Vakkundig en klantvriendelijk.

Ze weten waar ze het over hebben en geven goede en eerlijke adviezen. Er wordt de tijd genomen om e.e.a. uit te leggen met realistische prijsindicatie.

Zeer tevreden.

Al vele jaren vaste klant vanwege de prettige en deskundige behandeling.

Ik kom al jaren bij RB en ik word altijd goed en deskundig geholpen

goed!

god= een 10 waard - de leraar is een 9 waard en de leerling is een 8 waard. vgls een oud Ned. spreekwoord. god = een 10. / RB = een 9 waard en de monteur een 8.

Top service!!

Zelf al vele jaren klant, al diverse familieleden en kennissen aanbevolen ook bij RB langs te gaan voor onderhoud van hun auto, en of het plaatsen van een bv trekhaak.

Een zeer klantgericht bedrijf.

Goede automonteurs die een eerlijke prijs rekenen. Geen onverwachte facturen, altijd eerst overleg over uit te voeren reparaties. Echt een prima garage.

heel erg goed

goede service en ik word gord geholpen

Ze leveren een snelle en deskundige service

Afspraken kunnen snel worden gemaakt. Ze denken met je mee en door de deskundige behandeling van problemen wordt het voertuig tip-top opgeleverd.

prima service en klantvriendelijk !

Er is altijd contact als er iets vervangen moet worden.

Altijd behulpzaam

De medewerkers zijn behulpzaam en correct.

Verstand van zaken

Vertrouwen is een groot goed, de heren verdienen dat!

Goede service, vriendelijke mensen

Bij meerwerk altijd overleg qua kosten en advies.

Hele goede service, eerlijk vakmanschap.

Mijn auto altijd super goed onderhouden. Eerlijk en betrouwbaar. Rafaël en zijn team verstaan hun vak. Service is top!

Zeer deskundig, vriendelijk en staan altijd klaar voor de client

hebben een luisterend oor voor vragen en problemen. Vinden de oplossing. Adviseren het beste voor de auto en altijd in perspectief met de prijs. Houden bij onderhoud de veiligheid van de auto en daarmee de inzittenden uitstekend in hun advies

Altijd goed service

Zodra je bij de mannen van RB binnen stapt wordt je goed en eerlijk geholpen. Ze zijn zeer service gericht en leveren goed werk af.

Je wordt daar altijd fijn geholpen

Prima service. Betrouwbare prognose kosten. Goede kwalitatieve reparaties.

Vakmanschap en meedenkend

Redelijk geprijsd en duidelijk omschreven wat er gebeurt is

prettige en klantvriendelijke houding

idem

Staan altijd voor mij klaar. Goed vakmanschap.

Vakkundig en behulpzaam, klantvriendelijk

Ik heb al jaren alleen positieve ervaringen met RB. De medewerkers zijn vakkundig en behulpzaam in allerlei opzichten. Ook als je zonder afspraak langskomt met een plots opgetreden storing of probleem met de auto word je goed geholpen! Klantvriendelijk en komen hun afspraken na en overleggen mbt reparatie en de kosten.

Snel

Duidelijk en snel doen wat ze beloven

Ik kom er al jaren. Super goed en gezellig autobedrijf. Ga zo door mannen.

Uitstekende deskundige service

Onze auto's worden altijd stipt en goed onderhouden. Prijzen worden vooraf bekend gesteld en nagekomen. Altijd is men vriendelijk en behulpzaam. Alle lof!!!

Altijd keurig te woord gestaan. Snelle en uitstekende service.

Zwarte Zee 24 3144DE Maassluis