Garagebedrijf die gewoon goed werk levert

Prima service, communicatie allemaal digitaal

Uitstekend en zonder fratsen.

Uitstekende service, geen rare fratsen, eerlijke prijzen een goede communicatie.

prima service en contact

goede afsetmming over de te verrichten werkzaamheden

Erg plezierig en servicegericht

Klantvriendelijk, leenauto mee zonder daarvoor wat in rekening te brengen, kostenopgaaf vooraf, geen verrassingen.

Erg betrokken en behulpzaam

Als prettig ervaren. Geert is een erg vriendelijke en betrouwbaar kerel!!!

Prima garage .

Autobedrijf Mulder is vriendelijk, flexibel en en deskundig. Het bedrijf is altijd netjes . Das precies wat je zoekt in een lokale autogarage .

Alles Word duidelijk gemeld wat er moet gebeuren.

Zo worden er geen overbodige dingen gedaan waar je niet achter staat.

Normale prettige garage.

Natuurlijk moet er betaald worden voor de verschillende diensten, wel op een duidelijke manier aangegeven.

Met vertrouwen geef ik mijn auto aan mijn garage.

Met vertrouwen geef ik mijn auto aan mijn garage omdat ik altijd goed wordt geïnformeerd, de auto vakkundig onderhouden, de afspraken worden nagekomen, gewoon een fijne garage, goed voor de auto maar ook voor jezelf.

Super service

Vlot, goede communicatie

S en S

Service en snelheid

Klantvriendelijk en goede service

Ik ben vlot geholpen en er is goed gecommuniceerd.

Snelle service

Gewoon goed geregeld.

Uitstekende Garage....

Geweldig.

Ontzettende goede service en zeer vriendelijk personeel. Top!

top geholpen

geen aanmerkingen op de reparatie en de klantvriendelijkheid

Als vanouds...dikke prima

Beurt en kleine reparatie

Goed bedrijf .

Goed deskundig bedrijf . Alleen bij de laatste keuring werden de beschadigingen op het rechter voor spatbord niet volledig behandeld. Een van de drie werd slechts mooi afgewerkt. Met vriendelijke groet, Ben Snijders.

Prima service, vriendelijk personeel

Fan-tas-tisch!

Een week voor vakantie geeft de auto een storing. Onze vaste garage heeft vakantie. Ik meld me bij Mulder ...zij lezen de auto uit en in overleg mag ik de auto laten staan voor reparatie. Tijdens het veelvuldig contact zijn ze vriendelijk, meelevend (forse reparatie met forse kosten) en begripvol. Ze ondernemen actie en houden je op de hoogte. Ze verhelpen zelfs een storing die de auto heeft, waar me het bij mijn eigen garage 500 euro zou kosten, nagenoeg kosteloos. Omdat ze tijd over hebben. Deze jongens zijn voor mij goud waard en hebben mijn vakantie gered! In mij hebben ze een nieuwe klant!

Prima service!

Altijd bereid mee te denken naar de beste oplossing!

Wort vor reparatie eerst gebeld wat de kosten zijn

Snelle reparatie. Prim

Geweldig autobedrijf kunt altijd langs komen als er wat is,En snel afspraak maken voir reparatie.

Snel, goed en klantvriendelijk

Een vakgarage waar je met ieder merk terecht kunt. Je wordt vlot geholpen en men houdt rekening met je wensen. Fijne garage.