Zeer teleurstellend

-Servicemanager en serviceadviseur Kesseler en Bens: ongeïnteresseerd, ongeïnformeerd. Excuses maken voor oponthoud door verkeerd uitgevoerde onderhoudsbeurt kwam niet in ze op. -onderhoudslijst: ook als bepaalde werkzaamheden niet zijn uitgevoerd worden deze toch aangevinkt als uitgevoerd.

• Deskundigheid N.v.t.
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Oss

Beste John, Erg vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over onze service. Ik heb uw klacht doorgezet naar vestiging Oss, zodat er met u contact opgenomen kan worden (indien gewenst). Zou u voor de volledigheid uw bericht (+kenteken) naar [email protected] willen sturen?

Heel goed geholpen!

• In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Oss

Betrouwbaar bedrijf m.b.t. koop en onderhoud van mijn auto.

Klantvriendelijke medewerkers. Denken mee. Snappen specifieke wensen en voeren die naar tevredenheid uit.

• Prijs/Kwaliteit
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Den Bosch (Volkswagen/Audi)

Gastvrij duidelijk en oprechte verkoop

Na een leuk aanbod voor private lease vandaag onze ID3 in Oss opgehaald. Vanaf het eerste telefoontje met John tot de levering vandaag een goed gevoel gehad bij deze deal. Bewijst maar weer dat een goede band met een dealer, de ID3 is mijn 4e lease wagen via van Udenhout best wel wat oplevert. John bedankt voor de ondersteuning en ik hoop dat de ID3 mij net zo ver brengt als de 2 Tourans en de Leon de afgelopen jaren.

• In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Oss

Heel netjes en fijn geholpen door John!

We kwamen kijken wat Volkswagen aan modellen heeft. En zijn met een nieuwe auto vertrokken. Heel fijn geholpen met kundig advies.

• In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Oss

Zeer bijzonder en slechte ervaring

Auto gebracht voor de 60.000 km beurt Auto is net 1 jaar oud. Bij het brengen van de auto aangegeven Dat de auto - koelvloeistof gebruikt en dat het koelvloeistof potje vervuild is. -Ook klots de brandstof tank na het rijden van 100 km na het vol tanken. - En zit een geluid in de multieriem. Bij de diagnose werd er verteld dat de auto een garantie reparatie nodig heeft ivm het koelvloeistof probleem. Fijn dat er een probleem gevonden is, en dat de auto de volgende werkdag weer klaar is was mijn reactie . De volgende werkdag zelf maar contact opgenomen of de auto klaar was dit ging niet lukken ivm veel werk maar we nemen de volgende dag contact op als de auto klaar is ,was het antwoord. De volgende werkdag weer niks vernomen van daeler ? Volgende dag 8 uur zelf naar de dealer gereden waar de auto tot mijn verbazing klaar staat voor de deur . Bij de receptie werd mij verteld dat ze een mail gestuurd hebben om te vertellen dat de auto klaar stond . Deze mail is nooit gestuurd ! Toen de vraag wat er allemaal gerepareerd is aan de auto, - koelvloeistof probleem kon de receptie geen duidelijke antwoord op geven. Na het navragen bij de chef werkplaats Kreeg ik te horen dat er waarschijnlijk verkeerde koelvloeistof bij gevuld is of te veel ,en dat ze dit nog nooit eerder mee hebben gemaakt. -brandstof tank konden ze geen verklaring voor geven maar bij vervangen zal hij wel het zelfde geluid maken ? - v-snaar geen antwoord op gehad. Met een dubbel gevoel weg gereden bij de dealer . Vervolgens de snelweg op gereden en bij het invoegen gaat het motor storings lampje branden en geen vermogen meer. Auto staat nu bij van den udenhout dealer in den Bosch waar ik juist geholpen wordt en waar ik een stuk meer vertrouwen in heb ! En tot mijn verbazing wordt er een mail gestuurd in de middag dat mijn auto klaar staat in oss van de 60,000 km beurt. Terwijl de auto al weer met een storing in den Bosch staat?

• In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Oss

Beste Michael, Erg vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over onze communicatie. Ik heb uw klacht doorgezet naar vestiging Oss, zodat er met u contact opgenomen kan worden (indien gewenst). Graag komen we samen met u tot een oplossing.

Fout op fout

Ik heb mijn nieuwe Crafter voor de 1e beurt (olieservice) weggebracht, kosten 400,- veel geld voor een olieservice maar ok. Naar de 1e rit met de bus begon hij steeds meer naar de olie te stinken, toch maar even onder de motorkap kijken en ja hoor, de pijlstok was er niet goed ingezet waardoor de olie eruit werd gegooid. Naar de dealer om 17:00 uur en ze zouden kijken of ze hem de volgende dag klaar zouden krijgen, ik heb gemeld dat ik zzp’er ben en de bus hard nodig heb en benadrukt dat ze moeten bellen zodra die klaar zou zijn. (Vervangend vervoer was een caddy, kon ik niets mee) De volgende dag geen bericht, de dag erop bleef rustig, toch maar rond 11:00 gebeld of de bus al klaar was, “ ja meneer hij was gisteren al klaar” Er was blijkbaar iets foutgegaan bij het terugbellen, ze hadden me wel een sms gestuurd, dat wist hij zeker, nog een keer terplaatse dat sms’je laten versturen en het systeem werkte dus niet, foutje bedankt. Nog even bij de manager gemeld, Ralf geloof ik, maar ze hadden er geen boodschap aan dat ik door een fout van hun mijn bus 2 dagen niet in heb kunnen zetten terwijl ik die in een toch al moeilijke tijd hard nodig had. En korting op mijn factuur dat kon al helemaal niet want waar mensen werken daar worden fouten gemaakt, ja fout op fout zal hij wel bedoelen. Voor de volgende beurt gaan we maar naar Zijm in Nijmegen, daar heb ik betere verhalen over gehad, bij Vd Udenhout hebben ze liever geen jarenlange trouwe klanten in hun klantenbestand!!!

• In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Oss

Beste Paul, Erg vervelend om te lezen wat er is gebeurd. Ik heb uw klacht doorgezet naar vestiging Oss, zodat er met u contact opgenomen kan worden (indien gewenst). Graag komen we samen met u tot een oplossing.

nooit terugbellen

er wordt gezegd dat men terugbelt maar steeds niks hoor. baal ervan overweeg GEEN auto meer te kopen daar.

• Prijs/Kwaliteit

Wat vervelend om te vernemen dat u niet meer bent terug gebeld. Kunt u uw contactgegevens (inclusief kenteken) plus bericht mailen naar [email protected]? Dan nemen wij contact met u op.

Zwaar ondermaatse service!

Golf GTE van mijn vrouw geeft een storing op de boordcomputer aan. "12 Volt accu vervangen". Heb de accu vervangen voor een nieuwe accu met dezelfde specificaties als de originele Volkswagen accu. Automaterialenhandel heeft met behulp van de productcode van de oude accu bepaald welke Bosch accu de equivalent van de originele accu is. Storingsmelding blijft ondanks de nieuwe accu. Dan maar mijn vrouw met de GTE naar Van den Udenhout gestuurd om een diagnose te laten stellen. Schijnt dat de accu mogelijk ingelezen moet worden in de computer. Hiervoor moet de monteur een stekker onder het dashboard in een connector steken en de computer uitlezen. Mijn vrouw belt mij dat ze er niet aan beginnen omdat ze deze accu niet kunnen inlezen in de computer..... Wel wordt er natuurlijk meteen een originele Volkswagen accu aangeboden welke met inbouwen € 350,00 exclusief BTW kost. Dat zonder dat er überhaupt een diagnose gesteld is. Even zelf langs geweest. De man aan de balie wist mij te vertellen dat de accu niet in te lezen was omdat ze dat vorige week ook bij een andere klant hadden.... Glazen bol meneer de balieman? Niet eens de OBD2 stekker aangesloten om te controleren of dit ook bij deze accu het geval is? Ik vraag om een diagnose te stellen en weet dat daar mogelijk kosten aan zijn verbonden maar meneer de balieman denkt zonder mij of mijn vrouw te kennen dat wij de rekening niet zouden willen betalen.... Is niet het eerste akkefietje met Van den Udenhout. Ruim 2 jaar geleden is de versnellingsbak van dezelfde GTE kapot gelopen doordat de monteur een liter te weinig olie in de versnellingsbak had gedaan. Dit is geconstateerd door de Volkswagen dealer in Zuid Duitsland waar de auto op dat moment voor diagnose was gestald. Van den Udenhout heeft nooit het boetekleed aangetrokken voor de fout die ze gemaakt hadden en hebben alles weggewuifd. Nee geen Van den Udenhout meer voor onze twee Volkswagens. Ik rijd graag een stukje verder naar een ander garagebedrijf.

Goed service

Ik bracht mijn Golf voor een winterinspectie. Alles was netjes geregeld conform afspraak en na een tijdje kreeg een sms met een reparatie en enkele aandachtspuntjes. Op zich niks mis mee echter de reparatie betrof de vervanging van de dempingplaat van de motorkap. De auto was een kleine twee maanden ervoor voor een grote beurt bij de vestiging in Den Bosch geweest en daar was het probleem van de dempingsplaat niet opgevallen. In de tussentijd was de motorkap niet open geweest. Dus was ik een beetje verrast.

zeer goed

Goede service, klant vriendelijk. Je wordt op de hoogte gehouden van de reparatie en de evt. kosten hier van zodat je achteraf niet voor verrassingen komt te staan.

Perfecte service

Niet van toepassing

Onderhoud makkelijk geregeld.

Inplannen van onderhoud gaat online heel makkelijk, voldoende beschikbaarheid op redelijke termijn (binnen 1-2 weken).

• Prijs/Kwaliteit

Prima bedrijf komt afspraken na

Auto altijd netjes volgens fabrikant onderhouden waarbij van de Udenhout een prima dealer is gebleken.

Prima en snel geholpen

Soepel afspraak kunnen maken. Netjes te woord gestaan. Terug koppeling bij gereedheid. Leenfiets mee gekregen.

Geen op of aanmerkingen

Alles ging naar behoren, geen punten van kritiek.

Goede garage

Gecombineerde Audi/VW dealer. Audi deel was gesloten ivm corona en overgebleven deel is vervolgens drukker, terwijl de balie hoek wat opeengepakt is. Afspraak maken via internet ging prima. Proefrit mer de ID.3 tijdens het wachten was perfect.

Vriendelijk en duidelijke uitleg

Makkelijk bereikbaar .klantvriendelijkheid behulpzaam.

• Prijs/Kwaliteit

zo als verwacht zeer goed

vertrouwd

Professioneel

Goede service, vriendelijke medewerkers, goede adviezen

• Prijs/Kwaliteit

Ik ben door v Udenhout prima geholpen. Goede service en ik werd gebeld als er iets extra kwam bij mijn auto.

Keuring en vakkundig geholpen

Vakkundige behulpzame mensen

Ok

• Prijs/Kwaliteit

bandenwissel was weer top geregeld!

betrof bandenwissel. was weer goed geregeld. was snel en goed gedaan.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Uitstekende kennis van zaken, vlotte afhandeling, super service

De afhandeling van het gehele traject rondom de bestelling en aflevering van onze nieuwe VW Tiguan was zeer professioneel en plezierig. John vd Haterd heeft een enorme parate kennis, wat het afhandelen van e.e.a. zeer vlot en prettig maakte. Snelle reactie op vragen, kortom zo voel je je echt een gewaardeerde klant.

Over van den Udenhout

Autobedrijf Van den Udenhout is een van de grootste Volkswagen, Audi, Volkswagen Bedrijfswagens, SEAT, CUPRA, ŠKODA & Kalkhoff e-bikes dealer van Nederland, met vestigingen in Eindhoven, Helmond, 's-Hertogenbosch, Oss, Son, Veldhoven en Veghel. Naast de verkoop en het onderhoud van de hiervoor genoemde merken biedt Van den Udenhout een scala aan diensten zoals autoverhuur, fleetsales, zakelijke lease, private lease, schadeherstel (Carlux Autoschade) en een Bedrijfswagen Inbouw Centrum (BIC).