Deskundig

Beleefd en correct

Perfecte garage uitstekende kwaliteit en zeer vriendelijk personeel.

Al vele jaren zinde auto's in ons gezin in onderhoud bij RB, dit naar onze volle tevredenheid. Het is altijd een plezier om de auto bij dit bedrijf achter te laten wetende dat je hem weer piek fijn in orde terug krijgt. Wij ervaren autobedrijf RB als een zeer betrouwbare garage die uitstekend werk levert en je uitstekend op de hoogte brengt van de eventuele meerkosten. Het personeel dat er werkt is zeer vriendelijk en weet waar ze over praten. Ik kan U de garage dan ook echt aanraden. Geen tevreden Klant.

Fantastische service!

Deze jongens staan altijd klaar om je te helpen. Ik kreeg zaterdag mijn auto niet gestart. Ik belde en binnen 5 minuten kwam er hulp waardoor ik achter jullie aan naar de garage kon rijden, een uur later kon ik mijn auto ophalen met een nieuwe accu en een ook nog een veilig voorwiel. Superbedankt voor de snelle, goede, persoonlijke en vriendelijke service!

Altijd snel en goed geholpen

Uitstekende service. Mankement aan auto direct verholpen. Klaar terwijl u wacht!

Zeer ervaren en aardige monteurs. Mankement aan auto direct verholpen. Zeer tevreden klant!

Snelle service, staan altijd voor je klaar.

Dit is gewoon een garage die betrouwbaar overkomt. Goede service en advies.

Goede service en zeer meedenkend !

Hard werkende en zeer op service gerichte garage, komt gemaakte afspraken altijd na en vooraf prijsafspraak van een eventuele reparatie. Prima vakmensen, succes !

Prima autobedrijf: deskundig en vriendelijk!

Al jaren onze camperbus in onderhoud. De laatste keer april 2021 : APK + kleine beurt + bandenwissel winter/zomer + lakbeschadigingen aan het dak keurig weggewerkt + acceptabele totaalnota.

met problemen krijg ik direkt antwoord

perfect

afspraak te regelen. Goede service.

eerlijk en betrouwbaar

vanaf het bestaan van RB ben ik klant en zeer tevreden, nog nooit teleurgesteld. een bedrijf waar je op kunt rekenen dus in feite staat het hiervoor al, eerlijk en betrouwbaar en daar gaat het toch echt om zeker in deze branche.

gewoon goed

Heel goede service.Vakmensen.

Staan altijd voor je klaar

vriendelijke medewerkers, vakkundige reparatie

Binnengekomen via een advertentie op internet, trotse eigenaar van m'n eerste Mercedes Benz geworden, zeer tevreden over de afhandeling door RB

Eerlijk, deskundig, goede prijs/kwaliteit verhouding

Fijne mensen, die eerlijk handelen. Deskundig en alles aan mijn auto kunnen verhelpen! Geweldige service voor een eerlijke prijs.

Goed en vakkundig werk.

Naast vakkundigheid, ook vriendelijke behandeling.

Mee denkend

jullie zijn onovertroffen

Voor jullie een positief en hoopvol jaar!

altijd zeer behulpzaam, snel en goed.

Alle werkzaamheden worden goed en snel uitgevoerd. /als vrouwelijke auto bezitter heb ik niet het gevoel dat ze een loopje met je nemen. Dit heb ik wel in een andere Fiat garage meegemaakt. Ondanks mijn verhuizing van Maassluis naar 's-Hertogenbosch, toch voor de service van mijn Fiat bij R & B in Maassluis gebleven.

Goede service, werken netjes en laten altijd weten welke onderdelen/kosten er de volgende beurt aan gaan komen.

Geen gedoe altijd goed en betrouwbaar

Eindelijk een fijne garage

Prima bedrijf

Korte afspraaktijd , correcte behandeling en leveren prima werk

Het was erg duur door de dure onderdelen, maar de afhandeling was prima!

Begonnen met een stervende accu bleken ook achteruitrijcamera en instrumentenpaneel kortsluiting te hebben en aan vervanging toe te zijn. Daarna bleek ook de huishoudaccu kapot te zijn. Dat leidde met een grote beurt, wisseling naar zomerbanden en een nieuwe distributieriem na 6 jaar tot een forse rib uit mijn lijf!

je wordt altijd geholpen

zijn vriendelijk en aardig