Goede service vervangen wat nodig was en onder de genoemde prijs gebleven

Top service

geen poespas afspraak is afspraak correct personeel

Had een afspraak gemaakt voor check en vullen van airco ivm. Verminderde koeling. Bij ophalen voertuig bleek ook dat zonder overleg koelvloeistof behandeling had plaatsgevonden. IPV afrekening van aangegeven kosten van 99 euro moest ik nu 188 euro afrekenen. Vooraf informeren over noodzaak reparatie in overleg lijkt me erg gewenst Mijn ontevredenheid Is direct opgepakt door garage en naar tevredenheid opgelost.

Vlot, snel, vriendelijk en vakkundig

Als klant heb je niet meer nodig als, duidelijke afspraak, vlot, snel, vriendelijk en vakkundig geholpen worden.

Snelle duidelijk service.

Van te voren besproken alternatieven uit geprobeerd. Helaas werkten deze niet. Alsnog overgegaan tot vervanging van de katalysator. Goede heldere service.

Efficiënt, luister naar de klant.

Erg goed

Ze doen wat ze zeggen geen verassing achteraf

Goede service, prettige garage

Goede service, en goed overleg over de kosten .

netjes behandeld

Prima geholpen

Goede informatie over de onderhoudsbeurt en keuring. Prima uitvoering van de werkzaamheden aan mijn auto.

Vriendelijk en deskundig.

Fijne garage. Vriendelijk en vakkundig personeel.

Ik voel me hier geen nummer..

Klantvriendelijk, betrouwbaar, doen wat ze zeggen.

Het is prettig om met hen samen te werken. Ik zou ze iedereen aanbevelen.

Tot nu toe goed

Goede snelle service maar probleem niet verholpen

Auto gekocht maar blijkt toch nog 1 en ander te mankeren helaas. Wel meteen afspraak en gemaakt. Maar problemen blijven terug komen. Service is wel super bij garage en klantvriendelijk

Snel en goede service

Bij maken van afspraken meteen wordt je dan geholpen zonder lange wachttijden.

Netjes volgens afspraak afgewerkt

De prijs en opgave klopte prima met elkaarzijn ook zeer snel geholpen.

Top service

Klant is koning

prima service

snel, opgeruimd, vriendelijk

Na enige verwarring over afspraak alles perfect opgelost

Goede service komen afspraken na

Goede garage zeer vriendelijk en vertrouwelijk over ,

zonder klant te zijn naar onze auto gekeken

Toevallig waren we in de buurt in het naast gelegen handcentrum. Toen we iets merkte aan het rechter voorwiel. Dat werd heet. Mijn vrouw vertrouwde het niet en liet het nakijken. Het bleek de remklauw die vast was gaan zitten. Geweldige service door m weer los te maken en dat zonder kosten!! We waren verrast!! En we laten uiteraard snel de remklauw vervangen. Bedankt voor de geweldige service We hebben uiteraard iets langs gebracht. Proost heren

Snelle reparatie van een lekke band

Vriendelijk behulpzaam personeel, Redelijke kosten.