Professioneel, prettig en gezellig

Ik heb de rijlessen bij Andre als heel prettig ervaren. Waar ik af en toe het overzicht kwijt was of het vervelend vond als ik fouten maakte, bleef hij rustig ("boeien!") en hielp hij me stap voor stap. Het helpt me nu ik zelf rij nog steeds! Bedankt Andre :) ook voor de gezelligheid.

Top rijschool

Geen negatief moment meegemaakt. Kwa communicatie en les niet. En mijn rijinstructeur Raymond nogmaals bedankt je bent een topper.

• Voor welke categorie volg je een rijopleiding? Categorie A motor

Ik hou van een directe communicatie....met als doel...slagen...en dat is gelukt jippieee

Vroeger bij een andere verkeersschool een poging gewaagd maar dat liep niet op het gewenste resultaat uit. Bij TWIN was een hele andere beleving....direct...eerlijk....en waar het om gaat...MOTORRIJDEN! Het klikte gelijk met Raymond en hij heeft er echt voor gezorgd dat ik geslaagd ben. Uiteraard ook dank voor de crew dat ik zo snel af kon rijden gisteren wat een feestje opleverde. Raymond, Melanie, Lars, en astrid, ... super bedankt.

Gezellig

Ik vond de lessen met André erg gezellig en ik heb hier net als mijn moeder bij Ellen goed leren rijden

Professioneel en gezellig

Ik heb het afgelopen jaar bij Danny gelest. En wat een gezellig tijd was dat! Elke week had ik weer zin in een nieuwe les. Danny is altijd erg vriendelijk en zeer gezellig maar kan ook serieus zijn wanneer nodig. Wat ook erg belangrijk is tijdens het autorijden. Dit is precies wat ik zocht bij een instructeur! Ik heb zelf een sportblessure gehad en de rijschool heeft mij uitstekend geholpen met het plannen van nieuwe lessen. Dit was erg fijn en wil jullie daarom ook bedanken voor deze mooie tijd! Zeker een aanrader!

Prettig en goede begeleiding

Ochtend met aanhanger lessen gehad en daarna afrijden. Heel leerzaam was de ochtend waarin alles met je wordt doorgenomen. Mooie leerschool om met de caravan te gaan rijden.

• Voor welke categorie volg je een rijopleiding? Categorie BE aanhangwagen

Hele fijne rijschool en goede instructeuren!

Ik heb bijna 2 jaar lessen gevolgd bij Twin, en heb dit erg goed ervaren. Mijn rij-instructeur André was goed en duidelijk maar liet me ook erg op mijn gemak voelen in de auto, wat de lessen ook fijner maakte. Verder heeft Twin mij ook goed geholpen toen het even mis ging met het CBR, en is de communicatie altijd goed geweest. Ik ben erg tevreden!

Fijne rijschool!

Ik kreeg les van Danny, legt alles heel fijn uit. Goede instructeur, echt een aanrader! Heel fijn dat je zelf je lessen in kan plannen en als er een probleem is wordt je goed geholpen. Fijne ervaring gehad bij deze rijschool!

Fijne rijschool!

Na drie keer mijn rijbewijs gehaald bij Danny! Heel fijn les gehad en niet het vertrouwen verloren.

• Voor welke categorie volg je een rijopleiding? Categorie B auto

Uitstekent ervaring met Twins!

Zeer goed alles uitgelegd en alles heel goed doorgenomen. In 1 keer geslaagd. Een hele fijne rijschool!!

• Voor welke categorie volg je een rijopleiding? Categorie BE aanhangwagen

Super ervaring gehad bij jullie!!

De rijlessen waren altijd fijn, gezellig en leerzaam! Glimlachen, ontspannen en een beetje doorrijden… Heb een hele leuke tijd gehad en zou jullie zeker aanbevelen.

• Voor welke categorie volg je een rijopleiding? Categorie A motor

Ik heb de lessen als erg prettig ervaren

Erg goede rij-instructeur met veel passie voor het motorrijden. De rij-instructeur weet wat je nodig hebt om je te helpen en te motiveren. Ook word je altijd goed geholpen bij het plannen van de lessen.

Super top

1. Duidelijk uitleg 2. Altijd een les, geen gemiste les door min instructeur.

• Voor welke categorie volg je een rijopleiding? Categorie B auto

Hele fijne rijschool waar je je goed op je gemak voelt en echt super goed les krijgt. De dames op kantoor zijn ook echt toppers!! Ik heb les gehad van henk op de c en ce en ik vind henk een hele fijne rij instructeur. Ik kan iedereen rijschool twin aanbevelen.

• Voor welke categorie volg je een rijopleiding? Categorie CE aanhangwagen

Hele fijne rijschool

Je word heel goed opgeleid

• Voor welke categorie volg je een rijopleiding? Categorie A motor

Goede rijschool met leuke instructeuren

Top, heb erg genoten van mijn rijlessen met instructeur Andre. Daarnaast is het inplannen van lessen erg fijn en is het allemaal mooi geregeld online.

• Voor welke categorie volg je een rijopleiding? Categorie C vrachtauto

Ik ben goed opgeleid om mijn rijbewijs te halen.

Ik ben goed opgeleid door Danny om mijn rijbewijs te halen. Ik had een pakket van 33 rijlessen van 60 minuten genomen en daar had ik het mee kunnen redden. Vanwege dat de wachttijd bij het CBR wat langer was heb ik er nog een pakket bij moeten nemen. Met Danny was het altijd heel gezellig in de auto en heeft hij me veel geleerd. Ook extra dingen die je niet nodig hebt tijdens je examen maar wel handig is om te weten voor als je je rijbewijs hebt. Ik ben blij dat ik hier mijn rijlessen heb genomen en dat ik bij Danny lessen mocht volgen.

• Voor welke categorie volg je een rijopleiding? Categorie B auto

Mijn ervaring was erg laag

Ik goed geluisterd aan Henk Dan ik ging goed een keer bij examen cbr geslaagd

• Voor welke categorie volg je een rijopleiding? N.v.t.

Henk is goeie rij instructeur

Ik heb bij verschillende rijscholen gelest en vind Henk de beste rij instructeur voor op de vrachtauto

• Voor welke categorie volg je een rijopleiding? Categorie C vrachtauto

Super goede en gezellige rijschool!!

Super leuke lessen gehad en goede uitleg gekregen van instructeur Andre! Hele fijne rijschool en helpen ook bij vragen. :)

Hele fijne rijschool.

Ik vond het altijd heel erg leuk om bij jullie te rijden. Ik vond het altijd erg fijn bij André. Hij kon mij goed op mijn gemak stellen.

• Voor welke categorie volg je een rijopleiding? Categorie B auto

Fijne rijschool met veel persoonlijke aandacht

Ondanks dat ik, voornamelijk wegens zenuwen, pas na drie keer ben geslaagd, heb ik deze rijschool als positief ervaren, ook qua planning en administratie. Enkele keren ben ik geswitcht van rij instructeur, en uiteindelijk terechtgekomen bij Danny, dit bleek voor mij de juiste keuze te zijn geweest. Door zijn kennis en kunde, goede uitleg en - heel belangrijk - geduld en kalmte, wist hij mij klaar te stomen voor mijn rijexamen. Ik kon mij geen betere rijschool wensen.

• Voor welke categorie volg je een rijopleiding? Categorie B auto

Top rijschool met een gezellige instructeur

Vond mijn rijlessen altijd gezellig en heb het in 1 keer gehaalt dus erg blij met het resultaat. Verder was de communicatie met de rijschool ook erg fijn.

• Voor welke categorie volg je een rijopleiding? Categorie B auto

Alles super geregeld, fijne rijles instructeurs!

De rijlessen gingen als een rechte lijn naar boven. Het niveau ging steeds meer omhoog en was dus uiteindelijk genoeg voorbereid om te slagen.

Julianaweg 229 3523XA Utrecht