Super service

Vlot, goede communicatie

S en S

Service en snelheid

Klantvriendelijk en goede service

Ik ben vlot geholpen en er is goed gecommuniceerd.

Snelle service

Gewoon goed geregeld.

Uitstekende Garage....

Geweldig.

Ontzettende goede service en zeer vriendelijk personeel. Top!

top geholpen

geen aanmerkingen op de reparatie en de klantvriendelijkheid

Als vanouds...dikke prima

Beurt en kleine reparatie

Goed bedrijf .

Goed deskundig bedrijf . Alleen bij de laatste keuring werden de beschadigingen op het rechter voor spatbord niet volledig behandeld. Een van de drie werd slechts mooi afgewerkt. Met vriendelijke groet, Ben Snijders.

Prima service, vriendelijk personeel

Fan-tas-tisch!

Een week voor vakantie geeft de auto een storing. Onze vaste garage heeft vakantie. Ik meld me bij Mulder ...zij lezen de auto uit en in overleg mag ik de auto laten staan voor reparatie. Tijdens het veelvuldig contact zijn ze vriendelijk, meelevend (forse reparatie met forse kosten) en begripvol. Ze ondernemen actie en houden je op de hoogte. Ze verhelpen zelfs een storing die de auto heeft, waar me het bij mijn eigen garage 500 euro zou kosten, nagenoeg kosteloos. Omdat ze tijd over hebben. Deze jongens zijn voor mij goud waard en hebben mijn vakantie gered! In mij hebben ze een nieuwe klant!

Prima service!

Altijd bereid mee te denken naar de beste oplossing!

Wort vor reparatie eerst gebeld wat de kosten zijn

Snelle reparatie. Prim

Geweldig autobedrijf kunt altijd langs komen als er wat is,En snel afspraak maken voir reparatie.

Snel, goed en klantvriendelijk

Een vakgarage waar je met ieder merk terecht kunt. Je wordt vlot geholpen en men houdt rekening met je wensen. Fijne garage.

Snelle service

Reparatie werd snel en prima uitgevoerd.

Super geholpen

Super geholpen

Oprecht, vakkundig & betaalbaar

Ze zijn oprecht, vakkundig en betaalbaar. In de omgang zijn ze vriendelijk en communiceren ze adequaat. Ze hebben voor mij de gunfactor.

Eerlijk

Oprechte en eerlijke bevindingen tijdens controle van de auto

Top geregeld. Netjes gebeld toen er nog ander defect gevonden was.

Snelle en goede service.

Fantastisch en snelle service

Gaan altijd direct op zoek naar oplossing als je belt!

Prima garage !

Prima! Niks op aan te merken. Vriendelijke mensen en goede service.

Klantgericht, praktisch, snel en professioneel

Het is gewoon een opluchting te merken dat als je belt, er gelijk adequaat gereageerd wordt en er een afspraak gemaakt kan worden. Ook als iets snel moet, zoekt Mulder gelijk mee naar een oplossing. Alles wordt daarnaast deskundig uitgeveoerd