Goede service, snel geholpen

Ik ben snel geholpen, werd zelfs opgehaald bij het station. Top service!

Een aanrader voor ieder die zorgeloos en goedkoop wil rijden

Het begon met een telefoontje en voelde al gelijk vertrouwd en dat was het ook we werden keurig op de hoogte gehouden over de leveringsdatum en het contract bleef intact dus geen gezeur achteraf en ik raad dan eenieder aan om wil je niet teveel geld uitgeven allereerst contact op te nemen met Martien Bakker dan lig je nooit meer wakker van van onduidelijke contracten

We vonden het in eerste instantie best spannend om op deze manier een nieuwe auto te kopen. Maar PeKaWe Martin Bakker heeft ons zeer hartelijk en uitstekend geholpen bij de aanschaf van een nieuwe Toyota raf 4. Tevens was de aflevering persoonlijk en correct . Het is een ideale manier met als voordeel dat je nergens zelf achteraan hoeft te gaan. Tevens was de aflevering persoonlijk en correct we zijn zeer hartelijk geholpen ! PeKaWe is op ons overgekomen als een betrouwbaar bedrijf met een prettige manier van zaken doen. Wij bevelen PeKaWe zeker aan !

Supereerlijk en klantgericht

Echt een aanrader! Geen verrassingen, open en eerlijke communicatie! Martin kwam bijvoorbeeld vlak voor oplevering achter een gebrek die hij niet eerder zag en meldde dit voor de overdracht en loste het probleem snel op, zelfs toen de auto al in mijn bezit was. Hij neemt de tijd voor je en is deskundig! Als binnen mijn kennissenkring iemand naar een specifieke auto zoekt die binnen de “scope” van PeKaWe valt raad ik heb zeker aan PeKaWe te banaderen.

De perfecte auto voor ons

Een topauto voor een goede prijs. Precies wat we zochten. Service was relaxt en persoonlijk. Helemaal super geregeld.

Mooie auto's voor mooie prijs met goede service en betrouwbaar

Al ruim 2 jaar lang waren wij op zoek naar een hogere auto op hybride Toyota Rav 4 voor de zaak met ruime kofferbak. Via een advertentie zagen wij dat bij Pekawe die voor je kan importeren voor een mooie prijs voor dezelfde auto. In begin gingen wij twijfelen over de aankoop omdat wij het bedrijf niet kennen. Maar door een goed gesprek met de eigenaar Martin Bakker over hoe en wat wekt het vertrouwen al snel op. Voor vragen was voor hem nooit te veel. Hij heeft goede eigenschappen eerlijk en geduld. Wij hebben inmiddels de auto binnen. Het is een mooie en comfortabele auto. Wij zijn erg blij met deze aankoop. Daarom willen wij onze vrienden en familie aanraden hier een auto aan te schaffen. Pekawe is Top!

Uitstekende prijs en fantastisch geholpen

Heb even moeten wachten op mijn nieuwe auto maar ben erg enthousiast nu ik er in rond rij. Martin heeft onze afspraken uitstekend uitgevoerd en ik ben dan ook ontzettend blij met de uitlevering van de auto. Een uitstekende prijs en een keurige afhandeling.

Meer dan uitstekend

Zojuist nieuwe auto gekocht bij Martin. Eindelijk iemand die weet hoe het moet, en ook nog een mooie inruilprijs gaf voor onze huidige auto!!de nieuwe auto was nog eens zeer voordelig, dus prettig zaken gedaan, zou bij een reguliere dealer veel duurder uit zijn geweest.

Op de bonnefooi daar naar toe gegaan. Toch werd ik heel vriendelijk ontvangen door Martin. Het is een man met kennis van zaken en dat gaf mij gewoon een goed gevoel. Hij is heel betrouwbaar en dat merk je vooral door zijn directe manier (no Nonsens) van zaken doen. Ik heb de auto nu een aantal dagen in bezit en kan alleen maar zeggen dat dit de beste koop is die ik ooit gedaan heb. PeKaWe is een echte aanrader als je op zoek bent naar een goede auto. En de koffie smaakt heerlijk bij Martin.

Netjes samen stap-voor-stap bij koop en verkoop van een auto.

Pekawe begeleidt vakkundig en geduldig bij internationale koop, maar ook bij de verkoop van de eigen auto. Transparant, voor een nette prijs.

Goede service! Snel en vakkundig geholpen aan een mooie auto voor de beste prijs!

Goede en kundige service. Snel en vakkundig geholpen aan een mooie auto voor de beste prijs! Ik beveel PeKaWe zeker aan!

Betrouwbaar adres

Fijn, professioneel en betrouwbaar bedrijf wat je alle tijd en ruimte geeft om de auto te bekijken en te proberen. Ik ben erg fijn geholpen!

Wij zijn onlangs naar alle tevredenheid geholpen door #PeKaWe# met de aanschaf van een BMW X3, je hoort vaak dat je veel kunt besparen op deze manier, maar om het zelf allemaal uit te zoeken kost vaak veel tijd. Dit was dan ook de ideale manier met als groot voordeel dat je nergens zelf achteraan hoeft te gaan en slechts alleen maar je wensen door hoeft te geven. Martin heeft ons hier uitstekend mee geholpen!! Hij kwam al zijn afspraken na en het vooraf afgesproken totaalbedrag viel uiteindelijk lager en heeft deze als korting doorberekend. Tevens was de aflevering van de auto persoonlijk en zeer correct. Onze aanbeveling is dan ook een absolute: JA!!

Ik ben netjes behandeld en alles is volgens afspraak gegaan!

Ik vond het in eerste instantie best spannend om langs deze weg een auto te kopen. Martin heeft mij voortdurend op de hoogte gehouden hoe het proces verliep! Ik ben heel tevreden over hoe het verlopen is. Ik kan het andere kopers van harte aanbevelen!!!

Uitstekende service, open en transparante communicatie

PeKaWe/Martin Bakker heeft ons uitstekend geholpen bij de aanschaf van een nieuwe VW Passat. Maximale flexibiliteit vwb opties. Correcte afhandeling.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Betrouwbaar en deskundig bedrijf, doen wat ze beloven en houden zich aan gemaakte afspraken. Zeer prettige manier van zaken doen. We hebben via PeKaWe een nieuwe Passat Variant Highline aangekocht en zo fors kunnen besparen op de aanschafkosten.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bijna nieuwe auto gekocht met inruil. Keurig bedrijf die correcte afspraken maakt en duidelijk communiceert. Geen verassingen, afspraak is afspraak. Een volgende keer zou ik er zo weer zaken willen doen ingeval van aanbod passende auto. Het bedrijf is mijn vertrouwen waard gebleken.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik beveel Pekawe van harte aan!!\r\nTis niet de gebruikelijke manier van een auto kopen, en best wel spannend , maar na mijn eerste contact met Martin , gelijk een goed gevoel gekregen.\r\nHeb mijn nieuwe Scoda Octavia helemaal kunnen samenstellen met hulp van Martin.\r\nMartin is altijd telefonisch bereikbaar, en heeft een antwoord op al je vragen, en houd je stap voor stap op de hoogte van het leverings proces.\r\nRijd inmiddels een paar weken in mijn scoda en ben super tevreden over Pekawe..\r\n\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Pekawe is een betrouwbare partner voor autobemiddeling. Goede communicatie en doen wat is afgesproken zijn fijne eigenschappen voor het doen van zaken.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb via Martin een nieuwe Skoda Octavia gekocht, hij heeft ons deskundig geholpen met het uitzoeken van de opties, bestelling en levering. Ook met de verkoop van mijn oude auto heeft hij geholpen, dat was wel zo fijn. De service en persoonlijke aandacht was erg prettig. bedankt Martin.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor het eerst een auto geïmporteerd \r\nvia Pekawe. En dat is mij heel goed bevallen met een goed en gedegen advies. Auto is keurig volgens de afspraken geleverd met een fikse korting als kers op de taart. Volgende auto gaat via Pekawe.\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via internet in contact gekomen met Martin, na een prettige mail onderhandeling al snel tot een goede deal gekomen voor een VW Passat waarin hij goed adviseerde over de opties. Na het geven van de bestel opdracht werd ik met regelmaat op de hoogte gehouden van de voortgang . Na aankomst bij de buitenlandse dealer reed ik met twee weken in mijn nieuwe auto! Transport, invoer en keuring bij RDW allemaal keurig geregeld door Martin en dat voor een hele scherpe prijs!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik was op zoek naar een Skoda Superb met weinig kilometers en slechts een jaar oud. Iemand wees mij op de site PeKaWe. Groot voordeel van PeKawe is dat het mij enorm kosten gespaard heeft in de aanschaf van een nieuwe auto. Daarnaast zie ik Martin als een zeer betrokken en vakkundig persoon. Het was aan het begin allemaal best spannend, maar Martin heeft precies uitgelegd hoe het in zijn werk ging. De levering verliep vlekkeloos.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Begin 2017 een zeer luxe VW Passat via PeKaWe autobemiddeling aangeschaft. \r\n\r\nIk heb PeKaWe ervaren als een zeer betrokken en vakkundig betrouwbare partner.\r\n\r\nGrote voordeel voor mij is dat PeKaWe een enorme kostenbesparing heeft gerealiseerd bij de aanschaf van de auto.\r\n\r\nOmdat PeKaWe de gehele administratieve en logistieke operatie organiseert merk je als afnemer geen verschil t.o.v. levering via dealerkanaal.\r\n\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In mijn zoektocht naar een nieuwe auto kwam ik op de site van PeKaWe terecht. Hierop werd een Skoda Superb aangeboden die behoorlijk aantrekkelijk geprijsd was. Martin heeft me uitgelegd hoe het allemaal in zijn werk ging en tijdens de bestelling ben ik keurig op de hoogte gehouden van de levertijd. Ook de levering van de auto verliep verder vlekkeloos, ik zou het zo weer doen!

Erve Wolters 59 7463CP Rijssen

Over PeKaWe

PeKaWe zoekt op een slimme manier nieuwe en jong gebruikte auto's uit heel Europa. De mooiste en meest complete auto voor de beste prijs! PeKaWe levert aan particulieren en bedrijven; koop, private lease, full operational lease, financial lease is mogelijk. Kijk voor meer informatie op www.pekawe.nl