Vriendelijk / vrolijk / attent / deskundig / behulpzaam /

• Prijs/Kwaliteit

Goede service en er wordt meegedacht

Ik had een probleem met het airbag systeem en moest daardoor de auto een paar uur missen. I.v.m mijn werk was het brengen en halen van de auto een probleem. Ik stelde toen voor of er niet iemand van het personeel in de buurt woonde die mijn auto ‘s morgens kon ophalen en dan ‘s avonds kon terug brengen. Één telefoontje naar de werkplaats en het was geregeld.

• Prijs/Kwaliteit

Klantvriendelijk,klantgericht altijd afspraken nakomen.

Ik ben zeer tevreden over zowel de balie, verkoop en werkplaats. Ik word altijd tot volle tevredenheid geholpen. Ik kan geen negatief punt benoemen.

Vriendelijk en laagdrempelig

Wij werden goed ontvangen en hebben een proefrit gehad met twee verschillende auto’s . Er was ruimte voor bedenktijd en ruimte om de lease af te stellen op de behoefte van de klant.

Slechte service

Van den Udenhout doet het onderhoud voor het wagenpark van ons bedrijf. Afspraak is dat ze de auto halen en brengen. De auto's worden structureel te laat teruggebracht met altijd een ander excuus. Waardeloze service!

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.

jammer dat ik daarna wel gelijk weer terug moest rijden omdat de monteur de auto niet in de zelfde stand had laten staan als bij afgifte. en dat had ik helaas ook niet in de gaten gehad, ja pas toen jullie medewerker dat constateerde ter plekke.

• Prijs/Kwaliteit

Super goed maar ik had afgelopen week wel antwoord verwacht van een probleem met mijn linker schuifdeur ( lakschade). Ik snap dat het vakantie is maar hoop toch hier nog snel wat van te horen

Prettig en duidelijk geholpen

Hoewel ik zeer tevreden ben over de geboden service, moet me toch iets van het hart. In deze tijd van digitalisering merk ik steeds weer hoe belangrijk direct menselijk contact is. Ik vind het nog steeds niet prettig werken om een werkplaatsafspraak te maken. Nu is er ook nog een voortgangsfaciliteit bijgekomen, waarop ik de voorgestelde werkzaamheden moet goedkeuren. Daarna stond er "verlopen" bij de werzaamheden. Ik ongerust dat iets mis zou zijn. Het duurde toen nog ruim 10 minuten om telefonische iemand te pakken te krijgen die me kon verzekeren dat alles in orde was. Het zou zoveel prettiger geweest zijn als er, zoals vroeger, gewoon telefonich contact geweest zou zijn. Dan hoor je ook nog eens een mens die iets kan toelichten.

Snel, duidelijk, gemakkelijk

Van afspraak tot contact en tot het ophalen van de auto, alle informatie wordt duidelijk gecommuniceerd.. De link om de beoordeling te kunnen plaatsen mag wel wat duidelijker zichtbaar gemaakt worden op de website. Het heeft even geduurd voordat ik het had gevonden.

Goede en snelle service.

Goede en snelle service.

Zeer goede ervaringen

Zeer goede ervaringen. Geven je tips waar je wat aan hebt. Uiteraard is van den Udenhout zakelijk en men zal dit ook wel blijven. Ik vind van den Udenhout reëel. Als iet niet nodig is krijg je ook dat advies. Al met al een goed bedrijf.

• Prijs/Kwaliteit

Betrouwbare dealer met prima service

Onze zakelijke elektrische deelauto's hadden nieuwe banden nodig. Binnen een week twee afspraken achter elkaar ingepland, zodat ik achter elkaar met beide auto's naar werkplaats in Helmond kon rijden. In drie kwartier voor elke auto konden we weer veilig de weg op.

Service & Onderhoud + Klantvriendelijk

De APK en Onderhoud ingepland via de website met de optie voor een fiets als vervangend vervoer. Ik was een beetje te vroeg maar werd direct geholpen. Bij het ophalen warden de werkzaamheden netjes doorgenomen en alle documentatie overhandigd. In het kort: Snel, gemakkelijk en klantvriendelijk.

• Prijs/Kwaliteit

Zeer goede service en goed gecommuniceerd.

Vanaf aanmelding van het onderhoud tot het leveren van mijn auto is alles goed verlopen.

• Prijs/Kwaliteit

Garagebedrijf van den Udenhout voelt zich medeverantwoordelijk

Bij het naar huis brengen van de auto hoorde de medewerker van garagebedrijf van den Udenhout een 'ongewoon' geluid bij het rechtervoorwiel. Hij heeft dit met mij gecommuniceerd en gezamelijk is besloten te onderzoeken wat de oorzaak was. Het bleek met de stuurinrichting te maken te hebben. Dankzij deze medewerker wordt dit euvel nu gerepareerd en kan ik straks weer veilig autorijden.

Klantvriendelijk/ aardig personeel

Ik werd goed geholpen. Aardig personeel Ik zou deze vestiging aan iedereen kunnen aanbevelen.

Dienstbare zorg geeft vertrouwen

goed georganiseerd, goede afspraken en goede en prettige service

• Deskundigheid N.v.t.

Goede afhandelingen

Nette ontvangst en goede afhandeling van het gebeuren.

Goede ervaring

goede service

goede service en prima personeel

Klantvriendelijk, topservice.

Ik kom graag bij de garage. Het personeel is altijd leuk en vriendelijk. De service is er altijd goed. En voor ieder probleem is een oplossing. Afspraken worden altijd goed nagekomen en de auto wordt altijd top gemaakt. Ik ben nooit terug hoeven te gaan dat er iets niet goed was gemaakt. Kwalitatief een hele fijne garage.

Klasse

Goede wijn behoeft geen krans!

Deskundigheid staat voorop.

Als er iets aan mijn auto mankeert, wat zelden voorkomt, dan word ik goed en deskundig geholpen.

• Prijs/Kwaliteit

Zoals altijd afspraken nagekomen en wordt altijd uitstekend behandeld

Ik kom al jarenlang bij deze dealer, ik word hier altijd zeer netjes behandeld alle afspraken worden zeer stipt nagekomen. Ik kan niet anders zeggen dat ik hier geen enkele klacht over heb, niet over de receptie noch over de werkplaats en ook niet over de afdeling verkoop (Joep van Olphen).

Over van den Udenhout

Autobedrijf Van den Udenhout is een van de grootste Volkswagen, Audi, Volkswagen Bedrijfswagens, SEAT, CUPRA, ŠKODA & Kalkhoff e-bikes dealer van Nederland, met vestigingen in Eindhoven, Helmond, 's-Hertogenbosch, Oss, Son, Veldhoven en Veghel. Naast de verkoop en het onderhoud van de hiervoor genoemde merken biedt Van den Udenhout een scala aan diensten zoals autoverhuur, fleetsales, zakelijke lease, private lease, schadeherstel (Carlux Autoschade) en een Bedrijfswagen Inbouw Centrum (BIC).