Beter kan niet.

Goeie ontvangst en perfecte service.

Goede ervaring

Kosten inzichtelijk Goede service

Super Service

Vriendelijk geholpen en snel. Auto laat op de dag laten keuren en alles op de zelfde dag nog gemaakt

Goed en duidelijk

Ik werd goed en duidelijk geholpen en er zijn goede eerlijke afspraken gemaakt!

Ik ben tevreden"

Ik ben tevreden.

Laagdrempelige garage

Gisteren (weer) binnen een halve dag mijn apk en kleine reparatie gehad. Aardige beheerder/manager, zeer behulpzaam en altijd wel in voor een praatje. Geen hoge prijzen, gewoon een vriendelijk en professioneel vakbedrijf.

Geweldige service

Ik had onverwacht pech met mijn auto, toch werd ik snel tussendoor geholpen. Echt een geweldige service.

Goede service, snel geholpen en duidelijke eerlijke prijs afspraak

Duidelijke communicatie

Goede afspraken met duidelijke uitleg

zeer goed

snel; geentijdverlies; kwaliteit

geweldig

Fijne garage komen afspraken na

Prima Service

Alles volgens afspraak. Prima service, vast prijsafspraak.

Gewoon goed.

Gewoon goed zoals altijd. Geen verassingen bij het afrekenen.

APK keuring

Een snelle en correcte afhandeling van de APK keuring.

Ze denken mee om de kosten laag te houden

Na het eerste onderzoek krijg je netjes een belletje met de gevonden misstanden aan de auto. Daarna kan je dan beslissen of en hoe je het laat repareren op de goedkoopste manier.

Prima en goed geholpen

Ik had vrij aangegeven aan wachttijden en toen ben ik nog eerder geholpen dan eigenlijk mogelijk was.

Zo ga je niet om met auto's van klanten.

Als autokenner heb ik de neiging om de uitgevoerde reparatie te controleren. Er moesten 2 schokbrekers vernieuwd worden. Zonder overleg vooraf worden er after-market schokbrekers geplaatst in plaats van originele BMW onderdelen. De klaagzang was ook dat men niet wist hoe er bij te komen. De bekleding van de kofferruimte moest er uit. In een eerste blik bleek dat de drukkers die de bekleding bij elkaar houden verwisseld waren. Ook ontbraken er enkele. Ik heb dus geprobeerd alles weer origineel terug te plaatsen. Tot overmaat van ramp had men twee panelen met een dot zwarte kit aan elkaar gelijmd en er voor de show een (veel te dunnere) drukker ingedrukt. Dit om de schijn te wekken dat het origineel was. Er zit een klepje in de kofferbak voor een EHBO tasje. Hiervan was 1 scharnier afgebroken. let wel: Bij De Garage betaal je als particulier €80,-- excl btw, dat is €96,80 per uur voor een monteur. Het heeft geen zin om hierover te reclameren. Het is kennelijk standaard de onwetende klant zo te behandelen. Een keer maar nooit meer.

zie onder

Prettig, vriendelijk & kundig personeel. Nota's altijd goede prijs/kwaliteit verhouding.

Prima geholpen

Auto rijdt weer als vanouds...nee beter dan voorheen.

Behulpzaam, snel en transparant.

Super efficient en buitengewoon vriendelijk!

Geheel en al volgens afspraak!Kom graag terug!

Prima service!

Topbedrijf! Afspraak is afspraak. Netjes te woord gestaan en duidelijke uitleg wat er met de auto moet gebeuren.

Top garage

Ik kom al een aantal jaren hier,eerst in Geldrop en nu Boxtel. Komen afspraken precies na,zijn zeer kundig en hebben de benodigde diagnose apparatuur. Fijne ontvangst en afhandeling bij de receptie.Ik heb ook speciale pas waarbij een aantal dingen gratis worden gedaan.

Molenpad 9 5281 JV Boxtel