Geweldig reis!

Dit is een van beste instructeurs en rijscholen die ik heb gehad. Het kostte me drie pogingen om het examen te halen, maar elke cent en minuut was het waard, omdat ik heb erg veel geleerd. Arno hield rekening met mijn stress en rijangst, die ik helaas heb opgelopen bij de vorige rijschool. Arno heeft veel geduld en blijft in elke situatie kalm, wat mij ook een rustig gevoel gaf. Hij komt op voor zijn studenten en leeft met hen mee tijdens de examens. Hij is een aanrader! ☺️

• Rijinstructeur: Arno Walop
  • Type rijopleiding: Rijbewijs halen

In eigen tempo weer zonder paniek rijden.

Met rijleraar Tommie samen stap voor stap weer over hoge bogen bij verkeers knooppunten gaan rijden. Ik ging door paniekaanvallen veel dingen vermijden omdat ik er niet overheen durfde te rijden. Begonnen met kijken op afstand naar de hoge bogen. Daarna er onder door rijden. Na een paar lessen over de boog gereden. Tommie laat je zelf het tempo bepalen. Ik rij nu zelfstandig over de bogen heen. Ik ervaar hierbij alleen een lichte spanning. Ik rij weer zonder paniek overal heen. Tommie blijft altijd rustig en geeft je veel vertrouwen. Tevens hebben we onderweg mooie gesprekken gevoerd. Hierdoor groeide het vertrouwen.

Top!!!!!!!!!!

Vanaf dag 1 zat het al goed tussen mij en Ismael, De sfeer was ontspannen en de uitleg meer dan duidelijk! Ook als er iets niet goed ging was het duidelijk waarom, en hoe nu verder. Gewoon een goeie rijschool/instructeur

• Rijinstructeur: Ismaël van Reede

Motiverend en deskundig

Ik heb maar een uurtje gereden met Peter. En die korte intake was genoeg om mijn zelfvertrouwen terug te vinden. Peter is heel prettig in de omgang, motiverend en deskundig. Een aanrader voor iedereen die zich niet zo comfortabel voelt met autorijden. Stel het niet langer uit en maak direct een afspraak met hem! Dat had ik zelf ook veel eerder moeten doen.

• Rijinstructeur: Peter Bisschops

Hele goede lessen gehad

Heb me snel op mijn gemak gevoeld en de rijopleiding werd naar mijn idee ook goed aangepast aan de persoon zelf.

Top! Eindelijk geslaagd!

Ik heb al eerder rijles gehad van een andere instructeur en helaas heb ik toen mijn rijbewijs niet kunnen halen. Ik werd te vroeg verteld dat ik er al klaar voor was. Een ding is zeker, Richard zorgt ervoor dat je pas afrijdt wanneer je er wél klaar voor bent, hoe lang dat ook duurt. Hij heeft me geleerd niet alleen veilig te rijden, maar ook besluitvaardig. Hij helpt je rust te krijgen in het verkeer en je kan ook nog met ‘m lachen haha. Al met al een topervaring! Bedankt!

Prima!!

Ik heb veel geleerd van mijn rijinstructeur en het was fijn om bij hen rijlessen te volgen. Het was ook een leuke ervaring om een les bij Danielle te hebben. Ze was erg behulpzaam en ik vond het ook heel fijn.

Helemaal top!

Lea is een absolute topper! Legt alles goed uit en laat je op je gemak voelen. Ze heeft veel geduld en zorgde ervoor dat ik rijlessen zelfs leuk begon te vinden. En in 1x geslaagd :D Ik zou Lea 100% aanbevelen!

• Rijinstructeur: Lea de Zwijger
  • Type rijopleiding: Rijbewijs halen

Rijles met Tommie is geweldig!

Ik heb altijd een zeer plezierige ervaring gehad met Tommie tijdens mijn autorijlessen, waarbij hij me aanzienlijk heeft bijgebracht. Tommie demonstreert een uitstekend vermogen om met leerlingen om te gaan en toont geduld bij het uitleggen van diverse aspecten met betrekking tot autorijden. Hij weet op een uitgebalanceerde wijze gezelligheid te combineren met effectief lesgeven. Bovendien is Tommie zeer flexibel wat betreft lesuren, zowel in de ochtend als in de avond. Mede dankzij Tommie slaagde ik in één poging voor zowel mijn theorie- als mijn praktijkexamen, evenals mijn tussentijdse toets. Ik zou Tommie van harte aanbevelen aan iedereen die zijn diensten overweegt. Ik heb enorm genoten van mijn leerproces en ben enorm blij dat ik mijn rijbewijs heb behaald!

• Type rijopleiding: Rijbewijs halen

“ Ik kwam als een onzekere jongedame die 4x was gezakt en geen hoop meer had”

Mijn ervaring bij rijles zonder stress is zeer positief. Tommie neemt de tijd om feedback te geven en we gaan er dan meteen mee aan de slag. Dat bevalt mij heel erg goed, want meteen wordt mijn angst voor autorijden verkleind door het alsnog te doen. Tommie is heel erg geduldig en probeert je echt te begrijpen. Ik kwam als een onzekere jongedame die 4x was gezakt en geen hoop meer had. Nu ben ik een zelfverzekerde jonge dame die zelfstandig en veilig kan rijden. Na 5x ben ik eindelijk geslaagd! Ik wil Tommie en de organisatie Rijles zonder Stress bedanken voor de lessen en de tijd die jullie investeren in de leerlingen. Blijf zo doorgaan

• Type rijopleiding: Rijbewijs halen

Goed geholpen, flexibel en geluisterd naar mij!

Ik ben heel goed begeleid door Ruwin, hij heeft geluisterd naar wat ik nodig had en waar ik extra tijd in wilde steken. Ook was hij erg geduldig en rustig als ik iets niet snapte of niet lukte. Ik kan hem zeker aan raden voor mensen die behoefte hebben aan relaxte begeleiding!

• Type rijopleiding: Rijbewijs halen

Geweldijg! C’était vraiment très bien!

La formation est complète! Elle te prépare a devenir chauffeur, ceci module par module et avec un accent spécial sur tes axes de développement. Et aussi ensemble vous discuter sur ce que tu pense de ton évolution par module. C’était vraiment une belle expérience pour moi.

• Type rijopleiding: Rijbewijs halen

Uistekende en plezierige voorbereiding op een noodzakelijke rijtest wegens ziekte.

Wegens ziekte moest ik een verplichte rijtest ondergaan die mij veel stress opleverde wat mij ook weer hinderde bij de rijtest. mede ook door onvolledige informatie van het CBR. Met behulp van rijschool wist ik de rijteststress te overwinnen en kreeg ik mijn rijbewijs terug. De begeleiding / begeleider heb ik als uitermate plezierig en nuttig ervaren.

• Type rijopleiding: Overig

Een vriendelijke instructeur waarmee ik kon lachen.

Ik heb bij verschillende rijscholen gelest, en Ruwin was bij lange na de beste. Hij luistert naar wat je nodig hebt, geeft rust in de auto, geeft heldere feedback en neemt de tijd voor je. Elke rijles was echt voor mij, voor wat ik nodig had. Dankjewel!

• Type rijopleiding: Rijbewijs halen

Gweldig , nemen goed de tijd voor je

Positieve en gezellige lessen

Fijne ervaring!

• Rijinstructeur: Mathijs Hazebroek

Fijne rijlessen

De rijlessen waren fijn en stelde mij gerust. Bij deze rijschool kunnen ze goed om gaan met mensen die last hebben van stress of rijangst. Er wordt goed naar je geluisterd en ze nemen goed de tijd om jou rustig op te bouwen naar een niveau waar je mee af kunt rijden.

• Rijinstructeur: Lea de Zwijger

Hele fijne instructeur

Ik heb een jaar gelest met Miguel, Ik heb onwijze faalangst, maar met Miguel was ik altijd ontspannen. Niet alleen heeft hij me geholpen met mijn rijbewijs halen, maar ik kon ook altijd gezellig kletsen tijdens rijles.

• Rijinstructeur: Miguel Rerimassie

Positief en Motiverend

Duidelijk en direct les, op een positieve manier.

• Type rijopleiding: Rijbewijs halen

De instructeur is ondersteunend, rustig en instructief.

De instructeur geeft me in de opfriscursus het vertrouwen dat het goed gaat, stuurt bij waar nodig en geeft feedback waar ik mee verder kan!

• Rijinstructeur: Peter Fransen
  • Type rijopleiding: Opfriscursus

No stress from the begging to the end

I already have my license but was always insecure to drive. I needed some practice so I bought a package. In the beggining I was very afraid to get speed on the road. Roads for me were too intense. Slowly I was getting there and by the end of the classes I was way more confident. Experience is still needed for sure but if I feel I need more classes now I will contact Ruwim again for sure.

• Type rijopleiding: Rijangst overwinnen

De rijlessen waren uitstekend, met een focus op veiligheid, wat resulteert in een zelfverzekerde en

mijn ervaring was ronduit positief. Vanaf het allereerste moment voelde ik me welkom en op mijn gemak bij mijn instructeur, wat een belangrijk aspect is als je aan een nieuwe vaardigheid begint. De rijinstructeur was niet alleen zeer professioneel, maar ook geduldig en bekwaam. Hij nam de tijd om mijn sterke punten en zwakke punten te begrijpen, en paste zijn lesmethoden dienovereenkomstig aan.

• Type rijopleiding: Rijbewijs halen

Super fijne instructeur. Goede uitleg, geduld, advies , tips! Ik heb een geweldige ervaring gehad tijdens heel veel uurtjes rijden! Bedankt Dennis voor alles!!!!

• Type rijopleiding: Rijbewijs halen

Op een leuke manier je rijbewijs halen!

Voor mij was dit een hele leuke manier om mijn rijbewijs te halen! Ik heb mij altijd op mijn gemak gevoelt in de auto. Arno heeft je binnen no time door en weet dus precies hoe hij je het beste moet opleiden. Wat mij betreft de beste! Mocht je dus nog twijfelen voor een rijschool, kies rijschool zonder stress bij Arno Walop

• Rijinstructeur: Arno Walop

Prettig

Prettige ervaring, neemt tijd voor je en zo boek je snel vooruitgang.

• Rijinstructeur: Peter Fransen

Over Rijles Zonder Stress

Rijles Zonder Stress wil iedereen zelfstandig, veilig en vol zelfvertrouwen op weg helpen in het verkeer. Daarom biedt Rijles Zonder Stress moderne rijopleidingen aan voor iedereen die zeker op weg wil: jong en oud, mét of zónder rijbewijs. > bewezen effectieve RIS lesmethode > hoog slagingspercentage > 3D instructievideo's > vaste rijinstructeur