slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nieuwe bus gekocht stond niet klaar bij aflevering, geen uitleg gehad hoe het met het onderhoud schema zit 500km beurt bijvoorbeeld geen idee waar en bij wie ik dan moet zijn.Geen uitleg gehad over garantie mogelijkheden.Bij de onderhandelingen was alles geen probleem imperiaal en trap monteren zouden klaar zijn bij aflevering, was niet klaar moet ik weer terug.\r\nKreeg echt het gevoel van nou hij heeft betaald en nu is ie niet interessant meer.\r\nSlecht gevoel aan overgehouden en ben echt een zeurpiet!!
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Beste Daan, We vinden het vervelend om te horen dat je ervaring bij BAS Vans niet is geweest zoals deze zou moeten zijn. We nemen snel contact met je op. Groet, Niels Maas - BAS Vans Team

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring voor de eerste maal dat wij hier komen.\r\nVakkundige uitleg .\r\nNetjes alles op tijd geregeld wat betreft aflevering.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Beste Tonny, Bedankt voor de mooie beoordeling. Nogmaals veel (werk)plezier met de nieuwe bus! Groeten Niels, BAS Vans Team

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een groot bedrijf 1500 man personeel maar álles was goed geregeld\r\nOok de service is goed, heel fijn en vriendelijk personeel zijn zeer tevreden, onze Vito loop fijn,\r\nM vr groet Joke en Hans uit Helmond.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel groot bedrijf en heel goed geregeld vanaf het begin tot het einde! Zeer professioneel
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Beste Rutger, Bedankt voor de mooie beoordeling en graag tot ziens! We wensen jullie nogmaals veel veilige en rendabele kilometers met de nieuwe bedrijfswagen. Met vriendelijke groet, Niels Maas - BAS Vans

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Slechte aflevering auto moest onderhouds beurt en wordt nies mee gedaan als je betaald hebt is de service over 0

Beste Arie, We vinden het vervelend om te horen dat je ervaring bij BAS Vans niet positief is. Zou je ons kunnen vertellen onder welke bedrijfsnaam u de auto heeft gekocht? Dan zullen we daarna contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Niels Maas - BAS Vans

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We werden goed ontvangen , en de verdere afwikkeling ging super goed

Goedemorgen Bjorn, Bedankt voor de mooie beoordeling en graag tot ziens! Niels Maas - BAS Vans

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ZZPR.nl

perfect, zeker aan te bevelen

Beste Anton, Bedankt voor je review en graag tot ziens!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Perfect
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Bedankt voor deze mooie beoordeling Bayram, fijn dat we zo goed zaken kunnen doen. Met vriendelijke groet, BAS Vans team

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf fijn geholpen

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Half februari heb ik uw bedrijf bezocht en zijn we, Rick Timmermans en ik, snel tot overeenstemming gekomen over de aankoop van mijn Iveco Daily met kenteken V-661-KF. Tot zover buitengewoon netjes en aardig behandeld. Daarna overigens ook hoor al ging er nogal wat mis.\r\nNa een kleine week kon ik mijn bus ophalen en ik ging dan ook vol trots en opwinding mijn bus ophalen. Na gevraagd te hebben naar Rick werd mij vriendelijk verzocht even te wachten onder het genot van een bakje koffie. Geen probleem uiteraard. Tot ik echter na drie kwartier vroeg of Rick nog kwam bleek deze afwezig te zijn door ziekte. Mijn nieuwsgierigheid naar mijn bus werd hierdoor onbedoeld wat langer op de proef gesteld. Eigenlijk direct was er gelukkig iemand anders die de afhandeling op zich nam. Papieren in orde en toen kwam ie aanrijden. Ik zag al meteen dat enkele punten die onder handen genomen zouden worden niet gebeurd waren. De verwijderde belettering zou worden gepolijsd op de zijkanten en achterportieren dat was echter hier vergeten en de zijkanten waren nog dof van de poets. Beschermplaat aan de zijkant zat los en nu nog steeds. De deuren zouden worden afgesteld, niet gebeurd! En de bekleding in de auto was smerig en dat was die nu nog. Ook niets aan gedaan. Met andere woorden alles wat zou worden gedaan was NIET gebeurd. U begrijpt dat mijn opwinding omsloeg in boosheid. En dan te bedenken dat ik ook 3 maanden garantie en een beurt bijgekocht had. Ik kreeg al buikpijn bij de gedachte hoe hiermee was omgegaan. Mij werd aangeraden om een mail met foto\'s en mijn bevindingen in te sturen. Hier werd zeer professioneel en serieus mee omgegaan en dat deed mij wel weer goed. Binnen afzienbare tijd kon ik mijn bus brengen voor herstel en met een vervangende bus huiswaarts keren. Wat ik later opmerkte, voor de goede orde ik heb geen verstand van auto\'s, was dat het \"hoedje\" (ruimte op cabine) een afwijkende kleur heeft gekregen na reparatie, overigens niet door jullie hersteld volgens Rick. In eerst instantie zie je dat niet tussen al die witte bussen maar nu ik het weet wel heel irritant. Aan Rick gevraagd of hier iets aan gedaan kon worden en ja dat kon tegen een vergoeding van € 350 ex btw. Dat vond ik dan wel weer jammer!! \r\nVerder is de bus volgens mij motorisch prima in orde en rijdt hij fijn. Wel heel zonde van de strubbelingen er om heen, had volgens mij niet gehoeven wanneer alles ineens was opgepikt.

Beste Adri, Ten eerste, bedankt voor het schrijven van deze uitgebreide recensie. We vinden je mening erg belangrijk! Verveld om te horen dat de aankoop van je nieuwe bus niet helemaal zonder slag of stoot is verlopen. Ik begrijp uit je verhaal dat de bus inmiddels in orde is. Als dit niet zo is, wil je dan contact met ons opnemen? We zullen je ervaring intern bespreken en meenemen, om onze werkwijze verder te verbeteren. Met vriendelijke groet, Niels Maas - BAS Vans

voldoende, een redelijke ervaring

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goede ervaring

Beste René, Bedankt voor de mooie beoordeling en graag tot ziens!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel goed
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Beste Eveline, Bedankt voor jullie reactie. We wensen jullie nogmaals veel plezier met de nieuwe bus. Met vriendelijke groet, BAS Vans Team

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ideale samenwerking met perfect meedenken en optimaal ontzorgen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben hier een bestelbus gekocht. Erg fijne mensen. Goede service, goede prijs.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Beste Thomas, Bedankt voor de mooie beoordeling en graag tot ziens!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed.

Beste Audrey, Bedankt voor uw aankoop en beoordeling. BAS Vans

Beste Arjan, Bedankt voor uw aankoop en beoordeling. BAS Vans

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ze zeggen wel eens : De klant is de koning dat is hier voor zover ik het heb meegemaakt zeker

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik vond de communicatie prima totdat ik besloot de bus te kopen, daarna werd de manier van communiceren steeds minder vriendelijk en directer.

Beste Stijn, Bedankt voor je bericht. We vinden het vervelend om te horen dat je ervaringen omtrent onze communicatie niet goed zijn. We nemen je feedback mee voor de toekomst. Met vriendelijke groet, Niels Maas - BAS Vans

Over BAS Vans

Heeft u een nieuwe of gebruikte bedrijfswagen nodig? BAS Vans, zusterbedrijf van BAS Trucks, is de specialist op het gebied van in- en verkoop van nieuwe en tweedehands bedrijfswagens. Bij ons kunt u terecht voor alle topmerken bedrijfswagens waaronder Mercedes, Iveco, Ford, Renault, Volkswagen en Man. Onze experts adviseren u graag over het aanbod dat uiteenloopt van kleine bedrijfswagens tot aan bakwagens. Naast onze scherpe prijzen bieden wij u ook garantie, complete service en op- en ombouw van de bedrijfsauto van uw keuze. Met een continue aanbod van 1500 gebruikte voertuigen is BAS Trucks Europa's grootste truck en trailer dealer. Wij bieden u vrachtwagens tegen de beste prijs met een compleet service pakket en snelle wereldwijde levering. Van kleine vrachtwagen tot kipper, wij helpen u graag aan een nieuwe of 2e hands vrachtwagen. U kunt bij onze experts terecht voor deskundig advies en snelle service voor uw voertuig(en). Als u bij ons een gebruikte truck koopt, regelen wij alles van aankoop t/m het vervoer. Naast de aankoop van nieuwe en gebruikte bedrijfswagens is er ook een mogelijkheid om uw eigen voertuig(en) te verkopen of in te ruilen. Ook kun je bij ons terecht voor bouw- en mijnbouw equipment, onderdelen of banden. Zie ook: BAS Machinery, BAS Parts en BAS Tyres. Voor de lease of huur van bedrijfswagens kun je terecht bij BAS Rent.