Alles prima. Service. Personeel. Uitgevoerde werkzaamheden.

• Prijs/Kwaliteit

Persoonlijke aandacht, meegedacht en hard gewerkt

N.V. heeft op een super plezierige manier geholpen om onze wensen in kaart te brengen, en via verschillende opties (Nieuw bestellen, voorraad auto en uiteindelijk aanpassen auto die al in bestelling was) voor ons de ideale auto gevonden

• Prijs/Kwaliteit

Keurig geholpen, overzichtelijke showroom. Het bereiken en de aanrijroute van de parkeerplaatsen bij de showrooms in Veldhoven mag verbeterd worden. Erg druk overdag.

Geweldige nieuwe auto

Na een total loss van de vorige auto een leenauto Seat gereden. Daardoor overtuigd geraakt van hoe deze rijden en hoe mooi de auto is. Nadat we bij de garage aankwamen lang overlegd, alle opties vergeleken en bekeken, goede hulp van de verkoper die eerlijk en oprecht meekeek naar onze financiën, wensen en ideeën en uiteindelijk gekozen voor een Seat Ibiza FR in het knal oranje! Helaas was het december dus de auto kon niet snel op naam gezet worden maar ook daar heeft N.Valentijn van alles voor geregeld. We kregen korting op een leenauto zodat we die konden huren met de feestdagen aanstaand en hij zou zorgen dat de auto zo snel mogelijk in januari geleverd werd. Na alle negatieve berichten dat het écht niet eerder kon dan 13 januari heeft Nick dan hemel en aarde bewogen en gezorgd dat we de auto af konden halen op 2 januari, in den Bosch. Ook daar uiteraard goed geholpen en met onze nieuwe auto een iets langer ritje naar huis, overigens was dat ook juist fijner dan alleen de hoek om haha.

Zie onder

Zeer correct geholpen

Uitstekende service en vriendelijke mensen

Uitstekende service en vriendelijke mensen

Afspraak wordt netjes nageleefd

Het is makkelijk een afspraak in te plannen en deze wordt vervolgens keurig nageleefd.

• Prijs/Kwaliteit

Vriendelijk en kundig personeel.

• Prijs/Kwaliteit

De ontvangst is altijd vriendelijk

Vriendelijk, behulpzaam en efficient.

Klantvriendelijk en professioneel.

Ik ben ontzettend goed geholpen bij mijn keuze van een leaseauto. Ik voelde me absoluut geen nummer en de verkoper heeft me heel fijn geholpen. Door de persoonlijke aanpak heb ik echt een unieke koperservaring gehad. Geen vraag was te veel en ik kreeg ook direct antwoord via de mail of whatsapp. De filmpjes vond ik geweldig. Heel erg bedankt.

reeds jaren vertrouwd gevoel

ik ben naar vele jaren een tevreden klant

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Veel tijd, aandacht en expertise voor selecteren, bestellen en leveren van een nieuwe private lease

Naar volle tevredenheid: afwegen van alternatieven en opties, verzorgen van proefritten en leveren van nazorg.

professioneel en volgens afspraak

Alle afspraken en contactmomenten zijn professioneel en volgens afspraak verlopen.

• Prijs/Kwaliteit

Fijne garage en zeer goede service

Ik word uitstekend geholpen bij deze dealer. Als er problemen zijn worden ze netjes verholpen. Wat ook super fijn is dat als de auto voor de beurt gaat dat hij ook gelijk netjes schoongemaakt word. Dat word zeker gewaardeerd. Ga zo door!

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Top service en uitleg personeel

Goede en zeer vriendelijke ontvangst ! Goede uitleg vd gedane werkzaamheden ! Communicatie super!

Niks meer aan doen!

Skoda v/d udenhout Veldhoven is een fijne garage. men is er altijd vriendelijk, behulpzaam en keurig! Men heeft daar verstand van zaken, en ze proberen je altijd zo goed mogelijk te helpen met de middelen die ze hebben

Vriendelijk en deskundig

Afspraak maken is eenvoudig en je wordt goed geholpen

• Prijs/Kwaliteit

Op zijn Brabants, een gemoedelijke service.

De medewerkers komen hun afspraken na, en je wordt vriendelijk te woord gestaan. Nemen de tijd om je uitleg te geven, de auto is op tijd klaar en is van binnen schoongemaakt.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Net en correct behandeld.

Snel, netjes en direct te woord gestaan. Afspraak voldeed volledig aan de verwachting. Gespecificeerd uitleg over werkzaamheden.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Snel een afspraak kunnen maken en gastvrij ontvangen

SUPERRRRRRRRRRRRRRRRRRR !!!

Van auto wegbrengen tot ophalen liep alles als gesmeerd, inclusief gratis leenauto via Fijner Rijden Pas. Auto stond bij het afhalen klaar, van binnen en van buiten gepoetst, wat 'n service. Leek wel of ik in 'n nieuwe auto stapte.

• Deskundigheid N.v.t.

Keurige zaak.

Mijn private leaseauto heb ik bij Van den Udenhout besteld. De communicatie verliep snel en vlekkeloos en de levering eveneens. Ik ben zeer tevreden met mijn auto.

• Prijs/Kwaliteit

(pre)sale oké & verrassend, after-sale waardeloos

Klachten over mijn gloednieuwe Seat Arona (nu 1,5 maand oud) worden niet serieus genomen; sterker nog, op mijn laatste klacht wordt niet eens gereageerd.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Wat vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent. Bedankt in ieder geval dat u de moeite heeft genomen om dit met ons te delen. Kunt u uw contactgegevens (inclusief kenteken) mailen naar feedback.afspraken@udenhout.nl? Dan nemen wij, indien gewenst, contact met u op.

Prettig bedrijf

Over van den Udenhout

Autobedrijf Van den Udenhout is een van de grootste Volkswagen, Audi, Volkswagen Bedrijfswagens, SEAT, CUPRA, ŠKODA & Kalkhoff e-bikes dealer van Nederland, met vestigingen in Eindhoven, Helmond, 's-Hertogenbosch, Oss, Son, Veldhoven en Veghel. Naast de verkoop en het onderhoud van de hiervoor genoemde merken biedt Van den Udenhout een scala aan diensten zoals autoverhuur, fleetsales, zakelijke lease, private lease, schadeherstel (Carlux Autoschade) en een Bedrijfswagen Inbouw Centrum (BIC).