goed en duidelijk geholpen

VW tiguan moest terugroep van de RDW. controle uitgevoerd kon er op wachten, vroeg alleen of de activeersteulel aangezet kon worden om de app van VW te gebruiken dat kon maar daar hangt een prijs kaartje aan van € 300,- :-( daar wordt ik niet vrolijk van.

• Prijs/Kwaliteit

Goede service die prima voldoet aan mijn verwachting

Goede Service, duidelijk afspraken en uitleg. ik weet precies wat ik mag en kan verwachten en hier word ook altijd aan voldaan!

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Niets op aan te merken.

Klantvriendelijk en heel prettig.

goede service en dienstverlening

Klantgericht te woord gestaan en afspraken goed nagekomen.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Prima ontvangst

Goede service lekkere koffie Ennnn afspraken nagekomen

Alles goed geregeld

Service zoal het overal zou moeten. Top.

SUPER

Vriendelijkheid en hele goede service.

Erg goed

Autobedrijf Van den Udenhout Oss is een zeer professioneel bedrijf waarbij de klant centraal staat net zoals open en eerlijke communicatie. Men houdt je goed op de hoogte van de status van het onderhoud cq. reparatie.

Kundig en vriendelijk

zeer goede verkoper

zie boven

• Service N.v.t.

nvt

uitstekende service

Afspraak maken gaat gemakkelijk en op de dag van reparatie zijn de vooraf gemaakte afspraken bekend. Een vast aanspreekpunt voor al je vragen. Je voelt je welkom vanaf het moment van binnenkomst. Reparaties worden grondig uitgevoerd en als men tijdens de reparatie iets onverwachts tegenkomt wordt hierover contact gezocht en om toestemming gevraagd + vermelding van de kosten.

Goede adviezen

Ik ben prima geholpen in de keuze van mijn nieuwe auto. Er werd goed meegedacht door Paul Brok en goede adviezen gegeven over de mogelijkheden aan de hand van mijn wensen. Je kunt merken dat hij goed weet waar hij het over heeft. Goede service en prettig in contact. flexibel in het maken van afspraken. Kortom, ik ben zeer tevreden.

• Prijs/Kwaliteit

Uitstekende communicatie, reparaties werden correct en op tijd uitgevoerd, receptie is zeer correct.

Alle afspraken werden goed nagekomen.

Waardevol

Na voorzichtig aftasten als nieuwe volkswagen rijder over the top van informatie voorziening, afspraak maken tot service afhandeling.

voldoende

• Prijs/Kwaliteit

Onderhoud op een uitstekende manier

Naast het onderhoud werd ook de auto netjes gewassen en gestofzuigd.

• Prijs/Kwaliteit

Net vlotte dame aan receptie

Net snel behandeld Wist van wanten

• Prijs/Kwaliteit

snelle behgandeling . goede inschatting problee

Twijfelachtig wat betreft merk Audi

Service, meedenken dealer is prima Inplannen afspraken in mijn beleving wat moeizaam, wat niet is toe te schrijven aan personen aan de balie maar meer aan bedrijfsorganisatie cq filosofie is. In de tientallen jaren dat ik een of meerdere Audi’s rijd heeft nog nooit iemand de moeite genomen om te vragen wat ik van het merk audi vind. In mijn opinie is de kwaliteit niet zo top als men wil doen voorkomen als premium merk.

Profesioneel zakelijk

Functioneel en adequate. Showroom erg vol. Personeel: vriendelijk en behulpzaam.

• Prijs/Kwaliteit

Super fijne ervaring gehad door verkoper Paul

Super fijne ervaring gehad door verkoper Paul. Enthousiast ontvangen, goede uitleg over de functies van de auto.

• Prijs/Kwaliteit

Prettig en deskundig personeel die goede service geeft.

Kreeg direct leenfiets mee toen ik auto bracht voor de APK En toen ik daarna even moest wachten werd me kopje koffie aangeboden.

Over van den Udenhout

Autobedrijf Van den Udenhout is een van de grootste Volkswagen, Audi, Volkswagen Bedrijfswagens, SEAT, CUPRA, ŠKODA & Kalkhoff e-bikes dealer van Nederland, met vestigingen in Eindhoven, Helmond, 's-Hertogenbosch, Oss, Son, Veldhoven en Veghel. Naast de verkoop en het onderhoud van de hiervoor genoemde merken biedt Van den Udenhout een scala aan diensten zoals autoverhuur, fleetsales, zakelijke lease, private lease, schadeherstel (Carlux Autoschade) en een Bedrijfswagen Inbouw Centrum (BIC).