelijk

Betrouwbaar bedrijf

Goede afstemming over onderhoud en getuigd van inzit in uit te voeren werkzaamheden.

Erg vriendelijke en behulpzame medewerkers

Elke keer dat we hier komen met de auto worden wij erg prettig geholpen. Er word altijd wel ruimte gemaakt als ze dat kunnen. Ze leveren dan ook goed werk af.

Klantvriendelijk en goede service

zeer goede ervaring met de garage gehad tijdens de aankoop en inruil van de auto's. Vriendelijk en Professionele service, Zeker aan te bevelen?

Prima dienstverlening

Je wordt snel en prima geholpen.

Vriendelijke en adequate service

Wij hebben goede ervaring met de garage. Vriendelijke benadering en tijdens het wachten plezierige wachtruimte. Professionele service, geeft vertrouwen in het afgeleverde werk.

Uitstekend gedaan en vriendelijke personeel

Uitstekend gedaan en vriendelijke personeel

Snel en vakkundig geholpen

Snel en vakkundig geholpen

Net bedrijf .

Goed personeel en net werk .

Klantvriendelijk en zeer goed bedrijf

Al jaren een tevreden klant

Snelle service, goed advies

Ik ben al jaren klant, automerk speelt geen rol.

Zeer goed.

De monteurs zijn vriendelijk en behulpzaam. Ze doen het werk goed.

tevreden

goed advies, weinig vertraging