Geen zaken mee doen

Volvo xc70. Stuurhuis stuk dus zwabberend over de weg. Zou gerepareerd worden maar na drie maanden teruggebracht en afgesproken dat we terugbetaald zouden worden. Tot op heden nog geen cent ontvangen, deurwaarder op gezet :-( Zo lang je blijft praten praat Fred terug, maar als het aankomt op actie ondernemen dan moet je lang wachten.

Prima!

Polarcars is een klein autobedrijf en Polarcars is gewoon Fred! Met Fred in contact gekomen omdat ik zocht naar een Volvo XC90 Youngtimer. De auto welke hij had staan, was al verkocht. Maar Fred doet veel in Volvo’ s XC90 in de 2.5 Turbo uitvoering. De meest degelijke motorisering in dit type. Zo vertelde Fred. In nauw kontakt vervolgens met Fred heeft hij voor mij een zwarte Volvo XC90 Executive meegenomen uit Zwitserland. De auto was een plaatje. Kleine technische zaken zijn vlekkeloos opgelost en de garantie in dat kader moeiteloos verlengd. Ben in mijn nopjes met de auto en wat Fred betreft. Helemaal goed!

Sehr gut

Zweite auto gekauft bei diese firma. Immer gute empfangst. Auto ist wie inserriert. Fairer preis und gute handhabung. Spitze!

We hebben vanmorgen een auto gekocht bij Polarcars in Giessen. Zeer vriendelijke en deskundige man! Het telefoongesprek verliep ook al heel prettig. We konden zelfs onze 18 jaar oude Volvo S60 inruilen. Bedankt en wij zouden iedereen aanraden om eens een kijkje te nemen bij jullie!

Fijn autobedrijf keurige mensen

Weer trotse eigenaar van een Volvo V50. Keurig geholpen niets dwingend. Proefrit geen probleem. Fijn autobedrijf keurige mensen.. Zeker waard om hier te gaan kijken

Fijn bedrijf

Bij deze garage terecht gekomen via Marktplaats omdat ik op zoek was naar een vervanger van mijn auto. Deze eerst goed op de website bekeken via de foto’s en toen een afspraak gemaakt voor een proefrit en bezichtiging de auto stond netjes klaar toen Ik aankwam en hebben hem mogen testen vervolgens een week moeten wachten voordat ik hem kon ophalen. Hij was klaargemaakt zoals was afgesproken. Hij rijd heerlijk. Fijn bedrijf met persoonlijke aandacht.

Ik word er altijd goed en snel geholpen.

Professioneel en vriendelijk

Gastvrije ontvangst! Meedenken met de keuze van mijn auto. Nette inruilwaarde voor mijn oude auto. Oplevering soepel en correct. Geen haast, geen onzin..

Helemaal van uit Assen heen gereden, om mijn 1ste autootje op te halen. Super blij mee top service! Echt een aanrader!

Snelle en goede Service

Fantastische mini Countryman jcw all4 gekocht En ook nog eens kosteloos thuis bezorgd gekregen ivm wachten op de rdw keuring zo had ik toch al snel de mini fijn thuis staan

Aanrader

Recentelijke mijn Volvo V40 hier met veel plezier gekocht. Het is een zeer professioneel en vriendelijke klein bedrijf, Fred denkt goed mee. Ook de prijsonderhandeling, afhandeling en het inruilen van mijn eigen auto verliep allemaal heel netjes. Zelfs een minuscuul probleempje wat ik constateerde tijdens de proefrit, werd direct verholpen. Top bedrijf, zeker een aanrader.

Duidelijke, vriendelijke en "to the point" onderhandeling met als resultaat een keurig afgeleverde Volvo V60 welke helemaal voldoet aan mijn wensen. Kleine onvolkomenheden werden adequaat onder garantie opgelost.

Mei 2020 op zoek gegaan naar een andere auto, uiteraard een Volvo. Wij kwamen een mooie auto tegen op de website van Polarcars. daar aangekomen werd ik geholpen door Fred. Fred, heeft ons uitstekend geholpen en voor wat betreft afspraken en belofte dat heeft Fred zeer zeker nagekomen. Top Fred.

Leuk klein bedrijf met gevoel voor klantvriendelijkheid

Ik heb hier een leuke Twingo gekocht. De auto is keurig afgeleverd en bevalt me heel goed. Eigenlijk heeft de gastvrijheid van Fred mij de doorslag gegeven om de auto te kopen. Het is jammer dat het een eind rijden is voor me, anders had ik hier ook in onderhoud gebleven.

Perfetto!

Ho comprato un'auto qui per me in Italia. L'auto era pronta come concordato. Tutti i documenti in perfetyto ordine. Felice con!

Mooie auto, goede deal, alles zoals afgesproken

Zaterdag heb ik mijn Volvo XC90 youngtimer gehaald. Auto was keurig klaargemaakt en zoals het er nu uitziet is ie perfect. Jammer dat ik heel lang op het kenteken heb moeten wachten. Hier kan Polarcars volgens mij ook niets aan doen. Enige wat jammer is is dat de auto afgeleverd is met een bijna lege tank...... Moest meteen een benzinepomp opzoeken. Verder prima bedrijf.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer fijn contact met Fred. Betrouwbaar, komt zijn afspraken keurig na. \r\nIk heb er een youngtimer gekocht. Nette prijs en nette inruil voor mijn andere Volvo. Garantieafspraken boven verwachting nagekomen. Zelfs meer gedaan dan gevraagd en zonder bijkomende kosten. \r\nInmiddels ruim 2500km met de auto gereden zonder problemen. \r\nSerieus fijne garage.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima ervaring. Kwam kijken voor een gebruikte Volvo. Deze was net verkocht. Heel jammer! Had van te voren moeten bellen... eigen schuld. Men vond het heel vervelend dat ik voor niets gekomen was. Ik had hier graag een auto gekocht. Oprecht jammer. Heel vriendelijk geholpen en men nam alle tijd ondanks dat ze me niets konden verkopen. Hopelijk de volgende keer.
  • Reden bezoek Andere reden

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima bedrijf. Vriendelijk en mooie auto\'s
  • Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tot nu toe alleen maar goede ervaringen met dit bedrijf. Mooie Volvo gekocht. In de garantietermijn waren er wat gebreken. Afspraak gemaakt en alles is zonder enige kosten onder garantie gerepareerd. Dit heb ik helaas elders wel eens anders meegemaakt. Gratis leenauto meegekregen. Daarbij ook altijd vriendelijk contact. Soms wat lastig telefonisch bereikbaar... Aanrader!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima bedrijf. Neemt de tijd voor je. Echt het gevoel dat mijn klandizie gewaardeerd word.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooie youngtimer gekocht. Ik zocht iets specifieks. heb er wel even op moeten wachten maar uiteindelijk heeft Polarcars de juiste auto voor me gevonden. Hartelijk ontvangst en prima contact. Auto ongezien gekocht omdat hij in Zwitserland stond. De auto was exact zoals mij verteld werd. Prima. Keurig klaargemaakt zoals afgesproken. Fijn bedrijf. Aanrader!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima gegaan. Vriendelijk. Kundig. Fijne mensen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Stroef begin van de relatie gehad.... Toch moet ik zeggen dat het uiteindelijk allemaal goed opgelost is. Heeft wat tijd gekost en ergernis. Inmiddels tevreden klant! Aan te raden!