Doen wat ze zeggen, en meer

Grandioos ontvangst (met ontbijt!) prachtige leenauto, goede service, en netjes op tijd. Wat wil je nog meer.

• Prijs/Kwaliteit
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Den Bosch (SEAT/ ŠKODA)

Ik ben een te vreden klant en vertel het door heel het land

Goed personeel en erg klant vriendelijk

• Prijs/Kwaliteit
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Den Bosch (SEAT/ ŠKODA)

Digitaal kopje onder

Een autohuur geregeld via de website. Keurig netjes een bevestiging per mail de volgende dag, echter, verhuurperiode en afhaallocatie onjuist. Aldus de wijziging per mail door gegeven (reply), maar toen bleef het doodstil. Kan altijd zijn dat er iets mis gaat of iemand ziek wordt, dus dezelfde mail doorgezet naar algemeen mailaccount. Wederom geen enkele reactie meer, hetzij telefonisch, hetzij per mail. Op de aanvangsdag van de huur ook niets meer vernomen, dus de mail moet dan wel gelezen zijn... Zeer vreemde gang van zaken en als uiterst grievend ervaren door een welwillende consument die bereid is een dienst af te nemen en ervoor te betalen.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Wat vervelend om te vernemen dat u niets van ons heeft vernomen na het reserveren van een huurauto. Zoals u kunt begrijpen krijgen wij regelmatig reserveringen binnen en normaliter verloopt dit proces goed. Daarom zouden we graag met u in contact willen komen en met u tot een oplossing willen komen. Kunt u uw contactgegevens (inclusief kenteken) plus bericht mailen naar [email protected]? Dan nemen wij, indien gewenst, contact met u op.

Vlotte levering ondanks Corona

Vooraf leuke preview van de auto en bij aflevering prettige sfeer en grappige kerst attentie.

Zeer bevredigend en klantvriendelijk

Zeer bevredigend

Een hele goede garage.

Vriendelijke medewerkers en een goed advies vanaf oriëntatie tot aankoop.

Prima Service

Bij het ophalen van mijn nieuwe auto prima ontvangen en duidelijke uitleg gekregen over de werking van mijn auto. Tevens een kleine week later een belletje gehad of er nog vragen of opmerkingen waren.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Zeer klantvriendelijk ontvangen en te woord gestaan.

Zeer klantvriendelijk ontvangen en te woord gestaan. Ook na levering van de auto.

• Prijs/Kwaliteit

Kennis van zaken, meedenkend. Verzorgde showroom. Tijdens de leveringstijd goed op de hoogte gehouden over stand van zaken. Rustig de tijd genomen om gebruik van auto uit te leggen (electrische auto). Vrijdag auto afgeleverd, maandag contact over hoe de auto bevalt en of er nog vragen zijn.

UItstekend en klantvriendelijk

Uw verkoopadviseur Thijs Duisters heeft ons volledig ontzorgd met de inruil van onze Skoda Octavia én de verkoop van de Skoda Fabia Combi. Hij is een prima representant van uw Autobedrijf. Onze contacten met hem waren prettig en aangenaam.

Goede prijs, goede verkoper

Goede prijs-kwaliteitverhouding en fijne uitleg bij het afleveren

• Prijs/Kwaliteit

Ik ben correct behandeld.

Mel lichte regen vertrek ik met mijn Skoda richting Den Bosch. Mijn crossfiets ligt achterin.

• Prijs/Kwaliteit

Klantvriendelijk en behulpzaam en aflevering werd ondanks de Corona toch een feestje van gemaakt

Bij de bestelling van de nieuwe Skoda in juli zeer eerlijk advies; gedurende het wachten diverse malen contact gehad over de voortgang. Bij de uiteindelijke levering heeft Thijs er alles aan gedaan om er een feestje van te maken. Een dag voorafgaand een sneak preview ontvangen. Op de dag zelf, ondanks Corona, de tijd genomen om alles goed uit te leggen. Kortom top

Topgarage !!

Een garage waar vriendelijk personeel voor me klaarstaat en zorgt dat ik weer zorgeloos kan rijden !

geweldig

niets dan lof super team

Goed geholpen, alles volgens afspraak

Goed geholpen, alles volgens afspraak

Unieke service!

Glenn van Dooren heeft me fantastisch geholpen! Positief, enthousiast en duidelijke uitleg. Sprong goed in op mijn behoeftes zonder overdreven verkoop-gedrag. Deze service ga ik nergens anders meer vinden, top.

Uitmuntend

• Prijs/Kwaliteit

vriendelijk en nette behandeling bij de aflevering van de auto.

je voelt zich thuis.

Vriendelijkheid en vakmanschap

Goede uitleg en uitvraag. Alles was voorbereid, waardoor je binnen enkele ogenblikken weer buiten staat met een vervangende auto.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Vriendelijk, kon snel terecht, goede uitleg.

Prettig.

Gewoon goed voor elkaar!

Mijn bezoek aan van den Udenhout was goed geregeld. Vriendelijk en kundig personeel. Werkzaamheden goed uitgevoerd. Goed wachtruimte, met lekkere koffie! Niks op aan te merken.

prettige service

Vriendelijke en duidelijke uitleg en service

Uitstekend geholpen

Ik ben op een vriendelijke professionele manier geholpen en heb een prima auto voor een prima prijs gekocht

nette service

na wat op start problemen, heel netjes opgepakt en ruim schoots aan de verwachting voldaan

Over van den Udenhout

Autobedrijf Van den Udenhout is een van de grootste Volkswagen, Audi, Volkswagen Bedrijfswagens, SEAT, CUPRA, ŠKODA & Kalkhoff e-bikes dealer van Nederland, met vestigingen in Eindhoven, Helmond, 's-Hertogenbosch, Oss, Son, Veldhoven en Veghel. Naast de verkoop en het onderhoud van de hiervoor genoemde merken biedt Van den Udenhout een scala aan diensten zoals autoverhuur, fleetsales, zakelijke lease, private lease, schadeherstel (Carlux Autoschade) en een Bedrijfswagen Inbouw Centrum (BIC).