Fijne ervaring

Online inchecken erg handig. Ik ben netjes geholpen en via Whatsapp werd ik op de hoogte gehouden van de voortgang. Ik had aangegeven een rammeltje te horen in het dashboard en daarom was er iemand van de werkplaats een stukje meegereden. Er wordt dus ook goed naar de opmerkingen/bijzonderheden gekeken bij het maken van een afspraak.

alles netjes geregeld

alles netjes geregeld

Vriendelijk duidelijk en keurig

Zoals altijd zeer goed ontvangen ,gemoedelijk zonder poespas duidelijk en zeer klantvriendelijk !👌🏼

• Prijs/Kwaliteit

Nette service. Wel vreemd dat je moet vragen om de firmware van het entertainment systeem te updaten. Je zou verwachten dat het altijd actueel up to date gemaakt Wordt Bij een dealer service onderhoud.

Uitstekende service

Ik ben uitstekend geholpen aan een nieuwe auto. Vanaf de eerste keer dat ik binnen kwam heeft Ethem mij goed geholpen, hij heeft mij bijvoorbeeld alles uitgelegd wat en waarom dat voordeliger is etc. Dus daarom de keuze 5 sterren.

uitstekend geholpen.

goed advies nette afhandeling nieuwe auto.

uitstekend gedaan

goed geholpen

• Prijs/Kwaliteit

Gewoon een lekker ontbijtje aangeboden gekregen omdat ik de auto voor 8:00 kwam brengen. Dat is toch mooi?

Goede, vriendelijke service

Prima service, nette medewerkers, duidelijke uitleg en ook goed overleg over eventuele reparaties

Erg goed geholpen tijdens oriëntatie en aflevering nieuwe Audi Q2

Ik ben erg goed geholpen tijdens mijn oriëntatie naar een nieuwe leasewagen . Ook bij de aflevering ruime uitleg gehad over de werking van diverse systemen .

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Juiste informatie vooraf, info tijdens het bezoek aan de garages prettige afhandeling

Totaal service

Alles wat je van een service beurt mag verwachten; duidelijkheid, op tijd en nog een beetje extra service

Goede service en deskundigheid

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Zeer ontevreden en een klant onvriendelijke ervaring

Ongeveer 2 weken geleden een Etron afgenomen. De functies predictive effiency assist en lane assist functioneren niet naar behoren, laten we stellen ze functioneren niet, de functies moeten uit gezet worden om enigszins normaal te kunnen rijden. De Etron rijdt echter zeer onvriendelijk zonder lane assist, deze functie heb je bij deze auto nodig wil je de auto rijden zoals je dat mag verwachten van deze klasse. Als bestuurder heb je dus geen optie, de lane assist moet aan en je zal met zeer grote regelmaat het stuur 1-2 cm moeten draaien om de indicator uit te houden. Dit heeft tot gevolg dat je zwabberend over de weg gaat hetgeen niet het doel van lane assist is en zeker niet past bij deze prijsklasse. Te pas en te onpas verandert de snelheid en zonder enige reden licht de gele 'stuur' indicator op en komt de waarschuwing dat de handen aan het stuur gehouden moet worden en zelf tot SOS wil overgaan, dit terwijl beide handen aan het stuur zijn. De beste service medewerker laat mij overkomen dat dit iets is waar ik mee zal moeten leven, Audi kan er niets aan doen (of misschien de serviceafdeling Den Bosch kan hier niets aan doen). Dit lijkt laatste lijkt mij sterk. Ik heb 8 jaar ervaring met een A6 met lane assist (techniek van 2011) en een dergelijke dramatische lane assist nu met de Etron (laatste stand van de techniek -voorsprong door techniek zoals Audi dit vermarkt- ) heb ik nog niet mee hoeven maken. Ik heb de service medewerker aangegeven dat ik dit niet accepteer. Het kwam over of het hem niet leek te deren. Bij het weggaan liep ik Bob Goethart (de verkoper van de Etron) tegen het lijf en heb hem mijn ervaring gedeeld. Uit zijn feedback maak ik op dat deze problemen niet normaal zijn en hij zou actie ondernemen. Ik heb nog geen feedback of actie ontvangen. Alle beoordelingen hieronder zijn zo ondermaats dat zelfs 1 ster teveel is. Helaas moest ik een ster selecteren. (persoonlijke toelichting 0620014924)

Very helpful

Although there were issues with the production of the car leading to delay in delivery, we were given clear description of the situation and we were very satisfied with the service of the Udenhout dealership.

Prettige service

niks mis mee goed

goede uitleg geen opdringerige gedoe goed verlopen

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Zeer geinteresseerde verkoper

Mijn ervaring is : Verkoop gesprekken: super tevreden, mijn vragen over techniek zijn tot bepaald niveau goed beantwoord. alleen jammer dat Audi Connect nog niet geheel werkt, bij het eerst volgende bezoek wordt hier naar gekeken. Prijs / kwaliteit: kan ik nog niet geheel over oordelen. Mijn vorige Audi 2,5 TDI Quattro heeft mij 19,5 jaar trouwe dienst bewezen, dus voor deze nieuwe S4 nog even afwachten !!

Prima geholpen

De recepcionist van de bedrijfswagens heeft duidelijke uitleg gegeven en afspraken voor 100% nagekomen.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Alles heel goed verlopen.

Alles heel goed verlopen.

• Prijs/Kwaliteit

Zeer klantgericht, jammer van de technische onvolkomenheid.

60.000 km. beurt: prima geïnformeerd en geholpen door fijne, klantgerichte medewerkers. Jammer dat de twee nieuwe banden niet (goed) waren gebalanceerd, terwijl ik dat vooraf nog extra had benadrukt. Dat euvel is vervolgens wel op prima wijze door Van den Udenhout verholpen.

Fantastisch en grandioos

Goede ontvangst, goede service, klantvriendelijk en meedenkende.

Oplichting en afzetting

Toen mijn stadslicht kapot ging vroeg ik van den Udenhout wat de reparatie zou kosten. Volgens van den Udenhout zou de koplamp hiervoor geheel vervangen moeten worden. Van de prijs (900 euro) schrok ik behoorlijk en vroeg naar noodoplossing, zodat de auto voorlopig door de APK kwam. Hiervoor zou een onderzoek van een dag nodig zijn. Na het zo genaamde onderzoek werd de prijs van de reparatie verhoogd naar 1250 euro en werden mij onderzoekkosten in rekening gebracht. Later bleek dat er nooit een onderzoek plaats gevonden kon hebben (wat wel in rekening was gebracht) en de reparatie (bij een andere garage) door vervanging van een origineel VW reserveonderdeel slechts 250 euro kostte. Advies vraag altijd de vervangen onderdelen op en blijf bij de reparatie staan.

• Prijs/Kwaliteit

Auto had inspectiebeurt nodig. Afspraak gemaakt, auto gebracht, leenfiets mee, in middag auto weer opgehaald en tussendoor telefonisch op de hoogte gehouden. Personeel vriendelijk en behulpzaam.

Over van den Udenhout

Autobedrijf Van den Udenhout is een van de grootste Volkswagen, Audi, Volkswagen Bedrijfswagens, SEAT, CUPRA, Å KODA & Kalkhoff e-bikes dealer van Nederland, met vestigingen in Eindhoven, Helmond, 's-Hertogenbosch, Oss, Son, Veldhoven en Veghel. Naast de verkoop en het onderhoud van de hiervoor genoemde merken biedt Van den Udenhout een scala aan diensten zoals autoverhuur, fleetsales, zakelijke lease, private lease, schadeherstel (Carlux Autoschade) en een Bedrijfswagen Inbouw Centrum (BIC).