Zo ga je niet om met auto's van klanten.
Als autokenner heb ik de neiging om de uitgevoerde reparatie te controleren. Er moesten 2 schokbrekers vernieuwd worden. Zonder overleg vooraf worden er after-market schokbrekers geplaatst in plaats van originele BMW onderdelen. De klaagzang was ook dat men niet wist hoe er bij te komen. De bekleding van de kofferruimte moest er uit. In een eerste blik bleek dat de drukkers die de bekleding bij elkaar houden verwisseld waren. Ook ontbraken er enkele. Ik heb dus geprobeerd alles weer origineel terug te plaatsen. Tot overmaat van ramp had men twee panelen met een dot zwarte kit aan elkaar gelijmd en er voor de show een (veel te dunnere) drukker ingedrukt. Dit om de schijn te wekken dat het origineel was. Er zit een klepje in de kofferbak voor een EHBO tasje. Hiervan was 1 scharnier afgebroken. let wel: Bij De Garage betaal je als particulier €80,-- excl btw, dat is €96,80 per uur voor een monteur. Het heeft geen zin om hierover te reclameren. Het is kennelijk standaard de onwetende klant zo te behandelen. Een keer maar nooit meer.