geslaagd !!

super

• Voor welk rijbewijs heb je een opleiding gevolgd? Categorie AM

Fijne instructeur en geen problemen

Ik ben in één keer geslaagd met dank aan mijn rijinstructeur. Tevens vond ik het erg prettig dat ik in meerdere termijnen het lesgeld kon betalen.

Leuk! Leuke rijinstructrice

Leuk ervaren, en fijne lessen!

• Voor welk rijbewijs heb je een opleiding gevolgd? Categorie B

Yes, BE in een dag gehaald!

Ingeschreven voor eensdagsopleiding BE. Ik had enige ervaring met rijden met aanhangwagen. Goede instructeur welke mij de juiste ‘hendels’ heeft gegeven voor gecontroleerd manoeuvreren met aanhangwagen.

Gehaald

Ik vond de rij instructieze niet vriendelijk, ze zat mij alleen ma af te zeiken en de jongen met wie ik les had ook. Terwijl het gewoon goed ging. Ik miste het vertrouwen in ons. Maar ze staat er ook om bekend niet dat dat zo goed is!

• Voor welk rijbewijs heb je een opleiding gevolgd? Categorie BE

hele fijne theorielessen als praktijklessen

instructeurs zijn ook allemaal vriendelijk en geduldig waardoor je je op je gemak gaat voelen en er is genoeg gelegenheid voor vragen en onduidelijkheden.

• Voor welk rijbewijs heb je een opleiding gevolgd? Ik heb een theoriecursus gevolgd

heb de opleiding als goed ervaren

ik heb de opleiding taxi vervoer gedaan heb dit dan ook met een positief resultaat afgerond

Peter is een uitstekende instructeur, erg punctueel en vaardig.

Ik heb erg veel baat gehad bij de tips en uitleg van Peter. Hij heeft me geholpen de kennis over de auto tot me te nemen, daarnaast mijn rijvaardigheid geprobeerd aan te leren. Peter geeft goede hulp/ondersteuning wanneer ik me gestrest voelde en helpt me “angst” te overwinnen.

• Voor welk rijbewijs heb je een opleiding gevolgd? Categorie B

Goede begeleiding met aandacht voor de leerling

10 minuten voor het eerste examen werd deze door het CBR geannuleerd. Brookhuis heeft alles in het werk gesteld om toch nog binnen 1 week alsnog een examen te kunnen doen. Extra dank aan Chantal voor de goede begeleiding.

Prima begeleiding

Je wordt goed voorbereidt op het examen!

• Voor welk rijbewijs heb je een opleiding gevolgd? Categorie BE

Was duidelijk en makkelijk zolang je de aanwijzingen maar volgt die je aangereikt worden

Leuke dag. Adviezen aangenomen en uitgevoerd. Resultaat geslaagd. Mvg. Mano

Zeer pleasant

Goede en flexibele service, prettige instructeuren. Als er taart was na elke les was het een 10.

• Voor welk rijbewijs heb je een opleiding gevolgd? Categorie A

Ik genoten van iedere les. Ondanks dat het in de stromende regen was soms. En ik wil Paul bedanken voor zijn geweldige begeleiding.

• Voor welk rijbewijs heb je een opleiding gevolgd? Categorie A

Leuke en goede les met goed resultaat

De lessen waren goed qua uitleg en begrip. Tijd voor een lach en serieuze materie. Goed bevallen zou het een ieder aanraden.

• Voor welk rijbewijs heb je een opleiding gevolgd? Categorie BE

Veel geleerd, duidelijk, goede voorbereiding

• Voor welk rijbewijs heb je een opleiding gevolgd? Categorie B

Jullie hebben aardige rij-instructeurs en ze geven duidelijk les.

Toen ik bij Brookhuis les begon, viel ik goed. Wat fijn dat jullie leerlingen dachten aan. Ik beveel mensen aan bij jullie komen, als ze voor verkeerde school zoeken.

• Voor welk rijbewijs heb je een opleiding gevolgd? Categorie B

Het was een fijne en leerzame curcus

Ik heb veel bij geleerd

• Voor welk rijbewijs heb je een opleiding gevolgd? Categorie B

Er wordt goed meegedacht, goede feedback gegeven

Eerst lessen gevolgd voor het gewone B-examen en uiteindelijk in overleg besloten over te stappen naar elektrisch. Fijne feedback.

• Voor welk rijbewijs heb je een opleiding gevolgd? Categorie B, Categorie B - Take Charge (elektrisch)

Prima dagopleiding gehad.

Dagopleiding E achter B gehad, prima georganiseerd, goede rij-instructeur.

Super goeie begeleiding

De ontvangst was in Oldenzaal, daar kreeg ik een lekker bakkie koffie aangeboden. Vervolgens een klein stukje theorie om vervolgens de aanhanger achter de auto te koppelen en richting Almelo te rijden. Onze begeleider Patrick deed het super, in alle rust ons de speciale verrichtingen uitgelegd waarna we deze moesten uitvoeren. We kregen voldoende tijd een aandacht voor deze verrichtingen. In de middag stond het examen gepland, welke we beide met een voldoende hebben afgesloten. Het was top geregeld.

Rijbewijs in 1 dag

Goed uitgelegd en klaargestoomd voor mijn Rijbewijs BE in 1 dag! Heeft goeie kennis van zaken en weet precies wat er gevraagd wordt

• Voor welk rijbewijs heb je een opleiding gevolgd? Categorie BE

Een gezellige en goede rijopleiding.

Ik heb een hele leuke en gezellige periode gehad, waarbij ik heb geleerd hoe ik goed een auto moet besturen.

Fantastic experience overall.

Thank you for the efficient planning of the lessons and most importantly a huge thank you to Tjitte Visser, my driving instructor who was patient and guided me throughout the course. Would definitely recommend Brookhuis to all my colleagues and friends in the future. :) Best Akash

Top rijschool

Ik heb les gehad van jacqueline evers En ze is een top rijinstructeur Duidelijke uitleg echt goede 10 lessen en examen gehad Mvg Richard Buist

• Voor welk rijbewijs heb je een opleiding gevolgd? Categorie B

Zeer leerzame opleidingsdag gehad.

Veel geleerd van een goede en duidelijke instructrice!

Eekboerstraat 62 7575AZ Oldenzaal