Klantvriendelijk, topservice.

Ik kom graag bij de garage. Het personeel is altijd leuk en vriendelijk. De service is er altijd goed. En voor ieder probleem is een oplossing. Afspraken worden altijd goed nagekomen en de auto wordt altijd top gemaakt. Ik ben nooit terug hoeven te gaan dat er iets niet goed was gemaakt. Kwalitatief een hele fijne garage.

Klasse

Goede wijn behoeft geen krans!

Deskundigheid staat voorop.

Als er iets aan mijn auto mankeert, wat zelden voorkomt, dan word ik goed en deskundig geholpen.

• Prijs/Kwaliteit

Zoals altijd afspraken nagekomen en wordt altijd uitstekend behandeld

Ik kom al jarenlang bij deze dealer, ik word hier altijd zeer netjes behandeld alle afspraken worden zeer stipt nagekomen. Ik kan niet anders zeggen dat ik hier geen enkele klacht over heb, niet over de receptie noch over de werkplaats en ook niet over de afdeling verkoop (Joep van Olphen).

Goed begeleid door Daan van Ham

Goede service, wordt meegedacht

Goed geholpen en voorgelicht. Wist precies waar ik aan toe was. Jammer dat er geen bosje bloemen was😉

Snelle service

Na de aflevering van de nieuwe auto had ik nog wat vragen. Super snel en netjes geholpen !!

prima service

Ik werd vriendelijk ontvange, de vervangede auto stond voor mij gereed. ruim voor de afgesproken tijd kreeg ik het signaal dat mijn auto gereed was, hij stond gewassen voor mij klaar.

was ok

werd keurig bedient en alles was naar wens

• Prijs/Kwaliteit

Dat ik met vriendelijkheid en deskundigheid werd geholpen.

Mijn auto gebracht voor een grote beurt en 4 nieuwe banden, de medewerkers hebben mij goed geholpen en uitgelegd. Wat er met mijn auto aan de hand is wat er vernieuwd moest, worden aan onderdelen. Maar een punt wil ik op benadrukken als ik een huur auto mee krijg moet die wel van buiten en binnen. Schoon zijn gewassen behoorlijk vuil aan de binnen kant. Heb toen zelf de auto gewassen en de gestofzuigerd, het kan dat, zij daar geen tijd voor hadden wegens drukte dan is het ook voor. De volgende klant vriendelijkheid alles was prima binnen uw, bedrijf het personeel is goed opgeleid zeer goede mensen. Hopende u voldoende hebben mee gedeeld, Met vriendelijke groet, Albert Schaul

• Prijs/Kwaliteit

Monteurs met ervaring en liefde voor de auto's

Mijn Golf Plus is al tien jaar in onderhoud bij van den Udenhout in Helmond. Toen wij voor een tweede auto gingen kijken is het een tweedehands Up! geworden omdat we veel vertrouwen hebben in Volkswagen en zeker in de monteurs van van den Udenhout in Helmond. Gevonden problemen tijdens een onderhoudsbeurt worden doorgesproken en in duidelijk overleg uitgevoerd. Zo blijven onze twee auto's tip top in orde.

• Prijs/Kwaliteit

Correct, netjes en goed geholpen

De mensen die ik daar heb gesproken spreken je op een rustige en correcte wijze aan. De mensen tonen oprecht interesse hoe ik als klant het rijden in een VW ervaar. (Na 39 jaar Renault te hebben gereden ben ik in mei 20129 gaan rijden in een VW Tiguan)

service was prima!

Ik heb wel 1 opmerking. Ik rij een lease auto en na het ophalen van de auto is mij niet verteld of er iets uit de onderhoud is gekomen. heb dus geen terugkoppeling mogen ontvangen

Afspraken nagekomen

zie onder

ik ben al 45jaar V.W. rijder dat zegt toch genoeg.

• Prijs/Kwaliteit

Hele goede service en begeleiding

Hele fijne verkoper

• Prijs/Kwaliteit

Alles prima en netjes geregeld.

Alles prima en netjes geregeld.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Prima bedrijf, gedreven personeel en keurige afwerking bij behandeling van zaken.

Mijn ervaring bij behandeling van diverse zaken zoals onderhoud en informatie over de Volkswagens zijn uitstekend!

Geweldige service zoals altijd

Niks anders dan lof.

Goed.

Mijn ervaringen zijn goed. Afspraken worden nagekomen en onvoorziene zaken worden telefonisch besproken.

Goed.

Beste mensen van van Udenhout. Ik wil U serieus vragen om niet bij elke wissewasje een beoordelingsformulier te sturen. Het lijkt in de ondernemingsbranche mode te worden om de mensen elke keer met vragen op te zadelen. Ik vraag U daarom mijn naam uit het beoordelingssysteem te verwijderen. Bovendien kan ik mij indenken dat ik niet de enige ben die er zo over denkt. Vriendelijke groet, Hans van Hout. PS. Uiteraard waardeer ik Uw inzet om de service steeds te verbeteren.

Teleurstellend, liegen

Omdat een lang casus is, zeg ik alleen wij komen binnenkort met ons verhaal regionaal en/of landelijk in het nieuws. Met alle bewijs die wij hebben. Gaat niet altijd om geld. Toegeven dat je verhaal niet klopt is ook waard. (Mobiliteitsgarantie).

• Prijs/Kwaliteit

Wat vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent. Bedankt in ieder geval dat u de moeite heeft genomen om dit met ons te delen. Kunt u uw contactgegevens (inclusief kenteken) mailen naar feedback.afspraken@udenhout.nl? Dan nemen wij, indien gewenst, contact met u op.

Hartstikke goed geholpen door Daan. Punt ter overweging: mijn auto kon niet afgeleverd worden met winterbanden. Dat had ik fijn gevonden als dit wel mogelijk was geweest.

Over van den Udenhout

Autobedrijf Van den Udenhout is een van de grootste Volkswagen, Audi, Volkswagen Bedrijfswagens, SEAT, CUPRA, ŠKODA & Kalkhoff e-bikes dealer van Nederland, met vestigingen in Eindhoven, Helmond, 's-Hertogenbosch, Oss, Son, Veldhoven en Veghel. Naast de verkoop en het onderhoud van de hiervoor genoemde merken biedt Van den Udenhout een scala aan diensten zoals autoverhuur, fleetsales, zakelijke lease, private lease, schadeherstel (Carlux Autoschade) en een Bedrijfswagen Inbouw Centrum (BIC).