Andere bakwagen geleverd gekregen dan overeengekomen en weigeren verantwoording te nemen.

Na de levering van de aangekochte Renault master bakwagen hebben wij zelf na enige tijd moeten ontdekken dat dit een 130PK variant betrof inplaats van de oorspronkelijk aangekochte 170PK. Bas Vans erkende hun fout direct toen wij contact opnamen. Echter was de bakwagen opdat moment al voorzien van een opmaat gemaakte inbouw a 7500 euro. Bas trucks weigerde hier verantwoording voor te nemen en kon ook niet het juiste type leveren. De Bakwagen mocht worden terug gebracht echter kwamen alle gemaakte kosten voor de speciaal opmaat gemaakt inbouw voor onze eigenrekening. Bas vans heeft een aftermarket chiptuning aangeboden en beweerd dat de motoren van beide versies gelijk waren terwijl dit incorrect is. Daarnaast was de bus al 1,5 jaar oud waar over gelogen is en is ook het laadvermogen 100kg minder dan beloofd. Ik ben absoluut een realistisch persoon maar ben simpel weg 7500 euro achterop door een door hun gemaakte fout om nog maar niet over de andere zaken te spreken. Blijft u alstublieft voor uw eigen welzijn verweg van deze organisatie. Om het bot samen te vatten. Ze hebben compleet schijt aan uw als klant en kijken enkel naar de voor hun gunstige oplossing.

Kwaliteit

Kwaliteit, klantvriendelijk, ik hou van de bas

Uitstekende service!!!!

Fantastische service tijdens het wachten op het kenteken super op de hoogte gehouden met foto’s van meerwerk! Goede communicatie! Snelle levering. Echte aanrader!

super goed !

Afgelopen week hebben wij een 2e bestelwagen binnen 3 maanden via Bas Vans aangeschaft. Het gaat hier om 2x een nieuwe Ford Transit met bouwjaar 2019. Duidelijke prijzen, snelle communicatie, gewoon en fijne manier om en auto aan te schaffen.

Correct en vriendelijk geholpen vanaf dag 1 door Paul Van Loon, van bezichtiging tot afhaling. Supertoffe kerel !!

Goed geholpen,

We zijn blij met de aankoop van onze bedrijfsbus, Renault Master. Goede prijs kwaliteit verhouding.

prima prijs fijne auto

Punten van gesprek redelijk goed opgelost en prachtige bus gekocht

Uitstekend!

Prima geholpen en te woord gestaan door Jeroen en Luc. Afhandeling verliep vlot en netjes! Erg tevreden!

Goede service,en vriendelijk personeel.

Top service

Snel geholpen en grote voorraad aan bestelwagens. Verkoper Thom heeft mij erg netjes geholpen

Uitstekende service, ruim aanbod en aardig personeel

Correcte afhandeling, goede lease voorwaarden en correct geholpen door Jeroen, bus netjes klaargemaakt.

Wanne skonne aardappel

Topper

mooie praatjes verkoper zeer slechte ervaring met dit bedrijf

ik had me eigen een ford custom laten aansmeren door de mooie praatjes van de verkoper nergens goedkoper te vinden dan bij bas vans uiteindelijk 1000€ aanbetaald stom van mij hoeft zogoed als nergens afijn thuis gekomen en bij de eerste beste andere ford verkoper al goedkoper uit met zelfde opties etc (voelde me eigen dus genaaid) verkoper dit via mail mede gedeeld, vond raar dat ik m daar mee lastig viel na het krijgen van de factuur stond er ook ineens 200 euro teveel op foutje zie die bus stond 15 km op dus word verkocht als nieuwe bus maar daar komt ie bus door hun al in 2019 gekocht dus mijn garantie was al 5 maanden eerder ingegaan dan de datum van mijn aankoop dus in plaats van 2 jr fabrieks garantie nog maar 17 maanden gek dat t kopen van bijv televisie /fiets/huis etc etc de garantie pas ingaat op de aankoop datum van de koper bas vans adverteert ook met niet tevreden volledige bedrag terug dat gaat dus ook niet op hoewel de bus nog niet afgenomen was kreeg ik toch de aanbetaling NIET terug ze hadden zogenaamd al kosten gemaakt en de bus had in de 5 dagen dat ie nog daar stond ook aan een ander verkocht kunnen worden schoonmaak kosten etc ( ?? schoonmaak kosten ?? als ik een broek of iets dergelijks koop is ie toch ook schoon zonder extra kosten ) al met al nu 1000euro lichter en een kut ervaring rijker nu nieuwe bus gekocht bij echte ford dealer en als koper behandeld bus met extra boven op de bus opties bovenop de bus van vans leer wegklapbare imperial etc etc 500 duurder maar met 5 jaar garantie dus mijn raad val niet voor de mooie praatjes maar kijk iets verder als je neus lang is heb ik helaas niet op tijd gedaan

Onbetrouwbaar

Eén grote ellende, na betaling is de verkoper niet meer te bereiken als hij op zijn niet waargemaakte beloften wordt gewezen. Werkelijk alles is fout gelopen. Foute factuur, gezeik bij betaling, van het kastje naar de muur gestuurd bij afhaling, wiel losgekomen op terugweg. Niet door de keuring gekomen. Nieuwe remschijven + blokken moeten monteren die volgens de verkoper nog goed waren. Een hoop tijdverlies en ergernis na aankoop met groot nazicht en onderhoud. Nooit meer.

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf helaas ben ik een paar keer bij jullie geweest voor een busje heb nu een busje gekocht bij kleyn in vuren

slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nieuwe bus gekocht stond niet klaar bij aflevering, geen uitleg gehad hoe het met het onderhoud schema zit 500km beurt bijvoorbeeld geen idee waar en bij wie ik dan moet zijn.Geen uitleg gehad over garantie mogelijkheden.Bij de onderhandelingen was alles geen probleem imperiaal en trap monteren zouden klaar zijn bij aflevering, was niet klaar moet ik weer terug.\r\nKreeg echt het gevoel van nou hij heeft betaald en nu is ie niet interessant meer.\r\nSlecht gevoel aan overgehouden en ben echt een zeurpiet!!

Beste Daan, We vinden het vervelend om te horen dat je ervaring bij BAS Vans niet is geweest zoals deze zou moeten zijn. We nemen snel contact met je op. Groet, Niels Maas - BAS Vans Team

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring voor de eerste maal dat wij hier komen.\r\nVakkundige uitleg .\r\nNetjes alles op tijd geregeld wat betreft aflevering.

Beste Tonny, Bedankt voor de mooie beoordeling. Nogmaals veel (werk)plezier met de nieuwe bus! Groeten Niels, BAS Vans Team

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een groot bedrijf 1500 man personeel maar álles was goed geregeld\r\nOok de service is goed, heel fijn en vriendelijk personeel zijn zeer tevreden, onze Vito loop fijn,\r\nM vr groet Joke en Hans uit Helmond.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel groot bedrijf en heel goed geregeld vanaf het begin tot het einde! Zeer professioneel

Beste Rutger, Bedankt voor de mooie beoordeling en graag tot ziens! We wensen jullie nogmaals veel veilige en rendabele kilometers met de nieuwe bedrijfswagen. Met vriendelijke groet, Niels Maas - BAS Vans

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Slechte aflevering auto moest onderhouds beurt en wordt nies mee gedaan als je betaald hebt is de service over 0

Beste Arie, We vinden het vervelend om te horen dat je ervaring bij BAS Vans niet positief is. Zou je ons kunnen vertellen onder welke bedrijfsnaam u de auto heeft gekocht? Dan zullen we daarna contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Niels Maas - BAS Vans

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We werden goed ontvangen , en de verdere afwikkeling ging super goed

Goedemorgen Bjorn, Bedankt voor de mooie beoordeling en graag tot ziens! Niels Maas - BAS Vans

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ZZPR.nl

Over BAS Vans

Heeft u een nieuwe of gebruikte bedrijfswagen nodig? BAS Vans, zusterbedrijf van BAS Trucks, is de specialist op het gebied van in- en verkoop van nieuwe en 2e hands bedrijfswagens. Bij ons kunt u terecht voor alle topmerken bedrijfswagens waaronder Mercedes, Iveco, Ford, Renault, Volkswagen en Man. Onze experts adviseren u graag over het aanbod dat uiteenloopt van kleine bedrijfswagens tot aan bakwagens. Naast onze scherpe prijzen bieden wij u ook garantie, complete service en op- en ombouw van de bedrijfsauto van uw keuze. Met een continue aanbod van 1500 gebruikte voertuigen is BAS Trucks Europa's grootste truck en trailer dealer. Wij bieden u vrachtwagens tegen de beste prijs met een compleet service pakket en snelle wereldwijde levering. Van kleine vrachtwagen tot kipper, wij helpen u graag aan een nieuwe of 2e hands vrachtwagen. U kunt bij onze experts terecht voor deskundig advies en snelle service voor uw voertuig(en). Als u bij ons een gebruikte truck koopt, regelen wij alles van aankoop t/m het vervoer. Naast de aankoop van nieuwe en gebruikte bedrijfswagens is er ook een mogelijkheid om uw eigen voertuig(en) te verkopen of in te ruilen. Ook kun je bij ons terecht voor bouw- en mijnbouw equipment, onderdelen of banden. Zie ook: BAS Machinery, BAS Parts en BAS Tyres. Voor de lease of huur van bedrijfswagens kun je terecht bij BAS Rent.