Duidelijke en vakkundige uiteenzetting van de problemen aan de auto

Zoals altijd in afgelopen 20 jaar fijn geholpen bij de Garage!

Zoals altijd in afgelopen 20 jaar fijn geholpen bij de Garage!

SUPER

Prima service, vriendelijk en kundig

We konden gelijk terecht toen de spiegel van onze auto was afgebroken, artikel was niet op voorraad maar werd in de middag geleverd en zo konden we de auto dezelfde dag nog ophalen. Ook dat het iets later werd dan de gebruikelijke openingstijden was geen probleem. Dank jullie wel voor de vriendelijke en kundige service.

Snelle service en klantgericht

Zeer vriendelijk goede service en met extra kosten houden ze je op de hoogte

Zeer goede service

Zeer goede service en goede bereikbaarheid

Altijd prima

Altijd betrouwbaar en correct

goede service en vriendelijke mensen

Afspraak is afspraak. Kwaliteit van verricht onderhoud is dik in orde

Kan alleen positief reageren. Goed bedrijf, zeer tevreden.

Prettige service voor een goede prijs.

Auto weggebracht voor de APK. Ik kon in de ochtend de auto brengen en kreeg een leenfiets mee om naar mijn werk te gaan. Uiteindelijk bleken twee lampjes kapot te zijn, welke meteen werden gerepareerd. En dat samen met de keuring voor een scherpe prijs.

Staan altijd paraat top

Klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel

Auto naar de APK snel klaar!!

Op 28/4 bij de garage geweest. Auto was snel klaar was niks mis met de auto dus weer snel APK gekeurd bedanktt!! Graag wel alles weer terug op zn plek zetten als jullie dit verplaatsten of even zeggen! Als dit de volgende keer gebeurt dan zeker een dikke 10!!

Correct en vriendelijk contact.

Mijn eerste ervaring met De Garage voor een grote onderhoudsbeurt, na jarenlang onderhoud door mijn merkgebonden dealer, was goed. Er was vooraf voldoende ruimte voor goed overleg en informatie. Ook bij het ophalen van de auto werd ik geïnformeerd over de gedane werkzaamheden. Over de kwaliteit van de werkzaamheden kan ik (nog) niet oordelen maar ik heb er alle vertrouwen in.

Betrouwbare garage met top service

Ik word altijd vriendelijk en snel geholpen. Kosten worden vooraf duidelijk kenbaar gemaakt en indien het hoger kan uitvallen, bellen zij altijd vooraf om te overleggen.

Snelle accurate service

‘Heb je een probleem schroom dan niet te bellen’ was het advies bij de aankoop v d auto. Zo gezegd zo gedaan. Er werd direct op een adequate manier actie ondernomen. Aangekomen bij de Garage stond er meteen een monteur klaar die het probleem overzag en oploste. Zo’n garage wil je niet kwijt!

Wordt altijd goed en vriendelijk geholpen.

Ik kom er al vele jaren en wordt altijd goed en vriendelijk geholpen.

Snel en goed

Snelle en goede service. Je wordt goed geïnformeerd.

Goed geholpen, begrijpen hoe kostbaar tijd kan zijn!

Mijn tiguan had snel wat werk nodig maar het was erg druk. Toch hebben ze tijd gevonden om het probleem op te lossen! Aanrader!

mijn ervaring was gewoon goed

Plezierig en attent.

Alles wordt volgens afspraak afgewerkt. En meer dan dat: ongevraagd er op wijzen dat op termijn de distributieriem vervangen moet worden. Heel fijn.

duidelijke afspraak gemaakt .en correct uitgevoerd . zoals afgesproken

duidelijke afspraak gemaakt en correct uitgevoerd. zoals afgesproken

SERVICE

Medewerkers zijn zeer klantvriendelijk en de service is top.

Service Als vanouds, vakkundig geholpen.

Zelfs m’n velgen gereinigd, Super