• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring. Auto gekocht en bevalt tot nu toe uitstekend. Behulpzaam en vakbekwaam.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb twee maanden geleden een kleine bestelauto gekocht bij Fred. Aardige man en correct. Zeer gastvrij en behulpzaam. De aflevering was zoals afgesproken. In het begin deed de auto het goed maar na een tijd bleek er iets fout te zijn met de remmen. Gezien mijn eerdere slechte ervaring elders hield ik mijn hart vast.... Maar blij verrast! zonder problemen in voor garantie gerepareerd. Gratis leenauto gehad. Ik denk dat ik hier ook in onderhoud blijf. Gewoon goed. Bedankt!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via een kennis, die al lang klant is bij Midland Auto, hier terecht gekomen. Gezien de goede ervaringen van mijn kennis heb ik mijn auto (XC70 2011) voor onderhoud gedaan. Wat een plezierige ervaring. Kundige monteur en klantvriendelijk. Auto gewassen en zelf een storing die ik niet opgegeven had is verholpen. Dit alles tegen een scherp tarief. Bedank!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor de tweede keer hier een auto gekocht. Ondanks dat de inruilprijs wat tegenviel ben ik wederom erg blij met de auto. Heb nu twee weken naar volle tevredenheid gereden. \r\nHet onderhoud doe ik ook en ben telkens weer blij verrast met de rekening. Men heeft verstand van zaken en denkt altijd mee. Gewoon een goed bedrijf!

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In 2016 heb ik bij Midland Auto een volvo v70 gekocht. Het is een diesel met 215.000 kilometer op de teller. Begin 2018 heb ik een positieve review geplaats. In februari kreeg ik een bericht van RDW dat mijn auto geen 215.000 maar 315.000 kilometer heerft gelopen, de kilometerteller is dus 100.000 terug gedraaid. \r\nMet dat bericht ben ik in februari naar Midland Auto gegaan en we zijn overeengekomen dat het gecompenseerd zou worden met een geldbedrag. Fred heeft het op papier gezet en ondertekend. \r\nDat bedrag heb ik nog steeds niet ontvangen. Ik heb regelmatig contact met hem gehad, telefonisch, via mail en whattsapp, steeds kreeg ik te horen dat hij zou betalen want \"afspraak is afspraak\" zei hij. Die afspraak is hij dus nog steeds niet nagekomen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service en garantie. \r\nErg vriendelijk, Wij raden dit bedrijf aan!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hier een auto gekocht en in onderhoud, evenals de auto van mijn vrouw. Fijn mens, deskundig, betrouwbaar, altijd een leenauto en altijd een oplossing.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kom al jaren bij Fred Kuijpers. Fred heeft ons 8 jaar geleden meer dan uitstekend geholpen bij de aanschaf van een zeer jong gebruikte Volvo XC60. \r\nDaarna hebben wij onze auto altijd in onderhouden gehad en moet zeggen dat dit altijd naar volle tevredenheid is gebeurd. Het team van Midland is zeer ter zaken kundig, zeer betrouwbaar, servicegericht en altijd meedenkt. \r\nIk zou Midland Auto daarom ook van harte aanbevelen, vooral omdat ze altijd dat stapje extra doen...

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afspraken worden nagekomen en problemen snel opgelost.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 4 jaar geleden bij Fred mijn huidige auto gekocht. Al snel deden zich wat kleine technische problemen voor, maar Fred heeft hier steeds een passende oplossing voor geboden.\r\n\r\nNa de aanschaf dan ook besloten om ook het onderhoud bij Fred in handen te geven. Hoewel de bereikbaarheid af en toe wat te wensen overlaat ben ik tot op heden nog erg tevreden over de service en prijs/kwaliteit verhouding!\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fred Kuijpers is een goede verkoper en hij geeft een goed advies, nadat hij goed heeft doorgevraagd.\r\nDe service is grandioos. Een klantenauto is er altijd, al moet hij zijn eigen auto afstaan, rijden zal je. Soms duurt een reparatie wat langer, maakt niet uit je kunt immers gewoon rijden.\r\nSuper monteur Willem de Graaf lost samen met Fred alles op. Vaak met ruilonderdelen, als het kan. Dus ook aan de rekening wordt voor de klant gedacht.\r\nKortom ik ben een zeer tevreden klant, die dit bedrijf heel graag wil aanbevelen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een topbedrijf! Fred heeft overal een oplossing voor!\r\nSuper service en kwaliteit!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fred is niet altijd goed bereikbaar, waardoor gevraagde informatie nog wel eens op zich laat wachten. Uiteindelijk komt het toch steeds weer allemaal in orde en word je vriendelijk, prettig en deskundig geholpen.\r\nWij zijn inmiddels al jaren tevreden klanten en komen van ver en blijven komen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ben al vier jaar een zeer tevreden klant. Goede service met oog voor kosten.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vrij goed van leveren en afleveren

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij Fred heb ik een Volvo XC70 gekocht. Fred heeft me meerdere malen goede service gegeven met betrekking tot het onderhoud van mijn auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In de zomer van 2017 een V70 uit 2002 gekocht vanwege de youngtimer regeling inclusief 6 maanden volledige garantie. Aan de auto moest nog het e.e.a. gebeuren maar we hadden geen haast. Toch uiteindelijk eigenaar Fred flink achter z\'n broek moeten zitten om de auto op tijd geleverd te krijgen. Fred was slecht bereikbaar en reageerde niet altijd direct. Toen de auto geleverd was bleek de automaat nog niet goed te werken. Dit bleek ondermeer in de koppelomvormer te zitten. Om een lang verhaal kort te maken, ook dit heeft de nodige belletjes en e-mailtjes gekost maar uiteindelijk heeft Fred dit keurig opgelost en rijden we inmiddels een half jaar zonder problemen. Ook wist Fred een probleem met de remlichten onlangs binnen een half uur op te lossen. Iets wat de plaatselijke Volvo dealer niet voor elkaar kreeg! Samengevat: na wat \'opstartproblemen\' uiteindelijk uitermate tevreden over deze garage. En de communicatie is inmiddels ook 100% verbeterd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een bedrijf met een spontanen sweer \r\nFred heeft met goed geholpen met het kopen van een volvo v70R\r\n \r\nFred heeft veel verstand van zaken \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer service gericht, denken mee, zeer betrouwbaar, goede kennis van zaken en vakwerk. Veilige haven waar je op terug kan vallen. Je bent geen nummer maar een echte klant en men denkt met je mee. Top gewoon.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Reeds 2 auto\'s gekocht hier en een derde in onderhoud.\r\nKleinschalig en dat vraagt af en toe om geduld. Altijd bereidt om mee te denken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fantastische service! Vriendelijke mensen! Prima prijs/kwaliteitverhouding!