Super service en Ron staat er altijd vóór je

We hebben nu 2 brommobielen gekocht bij Ron en hij denkt altijd met je mee echt een top man en super goede services.

Beste Danny, Bedankt voor de beoordeling, service en meedenken doe ik graag. Fijn dat je de tijd genomen hebt om mijn bedrijf te beoordelen.

Ron staat altijd voor je klaar.goede service

Ik kom al ruim 20 jaar met de microcar voor service en onderhoud met veel plezier en tevredenheid.

Betrouwbaaar

Komt afspraak na en goed

Ben heel goed geholpen, mijn brom rijd nu als een zonnetje ☀️☀️☀️

Ze nemen de tijd voor je.

Service is super.

Beste Ron, Bedankt voor je jaren lange service. Je staat altijd voor ons klaar.

Door kleinschaligheid altijd open voor vragen en afspraken maken

goed meegedacht met mij! super blij mee iedere dag.

Ik ben zeer enthousiast, betrouwbaar bedrijf. Luistert echt naar de klant.

Goed om zo snel contact te krijgen

Goede middag dank voor het snelle contact en het mee denken dat waardeer ik zeer kom gauw bij uwlangs vriendelijke groeten Hans en luus

Uitstekende Service!

Komt alle afspraken geweldig na, goede service!

professional

professional verstand van brommobielen heb je een vraag stel ze je krijgt altijd antwoord. we zijn dik tevreden met Ron beter als bij ons in de buurt van Nijmegen en omgeving

Klein bedrijf met sfeervolle showroom en keurig geholpen

Ben al 20 jaar klant en nog steeds dik tevreden,prima service en afspraak is afspraak.👌👍🙋‍♂️

Ben al 20 jaar klant bij Ron en heb dus ook al 20 jaar ervaring met deze dealer. Prima service en garantie niks mis mee en daarom zeker het aanbevelen waard.

is gewoon goed

mijn vrouw in ik komen graag bij dit bedrijf. alles hoort door de eigenaar ron goed uit gevoerd en denkt met de klant mee . als je een brommobie wil kopen moet je hier zijn gewoon een top zaak!

Komt na wat hij belooft

Adekwaat en vriendelijk

zeer goed

in brommobiel land zijn veel slechte zaken wij rijden al van 1997 een brommobiel dus al heel wat mee gemaakt bij Rob komen wij al paar jaar de beurten aan de brommobiel worden goed uit gevoerd en klant gericht dus een aanraden verheul

Vakkundig, betrouwbaar en meedenkend!

Al vele jaren prima service en geen klachten. Soms wel wat mopperen (van mijn kant), maar het wordt altijd prima opgelost!

Weet precies wie je bent en welke brommobiel je rijdt. Geeft goed advies en denkt mee. Geeft ook aan wanneer een bepaalde brommobiel niet geschikt voor je is. Betaalbare en goede brommobielen. Service is ook prima.

perfect

professional vakkundig bedrijf en altijd betrouwbaar

perfect

kwaliteit en goede service

• Reden bezoek Andere reden

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Helaas bij prijs en kwaliteit heb ik nu een wat mindere score omdat de auto na dure reparatie toch weer niet start, of dit helemaal aan de reparatie ligt valt natuurlijk te betwisten, ik wil het toch even aangeven dat het vrij vervelend is.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Bedankt voor uw beoordeling. Natuurlijk is het nooit leuk als er een hele dure reparatie is uitgevoerd en er daarna weer problemen ontstaan. Wat wel vermeld moet worden is dat het een Microcar Virgo van 20 jaar oud is, er heel veel achterstallig onderhoud was en de reparatie niks met de startmotor of startsysteem te maken heeft gehad. Startmotor is recent vervangen door vorige eigenaar, en betreft een imitatiedeel, wat waarschijnlijk de oorzaak is van het probleem.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ben zeer tevreden kan niks anders zeggen altyd behulpsaam ook als je ff tussen door komt en heel erg vriendelyk en begrip vol

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kom al jaren bij Ron als klant en ben dan ook zeer tevreden over de service en deskundigheid van dit bedrijf.\r\nZou een ieder dan ook aanraden als u voor de aanschaf van een nieuwe of een gebruikte brommobiel staat zeker eens een kijkje te gaan nemen en eventueel een proefrit te gaan maken.\r\nHeb net mijn 5é nieuwe brommobiel de Ligier JS50 L Ultimate geleverd gekregen.\r\nAl met al ik ben nog steeds zeer tevreden over de service , deskundigheid en klantvriendelijkheid van dit bedrijf.\r\n\r\n
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ron staat al jaren voor mij klaar. Een eerlijke garage die meedenkt en eerlijk is over reparaties en prijzen.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Betrouwbaar, deskundig, service