Leuke en goede les met goed resultaat

De lessen waren goed qua uitleg en begrip. Tijd voor een lach en serieuze materie. Goed bevallen zou het een ieder aanraden.

• Voor welk rijbewijs heb je een opleiding gevolgd? Categorie BE

Veel geleerd, duidelijk, goede voorbereiding

• Voor welk rijbewijs heb je een opleiding gevolgd? Categorie B

Jullie hebben aardige rij-instructeurs en ze geven duidelijk les.

Toen ik bij Brookhuis les begon, viel ik goed. Wat fijn dat jullie leerlingen dachten aan. Ik beveel mensen aan bij jullie komen, als ze voor verkeerde school zoeken.

• Voor welk rijbewijs heb je een opleiding gevolgd? Categorie B

Het was een fijne en leerzame curcus

Ik heb veel bij geleerd

• Voor welk rijbewijs heb je een opleiding gevolgd? Categorie B

Er wordt goed meegedacht, goede feedback gegeven

Eerst lessen gevolgd voor het gewone B-examen en uiteindelijk in overleg besloten over te stappen naar elektrisch. Fijne feedback.

• Voor welk rijbewijs heb je een opleiding gevolgd? Categorie B, Categorie B - Take Charge (elektrisch)

Prima dagopleiding gehad.

Dagopleiding E achter B gehad, prima georganiseerd, goede rij-instructeur.

Super goeie begeleiding

De ontvangst was in Oldenzaal, daar kreeg ik een lekker bakkie koffie aangeboden. Vervolgens een klein stukje theorie om vervolgens de aanhanger achter de auto te koppelen en richting Almelo te rijden. Onze begeleider Patrick deed het super, in alle rust ons de speciale verrichtingen uitgelegd waarna we deze moesten uitvoeren. We kregen voldoende tijd een aandacht voor deze verrichtingen. In de middag stond het examen gepland, welke we beide met een voldoende hebben afgesloten. Het was top geregeld.

Rijbewijs in 1 dag

Goed uitgelegd en klaargestoomd voor mijn Rijbewijs BE in 1 dag! Heeft goeie kennis van zaken en weet precies wat er gevraagd wordt

• Voor welk rijbewijs heb je een opleiding gevolgd? Categorie BE

Een gezellige en goede rijopleiding.

Ik heb een hele leuke en gezellige periode gehad, waarbij ik heb geleerd hoe ik goed een auto moet besturen.

Fantastic experience overall.

Thank you for the efficient planning of the lessons and most importantly a huge thank you to Tjitte Visser, my driving instructor who was patient and guided me throughout the course. Would definitely recommend Brookhuis to all my colleagues and friends in the future. :) Best Akash

Top rijschool

Ik heb les gehad van jacqueline evers En ze is een top rijinstructeur Duidelijke uitleg echt goede 10 lessen en examen gehad Mvg Richard Buist

• Voor welk rijbewijs heb je een opleiding gevolgd? Categorie B

Zeer leerzame opleidingsdag gehad.

Veel geleerd van een goede en duidelijke instructrice!

• Voor welk rijbewijs heb je een opleiding gevolgd? Categorie BE

Vriendelijke instructeurs op goed bereikbare locatie

Zowel de theorie als praktijkles waren goed te volgen. Vriendelijke en kundige/ervaren instructeurs.

• Voor welk rijbewijs heb je een opleiding gevolgd? Ik heb een theoriecursus gevolgd

Fijne en professionele rijschool!

Ik heb zowel mijn theorie als praktijk bij Brookhuis gedaan en heb zowel de theorie dag als de praktijk lessen als prettig en duidelijk ervaren. Brookhuis is zeer duidelijk en als er iets is zijn ze altijd wel bereikbaar en denken ze met je mee. Een verbeterpuntje is misschien toch nog iets meer insteken op hoe je iemand het beste kunt begeleiden met ASS/ADHD of enig andere mentale beperking.

• Voor welk rijbewijs heb je een opleiding gevolgd? Categorie B

Heel nuchter en heldere hulp

Hele prettige dag met goede hulp ook als ik het niet gehaald had was ik zeker weer hier terug gekomen

Goed georganiseerd bedrijf

De lessen goed verdeelt over de nodige tijd en het examen werd ruim optijd ingepland, waardoor je snel aan de beurt bent.

• Voor welk rijbewijs heb je een opleiding gevolgd? Categorie B

Leerzame en praktische dag.

Leerzame dag waarin je ruim de tijd en mogelijkheden krijgt om aan je vaardigheden te werken. Met vertrouwen richting het examen. De bus verdiend wel een upgrade .. dit is goed gebruikt.

• Voor welk rijbewijs heb je een opleiding gevolgd? Categorie BE

Leerzame dag met duidelijke instructies

Prettige dag op de weg met Ron. Voldoende tijd om het examen te oefenen.

• Voor welk rijbewijs heb je een opleiding gevolgd? Categorie BE

Klanten contact is erg fijn! De dag zelf was minder

Het klant contact is erg vriendelijk. Door omstandigheden heb ik de dag-opleiding een paar keer moeten verzetten, hier werd goed aan meegedacht. De dag-opleiding zelf heb ik als minder prettig ervaren maar alles is me geleerd wat ik nodig had om te slagen voor het BE rijbewijs

Goede uitleg e

• Voor welk rijbewijs heb je een opleiding gevolgd? Categorie AM

Goede begeleiding gehad daar was ik heel blij mee.

• Voor welk rijbewijs heb je een opleiding gevolgd? Categorie B

Alles prima duidelijk en overzichtelijk

Goede instructies duidelijke uitleg hoe en wat En een goede instructeur

• Voor welk rijbewijs heb je een opleiding gevolgd? Categorie BE

Prima opleiding. Goede opleider (Patrick Wilke): duidelijk in instrueren en relaxt.

• Voor welk rijbewijs heb je een opleiding gevolgd? Categorie BE

Een fijne en prettige ervaring.

De rijlessen worden helemaal afgestemd op de leerling. Mijn rij-instructeur was Hani. Hij heeft de lessen zo ingepland dat ik niet meer les dan nodig is. En poef we waren geslaagd. Ze zorgen ervoor dat leerling goed oefent waar ze nog moeite mee hebben. De rijinstructeurs zijn rustig en goed van begrip. Ze snappen bij elke individuele leerling wat ze nodig hebben, en daar hebben ze geduld voor.

Heel prettig

Fijne lessen gehad en het contact opnemen met de rijschool was ook heel makkelijk

Eekboerstraat 62

7575AZ Oldenzaal