Warm onthaal en no nonsense. Juiste methode van leren.

Al jaren lang autobestuurder geweest te zijn, toch de droom opgepakt om motorrijlessen te gaan volgen bij Raymond. De juiste keus die ik gemaakt heb. Warm onthaal. Op de zelfde lijn zitten in de stappen die ik maakte. No nonsense. Der werd duidelijk aangeven wat haalbaar is of waar juist aangewerkt moet worden. De lessen worden echt met liefde gegeven. Waarin ook humor echt mee speelde. Door deze manier heb ik mijn motorrijbewijs behaald. En ook zeker het vetrouwen van je rijinstructeur dat je het kan is ook erg fijn. Ruimte voor meer lessen of ideeën waar nodig is werd netjes verteld. Niks is ze te veel. Is er een probleem word dit netjes opgelost. Mee denken in wat kan. Ik heb echt genoten van de tijd dat ik hier lessen volgde. Ga het oprecht ook echt missen. De sfeer is zeker goed. Ik raad ze zeker aan.

Top rijschool

Ik ben oprecht heel blij hoe ik geholpen ben bij dit bedrijf! Hele fijne ervaring en super aardig meedenkende mensen.

Erg goed

fijne lessen, goede uitleg en in 1x gehaald!

Uitstekend!

Aardige en goede instructeurs. Het wordt allemaal netjes en rustig uitgelegd waardoor ik in 1 keer mijn autorijbewijs heb gehaald. En als je iets wil bespreken over de lessen of de betalingen/inplannen kan je altijd contact nemen opnemen met de rijschool of rijinstructeur en wordt je netjes en goed geholpen! Ik zou TWIN zeker aanbevelen!

Maakt belofte waar

Een C-rijbewijs in 3 dagen leek mij meer een reclameslogan, maar t bleek echt waar. De instructeur van t type streng-maar-rechtvaardig leidt je binnen no-time op zodat je zelf ook zeker van je zaak wordt. Moet je natuurlijk wel luisteren naar de adviezen en aanwijzingen. Communicatie met de backoffice en flexibiliteit is prima.

• Voor welke categorie volg je een rijopleiding? Categorie C vrachtauto

Goede ervaring

Ik zou verkeersschool Twin zeker aanraden! Het traject duurde wat langer dan verwacht (vanwege lange wachttijden bij het CBR) maar gelukkig dacht de rijschool hier in mee en was het contact altijd uitstekend.

Erg prettig en comfortabel

Mijn ervaring bij twin begon wat stroef omdat het iets minder klikte voor mij persoonlijk met mijn eerste rij instructeur, vervolgens ben ik gewisseld en verliep het wat soepeler. Hierin waren ze erg flexibel. Voor de rest waren de rijles erg goed en duidelijk en kreeg positieve en opbouwend kritiek.

• Voor welke categorie volg je een rijopleiding? Categorie B auto

Goede ervaring. Prettig team die jouw graag willen helpen.

Ik heb fijne lessen gevolgd bij verkeersschool Twin. Ze hebben een handig systeem om je eigen lessen in te plannen. Hierdoor kon ik makkelijk mijn lessen plannen en wist ik duidelijk waar ik aan toe was. Stel dat je toch een foutje had gemaakt kon de mensen op kantoor jouw helpen met aanpassen. De rijinstructeur kon ook goed les geven. Hij gaf duidelijke aanwijzen en begeleidde mij goed. Daarnaast vond ik het erg van om een RIS-opleiding te volgen, daardoor wist ik duidelijk waar ik was in mijn traject. Ik kan het daarom iedereen aanraden. Kleine tip: wees op tijd met inplannen van het examen. Ik moest helaas zes maanden wachten, daardoor had ik wat lessen erbij moeten kopen. Al met al ben ik erg tevreden.

• Voor welke categorie volg je een rijopleiding? Categorie B auto

Leuke rijles, goede uitleg gehad en goede band met insteucteur!

Wel goed, wel een beetje lang

• Voor welke categorie volg je een rijopleiding? N.v.t.

Fantastische instructeur!

Vandaag in een keer E achter B gehaald. Instructeur is zeer ervaren en geeft je gelijk een gerust gevoel. Ook bij het CBR merk je meteen dat de instructeur herkend wordt en gerespecteerd is. Dat heeft ook vertrouwen. In het voorjaar een paar lessen op de vrachtwagen bij hem om ook daar een keer in gereden te hebben.

• Voor welke categorie volg je een rijopleiding? Categorie BE aanhangwagen

Goede voorbereiding op het examen.

Fijne lessen en uitstekend klantcontact.

• Voor welke categorie volg je een rijopleiding? Categorie B auto

Goed begeleid en voorbereid op het examen

Vriendelijke instructeurs, die ervoor gezorgd hebben dat ik helemaal klaar was voor het examen.

• Voor welke categorie volg je een rijopleiding? Categorie B auto

Super vriendelijk, duidelijk en veel plezier!

Al vanaf dag 1 super goed ontvangen bij rijschool Twin. Er word echt gekeken naar waar je wel en niet goed kan en daar worden in de lessen goed aandacht aan besteed. Je ziet dat het hier gaat om mensen die een passie hebben voor motor rijden, en dat de leraren graag willen zien dat je goed en veilig rijd. Niet alleen maar zsm examen laten doen. Al met al echt super fijne lessen gehad bij zowel raymond als lars. Je kan met allebij lekker babbelen en ze maken het motorrijden super leuk!

Super goed

Fijne en leuke sfeer heeft de rijschool. Raymond was geduldig en legde alles duidelijk uit. Ik heb ook verschillende keren gelest bij Lars en dit was ook prettig. Het zijn echte motorrijders en je voelt en ziet het plezier die zij zelf ook ervaren op de motor en dat is fijn. Ze nemen de tijd voor je en zijn gewoon lekker normaal :) Nogmaals bedankt!

Aangenaam

Rustig en begeleid autorijden met fijne instructeurs die goed uitleggen

• Voor welke categorie volg je een rijopleiding? N.v.t.

Het was een lange rit maar ik heb een leuke tijd gehad.

Ik ben altijd goed geholpen door Twin. De bazinnen denken ook altijd goed met je mee om eventuele problemen rondom lessen en examens op te lossen. André is een vrolijke nuchtere man waar je mee kan lachen maar serieus is als het gaat om het behalen van je rijbewijs. Echter, heeft Twin veel leerlingen, het is druk waardoor je ver van te voren je lessen moet inplannen, wat soms moeilijk is als je ook studie en andere afspraken hebt.

• Voor welke categorie volg je een rijopleiding? Categorie B auto

Goede rijschool, met uitstekende instructeurs.

In de auto was het gezellig en ook leerzaam. Ik heb bijna altijd bij Danny (uitstekende instructeur) gelest. I.v.m vakanties kon ik niet altijd bij Danny lessen, maar het was ook simpel mogelijk om bij een andere instructeur je lessen in te plannen. Deze rijschool is zeker aan te raden als je wilt slagen.

• Voor welke categorie volg je een rijopleiding? Categorie B auto

Twin is een goede rijschool met veel ervaren instructeurs (in het bijzonder Lars)! Met de klantenservice van Twin is het ook altijd fijn communiceren, want zij proberen altijd rekening te houden met mijn agenda. Verkeersschool Twin is zeker aan te raden!!

Heel erg fijn

Hele fijne rijlessen en een fijne instructeur met veeel vertrouwen!

• Voor welke categorie volg je een rijopleiding? Categorie B auto

Goede rijschool met vriendelijke instructeurs.

Ik heb de rijlessen bij Danny en Andre altijd erg gezellig en leerzaam gevonden. Inplannen kon telefonisch altijd snel en soepel.

Geslaagd

Goede instructeur/duidelijke uitleg

Professioneel, prettig en gezellig

Ik heb de rijlessen bij Andre als heel prettig ervaren. Waar ik af en toe het overzicht kwijt was of het vervelend vond als ik fouten maakte, bleef hij rustig ("boeien!") en hielp hij me stap voor stap. Het helpt me nu ik zelf rij nog steeds! Bedankt Andre :) ook voor de gezelligheid.

Top rijschool

Geen negatief moment meegemaakt. Kwa communicatie en les niet. En mijn rijinstructeur Raymond nogmaals bedankt je bent een topper.

• Voor welke categorie volg je een rijopleiding? Categorie A motor

Ik hou van een directe communicatie....met als doel...slagen...en dat is gelukt jippieee

Vroeger bij een andere verkeersschool een poging gewaagd maar dat liep niet op het gewenste resultaat uit. Bij TWIN was een hele andere beleving....direct...eerlijk....en waar het om gaat...MOTORRIJDEN! Het klikte gelijk met Raymond en hij heeft er echt voor gezorgd dat ik geslaagd ben. Uiteraard ook dank voor de crew dat ik zo snel af kon rijden gisteren wat een feestje opleverde. Raymond, Melanie, Lars, en astrid, ... super bedankt.

Gezellig

Ik vond de lessen met André erg gezellig en ik heb hier net als mijn moeder bij Ellen goed leren rijden