Nette showroom, vriendelijke service, prima uitleg

Vanwege de fijne service wederom gekozen voor Skoda. 1 tip, ik had graag van te voren geweten dat een nieuw model geleverd zou worden.

• Prijs/Kwaliteit

Voor mij een top dealer!!

Voor mij een top dealer, medewerkers die weten waar ze over praten, verstand van zaken, gastvrij en "no nonsens"

Ik kan het in 1 woord af : Prima

Ik ben uitermate tevreden. Netjes te woord gestaan bij het maken van een afspraak. Uitstekend vervangend vervoer. Netjes en correct te woord gestaan bij halen en brengen. Kosten waren zeer redelijk.

Deskundig advies

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Geweldige service...niets op aan te merken

Alles naar wens en volgens afspraak.

Prima, prima. Ik ben een TEVREDEN klant

We zijn goed ontvangen en we zijn goed (duidelijk) geïnformeerd. We hadden een deal voordat we er erg in hadden.

• Service N.v.t.

Goede Service!

De juiste service en nette afhandeling.

Heel fijn.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Makkelijk afspraak te maken, luisteren naar wat je eventueel te melden hebt over je auto. Word als je auto klaar is gebeld en bevindingen worden doorgegeven met reparatie/vervang advies. Bij ophalen auto werd de factuur doorgenomen met de werkzaamheden.

Super ervaring bij Thomas schilders

Superdealer

Heel fijn

Prima bedrijf! Ga zo door!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

2x geweest. 1ste keer was het nog Noordhoek. 2de keer van den Udenhout. Personeel is nog hetzelfde. \r\n1ste keer (noordhoek): Had een bijgeluid bij mijn achterwiel. Hun conclusie: je schokdemper is kapot. Moest even €45,- aftikken. Maar als ik de schokdemper bij hun liet vervangen. Kreeg ik die €45,- als korting op de schokdemper. Had geen goed gevoel over hun conclusie. Dus 2nd opinion bij andere garage. Mocht zeg meekijken. Die zagen het binnen 2 minuten. De veer was gebroken. Was makkelijk te zien op een brug. Ik deze Skoda dealer bellen. “Erg vervelend” de manager zou terug bellen.. na 3 dagen nog niks gehoord. Nog een keer gebeld.. manager was even druk. Zou die dag nog terug bellen. Weer niks. De volgende dag gebeld. Manager was even niet bereikbaar.. erg vervelend. Maar zou echt die dag terug bellen. Zou de receptioniste persoonlijk voor zorgen. Weer niks gehoord.\r\n\r\n2de keer (Udenhout): had een reparatie & beurt. Dat zou € 1.000,- kosten. Y voor onderdelen en Z aan uren.\r\nToch maar een andere Skoda dealer gebeld (vond het een hoog bedrag). Die deed precies hetzelfde voor bijna de helft. Gebeld om uitleg te vragen.. werd wederom gemeld dat ik door een manager terug gebeld zou worden. Je raad het al.. wacht nog steeds op dat telefoontje. Ook weer na 3 toezeggingen.\r\n\r\nZou ver weg blijven van deze officiële Skoda dealer..

goede service en problemen aan de auto zijn goed en snel verholpen.

Zeer klantvriendelijk, hoge deskundigheid, goede service en geen verrassingen achteraf. Prima bedrijf.

Prettig bedrijf; snelle service, vriendelijk

de beoordeling ven het bedrijf is zeer goed er is gelukkig wat betreft de klant weinig veranderd en zullen hopelijk nog lang denken dat het de firma Noordhoek is

Alles verliep naar wens op 2 kleine dingen na. 1 bij het maken van de afspraak (grote beurt) was er een leenfiets beloofd en die was er niet. 2 een afspraak gemaakt voor het vervangen van een onderdeel, toen ik voor de vervanging kwam was het onderdeel niet aanwezig. Zou netjes zijn geweest om dan vooraf even te bellen

Prima, vlekkeloos en slen

Over van den Udenhout

Autobedrijf Van den Udenhout is een van de grootste Volkswagen, Audi, Volkswagen Bedrijfswagens, SEAT, CUPRA, ŠKODA & Kalkhoff e-bikes dealer van Nederland, met vestigingen in Eindhoven, Helmond, 's-Hertogenbosch, Oss, Son, Veldhoven en Veghel. Naast de verkoop en het onderhoud van de hiervoor genoemde merken biedt Van den Udenhout een scala aan diensten zoals autoverhuur, fleetsales, zakelijke lease, private lease, schadeherstel (Carlux Autoschade) en een Bedrijfswagen Inbouw Centrum (BIC).