Goed.

Beste mensen van van Udenhout. Ik wil U serieus vragen om niet bij elke wissewasje een beoordelingsformulier te sturen. Het lijkt in de ondernemingsbranche mode te worden om de mensen elke keer met vragen op te zadelen. Ik vraag U daarom mijn naam uit het beoordelingssysteem te verwijderen. Bovendien kan ik mij indenken dat ik niet de enige ben die er zo over denkt. Vriendelijke groet, Hans van Hout. PS. Uiteraard waardeer ik Uw inzet om de service steeds te verbeteren.

Teleurstellend, liegen

Omdat een lang casus is, zeg ik alleen wij komen binnenkort met ons verhaal regionaal en/of landelijk in het nieuws. Met alle bewijs die wij hebben. Gaat niet altijd om geld. Toegeven dat je verhaal niet klopt is ook waard. (Mobiliteitsgarantie).

• Prijs/Kwaliteit

Wat vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent. Bedankt in ieder geval dat u de moeite heeft genomen om dit met ons te delen. Kunt u uw contactgegevens (inclusief kenteken) mailen naar feedback.afspraken@udenhout.nl? Dan nemen wij, indien gewenst, contact met u op.

Hartstikke goed geholpen door Daan. Punt ter overweging: mijn auto kon niet afgeleverd worden met winterbanden. Dat had ik fijn gevonden als dit wel mogelijk was geweest.

• Prijs/Kwaliteit

Goede service, correct en fijn contact met de klant.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Prettig ontvangen en geholpen

Fijn ontvangst gehad, met een goed bakkie koffie en uitleg over de auto. Het is een heerlijke auto! Enige kleine minpuntje, dat er geen luxe kentekenplaat op de auto zit.

Geweldige service

De verkoper van de bedrijfswagenafdeling heeft echt alle moeite gedaan om het aankoopproces zo makkelijk mogelijk te maken.

Geweldige service en klantvriendelijk

Heel fijn en vriendelijk ontvangen. Goede uitleg met aanschaffen nieuwe auto

Ben al jaren

Deskundig, klantvriendelijk en altijd de afspraken nakomend. Dit geldt niet alleen voor de technische mensen, maar ook voor de afdeling verkoop en ook zeker voor uw balie medewerkers.

• Prijs/Kwaliteit

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring, alleen jammer dat bij de wegomleiding Van Udenhout niet aangegeven stond, wel 2 andere garages. Dus ik best wel.moeten zoeken, hoe ik er moest komen. Uiteindelijk ben ik helemaal omgereden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De werkplaats medewerker dacht in aanloop naar onze vakantie, zeer goed mee! Dat is pas service!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service, goede uitleg over de kosten! Medewerker dacht goed met ons mee!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hoewel ik door afgesloten straten rond het filiaal net voor sluitingstijd van de werkplaats aankwam werd ik toch nog heel vriendelijk ontvangen en werkte de. Monteur toch nog aan mijn auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaring met Van den Udenhout is GOED

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke maar niet te overdreven verkoper(s) Voldeed aan mijn verwachting. Leuke manier hoe de auto werd afgeleverd, van onder een \"doek\".

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Beveel ik aan

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf tevreden klant

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn over het algemeen zeer tevreden, echter dat we als afsluiting van de garantie periode en een aangegeven service/ mobiliteisgarantie een inspectie moesten laten uitvoeren voor de prijs van € 115,70 excl. btw vinden wij toch wel vreemd. De auto heeft in augustus nog een beurt gehad dus dat was nog niet nodig. Het lijkt ons dat bij het eindigen van de garantieperiode een controle een service van de dealer is.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben netjes en vakkundig geholpen, we hadden een kleine storing en werd meteen verholpen zodat we weer met een goed gevoel de weg op konden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Alleen maar positief. Personeel dat met je meedenkt en je het gevoel geeft dat de klant ook echt Koning is.\r\nMoet je wachten dan staat er meteen een kop koffie/thee voor je klaar. Het belangrijkst blijft v anzelfsprekend het afhandelen waarvoor je gekomen bent.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onduidelijke afspraak over brandstof kosten gebruik leen auto , regels veranderen want niet iedereen vult tank af bij inleveren en moet dit aantonen met bon van tank station?\r\n Vooraf ook onvoldoende duidelijk welke onderhouds werkzaamheden/kosten nodig waren

Over van den Udenhout

Autobedrijf Van den Udenhout is een van de grootste Volkswagen, Audi, Volkswagen Bedrijfswagens, SEAT, CUPRA, ŠKODA & Kalkhoff e-bikes dealer van Nederland, met vestigingen in Eindhoven, Helmond, 's-Hertogenbosch, Oss, Son, Veldhoven en Veghel. Naast de verkoop en het onderhoud van de hiervoor genoemde merken biedt Van den Udenhout een scala aan diensten zoals autoverhuur, fleetsales, zakelijke lease, private lease, schadeherstel (Carlux Autoschade) en een Bedrijfswagen Inbouw Centrum (BIC).