• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer fijn contact met Fred. Betrouwbaar, komt zijn afspraken keurig na. \r\nIk heb er een youngtimer gekocht. Nette prijs en nette inruil voor mijn andere Volvo. Garantieafspraken boven verwachting nagekomen. Zelfs meer gedaan dan gevraagd en zonder bijkomende kosten. \r\nInmiddels ruim 2500km met de auto gereden zonder problemen. \r\nSerieus fijne garage.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima ervaring. Kwam kijken voor een gebruikte Volvo. Deze was net verkocht. Heel jammer! Had van te voren moeten bellen... eigen schuld. Men vond het heel vervelend dat ik voor niets gekomen was. Ik had hier graag een auto gekocht. Oprecht jammer. Heel vriendelijk geholpen en men nam alle tijd ondanks dat ze me niets konden verkopen. Hopelijk de volgende keer.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima bedrijf. Vriendelijk en mooie auto\'s

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tot nu toe alleen maar goede ervaringen met dit bedrijf. Mooie Volvo gekocht. In de garantietermijn waren er wat gebreken. Afspraak gemaakt en alles is zonder enige kosten onder garantie gerepareerd. Dit heb ik helaas elders wel eens anders meegemaakt. Gratis leenauto meegekregen. Daarbij ook altijd vriendelijk contact. Soms wat lastig telefonisch bereikbaar... Aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima bedrijf. Neemt de tijd voor je. Echt het gevoel dat mijn klandizie gewaardeerd word.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooie youngtimer gekocht. Ik zocht iets specifieks. heb er wel even op moeten wachten maar uiteindelijk heeft Polarcars de juiste auto voor me gevonden. Hartelijk ontvangst en prima contact. Auto ongezien gekocht omdat hij in Zwitserland stond. De auto was exact zoals mij verteld werd. Prima. Keurig klaargemaakt zoals afgesproken. Fijn bedrijf. Aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima gegaan. Vriendelijk. Kundig. Fijne mensen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Stroef begin van de relatie gehad.... Toch moet ik zeggen dat het uiteindelijk allemaal goed opgelost is. Heeft wat tijd gekost en ergernis. Inmiddels tevreden klant! Aan te raden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben goede ervaring met dit bedrijf. Ooit hier gekomen voor onderhoud. Inmiddels ook een Volvo gekocht. Prima tevreden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima ervaring met dit bedrijf. Zeker aan te raden! heb hier voor de tweede keer een auto gekocht. Reële prijzen en no nonsense zaken doen. Klantvriendelijk. Soms telefonisch wat slecht bereikbaar, maar per email altijd okay.

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In 2016 heb ik bij Midland Auto een volvo v70 gekocht. Het is een diesel met 215.000 kilometer op de teller. Begin 2018 heb ik een positieve review geplaats. In februari kreeg ik een bericht van RDW dat mijn auto geen 215.000 maar 315.000 kilometer heerft gelopen, de kilometerteller is dus 100.000 terug gedraaid. \r\nMet dat bericht ben ik in februari naar Midland Auto gegaan en we zijn overeengekomen dat het gecompenseerd zou worden met een geldbedrag. Fred heeft het op papier gezet en ondertekend. \r\nNa 1 jaar heb ik dat bedrag nog steeds niet ontvangen. Ik heb regelmatig contact met hem gehad, telefonisch, via mail en whattsapp, steeds kreeg ik te horen dat hij zou betalen want \"afspraak is afspraak\" zei hij. Na een paar maanden reageert hij niet meer op mijn mail en whattsapp. Die afspraak is hij dus nog steeds niet nagekomen! Heb inmiddels een incassobureau ingeschakeld.\r\nZou om deze reden daar nooit meer een auto komen, hij komt zijn afspraken niet na.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd goed! Prima service en flexibel. Hier voel je je echt klant en gewaardeerd. Alles tegen prima prijzen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gisteren heb ik mij \"nieuwe\" Volvo gehaald. Erg blij mee. Alles is goed verlopen, vanaf eerste contact tot de aflevering. De auto is klaargemaakt zoals we afgesproken hadden. Ik overweeg ook om hier in onderhoud te blijven, hoewel het wel een eind rijden is. Prima bedrijf!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via een kennis die al lang klant is van Midland dit adres gekregen. Vriendelijk, correct en kundig. Gisteren mijn Youngtimer opgehaald. Vlotte afwikkeling en alles volgens afspraak. Tot nu toe zeer tevreden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snelle terzake doende aankoopkeuring voor een tien jaar oude Volvo XC60. Prettig en informeel contact, waarbij je je als klant gewaardeerd voelt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag hebben we onze nieuwe auto auto opgehaald. Zeer tevreden met de gehele gang van zaken. De auto is prachtig en klaargemaakt zoals we afgesproken hadden. We blijven ook in onderhoud. Erg prettig zaken gedaan en vriendelijk. Fijn bedrijf. Groet Marius.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeit einige Jahren Kunde bei Midland Auto. Mag es sehr. Immer freundlich und bei der Arbeit. Der Preis ist immer ein Glücksfall... Sehr empfehlenswert!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via via hier terecht gekomen. Had een storing aan mijn Volvo v70. Bij verschillende andere adressen geweest maar niemand wist het op te lossen. Hier dus wel! was slechts een half uurtje werk.... Top! Meteen mijn auto een beurt laten geven. Jullie hebben er een klant bij! Bedankt voor de service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf wij komen hier al een aantal jaar. Telkens weer een fijn gevoel. Wij hebben een auto bij Fred gekocht en in onderhoud. Ook de auto van mijn vrouw heb ik bij Fred in onderhoud gedaan. Goede service tegen goede prijzen. telkens toch weer blij verrast. dank voor de service! Hartelijke groet, Martin

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk, klantgericht en goede prijs. Vandaag mijn nieuwe auto opgehaald. Alles volgens afspraak gedaan. Goede en duidelijke communicatie. Winter/zomer bandenset gratis in de opslag. Tot nu toe zeker aan te bevelen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima. Veel vestand van Volvo. Oplossings gericht en schappelijke prijzen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel blij met onze Volvo XC60. De eerste keer dat we bij Fred kwamen was de auto die we op het oog hadden verkocht. het gaf ons wel meteen een goed gevoel. Fred vroeg ons of hij op zoek moest gaan naar een vergelijkbare auto. Geheel vrijblijvend! Na een week had hij een mooie gevonden. Alles is gegaan zoals afgesproken en hij rijdt heerlijk. wat ik erg attent vond is dat er een witte kentekenplaat in de auto lag na het monteren van de trekhaak. Inmiddels heeft ook mijn vader een auto gekocht bij Fred. Wij blijven hier ook in onderhoud. Ik beveel dit bedrijf zeker aan!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op zoek naar een gebruikte Volvo ben ik hier terecht gekomen. Een volgende keer kom ik zeker terug! Zeer vriendelijk en deskundig. Goede service zowel voor als na de aankoop.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor de tweede keer hebben we een gebruikte auto gekocht. Dit keer een mooie jonge Audi A1 voor mijn vrouw. De auto komt uit Zwitserland. Wij zijn erg blij met de auto. Het hele proces van koop tot aflevering verliep goed. Uiteraard duurde het wat langer omdat de auto gehaald en ingevoerd moest worden. Het wachten waard. Wij hebben niet voor niets hier weer een auto gekocht omdat onze ervaring erg goed was met de eerste. Prima bedrijf. Zeker aan te raden!