Duur en onfatsoenlijk en geen overleg

De auto moest voor de APK. Dat kwam bij deze garage uit op € 1200,= Het is bij deze garage blijkbaar heel normaal dat je dat klaar hebt liggen. Op de vraag of ik dat in delen kon betalen ging het van "lastig" naar " misschien betaal je wel helemaal niet". Het kan er dus op neer dat ik toch niet zou betalen, een oplichter dus. Tevens hadden ze zonder overleg besloten dat all seasons beter waren dan winter- en zomerbanden die er nu onder zitten. Ik heb de auto opgehaald CONTANT het factuur betaald en heb nu de auto laten keuren voor € 800,= met de opmerking dat ze de betaling week zien verschijnen. Dat was dus een keer maar nooit meer. Is ook geen probleem natuurlijk, ze zitten niet te wachten op oplichters. Ze hebben blijkbaar uitsluitend rijke klanten....

Spijtig dat u ontevreden bent over onze niet geleverde diensten. Hoop voor u dat een andere garage wel aan uw verwachtingen kan voldoen.

mooi weer

niet zo zeuren

Flexibel en klantvriendelijk

De service was goed maar met name de klantvriendelijkheid en flexibiliteit heb ik er kunnen waarderen

Vriendelijk en snelle service

Al mijn vragen zijn beantwoord tijdens een simpele ingreep van mijn auto.

Klantvriendelijk, vakkundig en professioneel.

Bij Autobedrijf Mulder kom ik al jaren met grote tevredenheid. Afspraken worden klantvriendelijk gemaakt en snel ingepland. Het vakkundige personeel staat je graag te woord. Reparatie of onderhoud wordt prima en in goed overleg uitgevoerd. Zijn er onverhoop toch onverwachte kosten dan wordt dit altijd even overlegd. Heldere gespecificeerde facturering.

Goede ervaring al jaren klant

Klant vriendelijk goed monteurs

2 1/2 jaar geleden hier naartoe verhuisd vanuit randstad. Aantal keer bij Geert Mulder nu geweest, ten volle tevredenheid. Ik kan altijd terecht (in het westen soms dagen wachten - zelfs voor iets kleins. Ik heb het idee dat vakmanschap en nauwkeurigheid véél groter is bij Mulder. En wat ik zeker weet: ik betaal minder. Wat mij betreft een score 10. Als ze nog wat aan de benzineprijs konden doen krijgen ze de volgende keer een 11..

top

goede check up. Juist voorbereid bij hogere kosten. Snel, accuraat en leuk personeel.

zoals altijd super geholpen

zoals altijd goed geholpen

Prima bedrijf, kundig en vaardig.

Prima communicatie over geconstateerde zaken en een prima vakkundige afhandeling.

Is goed

Goed in omgang goed mee te werken in geen ge zuur

Gewoon prima

Nvt

Prima planning, heldere opgave behandeling en prijsopgave vooraf.

Duidelijke opgave van uit te voeren werkzaamheden met kostenraming vooraf.

Uitmuntend

Mijn caravan naar de garage gebracht. Goede afspraken gemaakt, op de hoogte gebracht van de eventuele schade en een prettige afhandeling. Hierbij hielp de monteur zelfs om de caravan weer achter de auto te krijgen. Fijne sfeer!

Garagebedrijf die gewoon goed werk levert

Prima service, communicatie allemaal digitaal

Uitstekend en zonder fratsen.

Uitstekende service, geen rare fratsen, eerlijke prijzen een goede communicatie.

prima service en contact

goede afsetmming over de te verrichten werkzaamheden

Erg plezierig en servicegericht

Klantvriendelijk, leenauto mee zonder daarvoor wat in rekening te brengen, kostenopgaaf vooraf, geen verrassingen.

Erg betrokken en behulpzaam

Als prettig ervaren. Geert is een erg vriendelijke en betrouwbaar kerel!!!

Prima garage .

Autobedrijf Mulder is vriendelijk, flexibel en en deskundig. Het bedrijf is altijd netjes . Das precies wat je zoekt in een lokale autogarage .

Alles Word duidelijk gemeld wat er moet gebeuren.

Zo worden er geen overbodige dingen gedaan waar je niet achter staat.

Normale prettige garage.

Natuurlijk moet er betaald worden voor de verschillende diensten, wel op een duidelijke manier aangegeven.

Met vertrouwen geef ik mijn auto aan mijn garage.

Met vertrouwen geef ik mijn auto aan mijn garage omdat ik altijd goed wordt geïnformeerd, de auto vakkundig onderhouden, de afspraken worden nagekomen, gewoon een fijne garage, goed voor de auto maar ook voor jezelf.