altijd een pretige daar

goede survise en zeer klant vriendelijk

Klantvriendelijk en servicegericht

Ik kwam voor APK en bleek ook grote beurt nodig te hebben. Dit werd goed uitgezocht en vervolgens konden de werkzaamheden meteen in hun planning ingepast worden zodat ik niet nog een keer hoefde terug te komen. Ben tevens tevreden met het resultaat.

Toppers

Naast mijn APK kan ik altijd terecht indien nodig op de dag zelf.

Prima service houden zo !

Prijs en kwaliteit zijn prima, auto goed onderhouden, en altijd volgens goede afspraken !

Klantvriendelijk, servicegericht, goede prijs kwaliteit verhouding. Oplossing gericht.

fijne garage

ik kom er al jaren met plezier en kundig geholpen!

Wordt uitstekend geholpen

Vriendelijke autobedrijf waar je prettig wordt geholpen Deze mensen hebben echt verstand van auto’s en campers

Netjes en betrouwbaar

RB komt altijd afspraken na. Het onderhoud aan onze auto’s wordt altijd netjes, goed en betaalbaar uitgevoerd.

Werd goed geholpen en werden de werkzaamheden goed uitgevoerd.

Geweldige service!

Zowel R als B (RB dus) zijn vakbekwame mensen, nemen altijd de tijd voor je en zorgen ervoor dat je auto zo snel mogelijk weer gemaakt is. Blij met een autobedrijf zo dichtbij

Gewoon eerlijk en goed bedrijf

Zowe mijn camper als auto worden top onderhouden.

snelle en uitstekende service en vakmanschap

snelle en uitstekende service en vakmanschap

Goede verhouding tussen dienst en prijs

Klantvriendelijk

Goede vakkundige snelle service!

Al meer dan 10 jaar mijn auto’s in onderhoud bij Rafaël en Banar tot volle tevredenheid. Altijd behulpzaam en vriendelijk. Goede service.

Al jaren een goede en snelle service

Afspraken kunnen snel worden gemaakt, er wordt meegedacht over problemen en oplossingen, het verhelpen van problemen wordt gedaan met deskundigheid en vakmanschap, kortom de totale dienstverlening is uitstekend.

zeer goede service

bij een klein probleem wordt je geholpen

uitstekend

vanaf hun bestaan ben ik al klant naar volle tevredenheid. er zijn nooit smoesjes e.d. denken mee, serieus, betrouwbaar en een prima service. kortom mijn ervaring met RB blij mee.

Betrouwbaar

Goed bereikbaar, goede service

Top kwaliteit en personnel !

Alle mijn vortuigen heb ik hier onderhouden altijd top service !

Heel betrouwbaar en mee denkend

Wij zijn jaren al klant bij deze betrouwbare en mee denkend en oplossend bij een probleem. Het onderhoud van onze auto's is in goede handen en prijs tecnisch oké.

Ga er met plezier terug, persoonlijke service, maken waar, wat ze zeggen.

Goede afspraken

In overleg als het meer gaat kosten dan verwacht, en wordt goed opgelost

Aardige monteurs en zeer deskundig

Als je langs komt, altijd bereid je te helpen.

Professioneel en persoonlijk. Duidelijke kennis van zaken en daarmee heldere afspraken.

Fijne behulpzame mensen

Weten waar ze het over hebben en gaan voor goede en relatief goedkope oplossingen. Je auto gaat langer mee.