Perfect, prima

Personeel steeds adequaat en vriendelijk, momenteel zou ik niet een ander bedrijf kiezen

• Prijs/Kwaliteit

Superfijn bedrijf met top personeel!

Je wordt op elk moment te woord gestaan en geholpen als er klachten zijn,echt super als je als cliënt gehoord wordt!

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Klantvriendelijkheid en goede service staan duidelijk bovenaan bij Van den Udenhout!

Wij zijn enorm goed geholpen bij Van den Udenhout. We kwamen binnen met nog maar weinig wetende over Seat of Private Lease en hebben hier heel veel hulp in gekregen. Het fijnst vonden wij dat we het gevoel kregen dat er echt naar ons geluisterd en gekeken werd en er geen verkooppraatje gehouden werd om ons het duurste te verkopen. Top service, zeker een aanrader!

werd goed geholpen

best

• Prijs/Kwaliteit

Snel, Vriendelijk en duidelijk wat er gedaan is.

Goed advies en service

Zie hiervoor

• Prijs/Kwaliteit

Goede behandeling van klant en auto

Goede afspraak gemaakt , alles gedaan in overleg met ons.

• Prijs/Kwaliteit

De verkoper heeft alles in het werk gesteld om een auto met mijn wensen voor mijn budget samen te stellen

Goede en betrouwbare service

Altijd positieve ervaringen.

• Prijs/Kwaliteit

Niet nakomen afspraak uitbetaling creditnota

Door een fout op de site van de dealer betreffende financiering van mijn auto ( waar mijn verkoper niets vanaf wist gaf hij aan) zijn er berekeningen gemaakt voor mij, bij de aanschaf van een 2e hands wagen, nu 5 , bijna 6 weken geleden. Dat scheelde 1 % op het totale bedrag en heeft een waarde van ruim 700 euro. Tot op heden nog steeds niets geregeld en de betrokken verkoper zegt continue dat hij op korte termijn terugkomt. Afgelopen vrijdag nog mailcontact gehad en wederom: " heel vervelend, ik ga het direct voor u regelen".

• Prijs/Kwaliteit

Vlotte service, ondanks geen afspraak

Vlot een service beurt gekregen ondanks niet vooraf een afspraak gemaakt te hebben.

service gericht.

Goede service en afspraak is afspraak.

• Prijs/Kwaliteit

Vriendelijke goede service en op tijd En ook nog met goede corona maatregelen

Hele fijne evaring

Goed geholpen in mijn keuze voor een nieuwe lease auto. Duidelijk gecommuniceerd, helemaal goed!

Keurig

Zeer vriendelijk perso eel

uitstekend

In eerste een afspraak gemaakt om een proefrit te maken die helaas niet goed was doorgekomen. Daarna uitstekend geholpen door Rik en Thijs. Helemaal tevreden uiteindelijk. Fijne auto!

• Prijs/Kwaliteit

Uitstekende service en erg klantvriendelijk

Uitstekend geholpen bij zowel uitzoeken als afleveren van leaseauto. Dat laatste ondanks alle corona-maatregelen.

Geweldige service

Prima service en duidelijk contact

• Prijs/Kwaliteit

Mijn eerste kennismaking voor onderhoud verliep geheel naar wens

Snelle, correcte behandeling,goede communicatie. Ik was aangenaam verrast de auto schoon terug te krijgen. Er hing alleen geen kaartje met indicatie wanneer de volgende beurt/ olie verversen moet plaats vinden. Krijg ik een reminder?

volledige professionaliteit.

volledige professionaliteit en zeer vriendelijke service. De verkoper luistert naar onze behoeften en adviseert welke opties het beste bij ons passen.

• Prijs/Kwaliteit

Van het moment van afspraak maken tot het ophalen van de auto, prima

geweldig

uitstekend

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Dacht dat ik een grote beurt had met (1e) apk. Bleek t alleen apk. 1 klein lampje vervangen en auto gratis gewassen als service

Over van den Udenhout

Autobedrijf Van den Udenhout is een van de grootste Volkswagen, Audi, Volkswagen Bedrijfswagens, SEAT, CUPRA, ŠKODA & Kalkhoff e-bikes dealer van Nederland, met vestigingen in Eindhoven, Helmond, 's-Hertogenbosch, Oss, Son, Veldhoven en Veghel. Naast de verkoop en het onderhoud van de hiervoor genoemde merken biedt Van den Udenhout een scala aan diensten zoals autoverhuur, fleetsales, zakelijke lease, private lease, schadeherstel (Carlux Autoschade) en een Bedrijfswagen Inbouw Centrum (BIC).