...

Apk keuring voor nette prijs

Apk keuring voor 30,- netjes gebeld was niks aan de hand kon hem zelfde dag weer ophalen

duidelijke communiecatie

Vrindelijk en snel en goed

Een grote beurt voor een ogenschijnlijk aantrekkelijke prijs

Ik heb mijn auto gebracht voor een grote beurt, ogenschijnlijk was dat een aantrekkelijke prijs. Toch komen dat veel bedragen bij voor onderdelen die bij een standaard grote onderhoudsbeurt horen. Interieurfilter, boogie’s enz, met uitzondering van de multiriem. . De uiteindelijke prijs van €*** is gelijk aan een erkende vakgarage, daar had ik niet voor naar Boxtel hoeven te gaan.

Vriendelijk en goede service

Mijn oudere autootje is weer goed nagekeken. Er is helder gecommuniceerd over kleine gebreken en hij was weer snel klaar.

goede afspraken te maken nette behandeling van de klant.

Ondanks het feit dat er te weinig personeel is prima afhandeling van de beurten en altijd bereid om tussendoor in te plannen in geval van nood. prima vaklui daar.

Klantvriendelijk betrouwbaar deskundig

Ik weet dat mijn auto in goede handen is , het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, ik kan ervan op aan.

snel, vol begrip, service!

Gewoon zoals het hoort

afspraak is afspraak

Meer dan voortreffelijke service

Reeds vele jaren zeer tevreden over het voortreffelijke onderhoud van mijn Golf en een prima prijs. Daarnaast goed en duidelijk advies over de algehele status van de bijna 30 jarige Golf

klantvriendelijk!!

Ondanks gekke en drukke tijden toch nog snel geholpen.

Zeer behulpzaam en een snelle service. Echt TOP!!

Altijd goede service voor een eerlijke prijs

Fijne garage. Doen wat ze beloven. Maken het waar.

Goede behandeling. Waarom niet registreren in autopaspoort. Alleen in service boekje is m.I. beperkt.

fijn personeel

heel fijn personeel goed geholpen krijg leenauto mee fijne zaak om zaken me te doen gr pierre heijmans

toppers

Geweldige service, Alles volgens afspraak.

Auto wegbrengen, fiets mee, later auto weer ophalen en 30 euro afrekenen voor de APK. Fijn en goedkoop.

Gewoon kei goed

Een vlotte beurt gehad kan er weer even tegen

Zoals gewoonlijk snel en goed geholpen

De garage is erg flexibel. Normaal zou ik pas in juni terecht kunnen, maar nu toch eerder geholpen.

Vriendelijk en duidelijk

Ze helpen altijd vriendelijk en stemmen goed af wat ze met de auto beurt wel of niet adviseren om te laten doen. Goede service.

Ondanks dat ik even moest wachten tot er plek was ben ik erg tevreden over de garage in Boxtel. Goede communicatie en geen rare achteraf dingen. Kom er zeker weer terug!

Perfect geholpen alles volgens afspraak geregeld

Fijne ervaring vriendelijke medewerkers hebben nog tijd voor de klant.

Goede service en klantgericht

Vakkundig en meedenkend

Correct. behulpzaam. Vriendelijk en efficiënt

Zie hierboven. Alles klopt altijd en er is altijd goed telefonisch overleg. Zeer hoog niveau van uitstekende dienstverleningen.