Meedenkend, perfecte communicatie. Snelle en goede service

Snelle service. Groot onderhoud bleek omverwacht nodig. Hadden hem klaar vroeg in de dag

Perfecte afhandeling van het kapotte slot.

Snelle afhandeling tegen zeer redelijke prijs en prettig contact.

Supergoed

Iedereen is altijd even vriendelijk, je wordt goed geholpen. Ze nemen de tijd en de prijs is goed. Ik zou autobedrijf Mulder echt aan iedereen aanbevelen.

Prima garage

Snelle service. Prima garage.

Uitstekend en vakbekwaam personeel

Prettig en altijd goed geholpen.

Vriendelijk en snel

Ik was weer bijna te laat met mijn APK. Ze hebben mij vriendelijk geholpen en ik had nog net op tijd APK gekregen plus andere kleine reparaties gedaan. Top!

Snelle afspraak, goed overleg en goede service.

Heel fijn dat er goed overleg plaatsvindt voordat er dingen gerepareerd worden. Dit voorkomt plotseling hoge kosten. Ben erg tevreden over jullie garage, mijn auto rijdt weer top! Met vriendelijke groet, Kim Kalijn Kamerling.

Fijne vakbekawame mensen

Fijne garage !

Vriendelijk

Behulpzaam. Op afspraak werkt goed.

Niet zeuren....doen

No nonsens bedrijf, toffe jongens

Kom graag weer terug!

Vriendelijk ontvangst, Melden van bijkomende kosten. Snelle afhandeling. Duidelijke uitleg, indien nodig, Vakkundig geholpen.

Betrouwbare garage

Goede service Vriendelijke mensen die je te woord staan Prijs / kwaliteit verhouding is goed

Zeer goede ervsring

Worden goed geholpen ervaren personeel en houden je op de hoogte wat het zal kosten

Prettig en betrouwbaar bedrijf

Zeer betrouwbaar bedrijf en afspraken nakomt

Fijne garage

Vind autobedrijf fijne garage je kunt online afspraak maken en je krijgt een mail als ze de auto eerder nodig hebben zoals laatst voor APK moest hem er om 8.00 uur neer zetten. je krijgt ook altijd WhatsApp bericht wat er aan de auto moet worden gedaan en of je akkoord gaat. Ik vind het een fijne garage!

Snel en goed

Prettige, deskundige vakmensen. Snel en vakkundige werkwijze. Dank je wel

Vriendelijke en deskundige benadering

Houden zich aan afspraken en er is goede communicatie over reparaties.

Uitstekend!

Keurig vooraf prijsin0dicatie voor grote beurt, apk en airco service. Prima uitgevoerd en de werkelijk kosten lagen ook nog iets lager. Goede communicatie.

Net bedrijf

Ervaren personeel

netjes en goed

Goed en netjes

Geeft precies wat je van een garagebedrijf mag verwachten.

Vriendelijk en deskundig personeel, denkt mee met de klant en komt afspraken na.

Van te voren kostenraming, prima

Top! Ze denken echt met je mee

Mijn auto meteen de volgende dag gerepareerd en ze namen meteen de bandenwissel mee, die voor een maand daarna gepland stond! Echt super!

Prima. Voor mij is het altijd prima geweest

Mijn cijfer zit eigenlijk tussen ruim voldoende en zeer goed in. Het neigt dan meer naar zeer goed. Ik ben al een tijdje bij deze garage en ik heb goede ervaring mee. Als ik er wat mee heb, dan heeft Geert er geen moeite mee om thuis bij mij te komen. Als ik bel, dan is hij er ook direct bij, dus voor mij prima service. Verder is het voor mij dicht bij huis en ben daardoor de auto niet zo lang kwijt. Ik ben tevreden over jullie garage.