Goed en bekwaam personeel

Goed en bekwaam personeel.

Goede garage

Onderhoud van de auto en problemen worden prima verholpen.

Goed gedaan

Prettige contact voor alles wat er gaat gebeuren. Wordt allemaal besproken.

Auto snel en conform afspraak geserviced. Netjes prijs opgave gekregen van te voren, de uiteindelijke nota bleef ook netjes binnen dit budget.

Technisch, zakelijk en klantvriendelijk gewoon TOP.

Goede service en duidelijke communicatie

Die de jaren heen geen ik verschillende garages gehad en mulder is een goede garage. Snelle (geplande) service waar me duidelijk wordt verteld wat er aan de hand is. Bedankt

Alles volgens afspraak

Plezierig contact. Je krijgt steeds een terugkoppeling: van de afspraak en wanneer de servicebeurt gereed is.

Zijn bekwaam en betrouwbaar.

Vriendelijke medewerkers die bereid zijn je te helpen. En maken er niet meer van dan dat het is.

Top bedrijf!

Al jaren worden onze auto’s naar alle tevredenheid onderhouden. Heel vriendelijk personeel.

Vakkundig en klantvriendelijk

Correct en snel

Keurige en correcte afhandeling van de APK en direct kleine beurt uitgevoerd, dat is meedenken.

Snelle service

Goede en betrouwbare garage, snelle service.

goede informatie als er iets gedaan moet worden

Prettig geholpen

Goede service, goed geregeld, vriendelijk.

ok

Betrouwbaar en goede afstemming vooraf.

De auto is in goede handen. Vooraf de werkzaamheden worden uitgevoerd wordt opgave gedaan over de nodige onderhoud en kosten raming. Uitvoering volgens opgave.

Snel, goed, vriendelijk, toppers

Zie boven :)

Prima bedrijf met een uitstekende service.

Al jaren de auto bij ze in onderhoud. We worden altijd keurig ingelicht over defecten en kosten. En bij reparaties zorgen ze dat ze die tussendoor repareren. Prima service!

Goede ervaring

Hallo, Ik denk of weet wel zeker dat u per ongeluk de verkeerde garage beoordeeld! Wij zijn gevestigd in Annen Drenthe en niet in Rotterdam. Zou u dit willen aanpassen?

top

top garage, duidelijke afspraken.

betrouwbaar adres!

aardige en kundige mensen

Vakkundig en professioneel

Ons vertrouwde adres voor auto-onderhoud!

Goede service, persoonlijke benadering, kwaliteit

Ik kom al jaren bij Autobedrijf Mulder, met verschillende automerken. Kwaliteit en goede service.

Altijd behulpzaam

Het personeel is altijd behulpzaam en zijn echte vaklieden, wel vindt ik dat het uur tarief erg hoog begint te worden.