Super geholpen!

Mijn eerste EV (Tesla) gekocht. Duidelijk, snel en vriendelijk geholpen door Rob en Martijn. Er was nog iets kleins wat ad auto moest gebeuren wat uiteindelijk onder de garantie is uitgevoerd. Geen discussie, garantie is garantie. Dat is wel fijn afspraken maken! Dank heren!

Model S gekocht C-hr ingeruild top

Na 2 hybryde Toyota's en na eindeloze verhalen en testen over Tesla gezien en gelezen te hebben de stap gemaakt. Ik zag een mooie staan bij Leasebijtellingvriendelijk.nl en heb contact gezocht via de mail en kwam uit bij Rob. Na een digitale overeenkomst met een goede inruilprijs voor mijn "oude" C-hr een proefrit gemaakt van 1,5 uur en toen waren we er wel uit. Afspraak gemaakt om hem meteen de volgende dag mee te nemen en dan gingen we zelf wel de schoonmaak regelen. In de buurt een afspraak met een poetsbedrijf gemaakt en de rekening werd netjes door Rob betaald. Daarna wat lawaai aan de auto, via de garantie ook prima opgelost. Mijn volgende Tesla komt hier zeker weer vandaan. Top.

Niet; ik wil auto verkopen. Wel; geef klant comfort bij afwegingen

Wij hebben een 2e hands Tesla gekocht , ' ouder model S' . Was eerste stap richting elektrisch rijden. Naast overtuiging dat we graag instappen bij elektrisch rijden hadden we uiteraard ook vragen en twijfels. Juist deze werden door Martijn serieus beantwoord. Prettig, eerlijk en met ruimte om rustig een besluit te kunnen nemen. Ook na de verkoop kon ik terecht met vragen die snel en met begrip werden beantwoord. Oprecht en professioneel deskundig als het gaat om advisering aanschaf van een EV auto.

Perfecte service en klantvriendelijkheid

Fijne comminucatie en service.

100% Betrouwbaar

In februari j.l. Tesla Model X gekocht. Met Rob (eigenaar) wat afspraken gemaakt en deze zijn voor 100% nagekomen. Voor mij een open, eerlijke maar vooral betrouwbaar bedrijf, waar vele autobedrijven een voorbeeld aan kunnen nemen.

Eerlijke snelle en goede service

Ik had een auto gevonden op de site. Via gemakkelijk, persoonlijk contact kreeg ik eerlijke en snelle antwoorden op mijn vragen. Na een proefrit bleek de auto precies zoals beloofd. Geen nare verassingen. Een soepele aankoop! Ik ben erg blij met mijn bijna nieuwe auto.

Heel prettig

What you see is what you get.

Goede service en snel contact

Ik ben erg tevreden over de service en snelle contact met Rob. Bedankt voor de mooie auto.

Klantvriendelijk en vlotte afhandeling.

Polestar 2 gekocht. Goed geholpen in een prima sfeer!

Klantvriendelijk & no nonsense

Wat een fijne ervaring! Mooi assortiment, maar vooral die ene auto die we zochten. Goed en vakkundig geholpen en 3 werkdagen later reden we naar huis in mijn droomauto. Dank je Rob!

Betrouwbaar adres, zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen, zeker geen vanzelfsprekendheid.

Faire prijs en no nonsense benadering, want geen fancy kantoor en showroom (die ook betaald willen worden). Afspraken worden stipt nagekomen. Zonder meer een aanrader!

Super service

Via vergelijkingssites uitgekomen bij leasebijtellingvriendelijk. Geholpen door Rob. Via telefoon en mail vooraf al duidelijk geïnformeerd en uitgebreid mijn vragen beantwoord. Reacties steeds heel snel. Aangekomen in Almere super vriendelijk en gastvrij ontvangen. Uitgebreid de tijd genomen om dingen uit te leggen en door te nemen, een heerlijke proefrit in een fantastische auto gemaakt (Tesla model X) . Verkoop niet opdringerig. Ruimte voor overweging en overleg. Volgende auto ga ik daar kopen!

Goed advies en dito service.

Erg fijn, transparant en goed geholpen door het team.

Snelle reacties en top service

Na besloten te hebben toch in 2020 elektrisch te willen gaan rijden uitgekomen bij Leasebijtellingvriendelijk.nl. Ondanks de hogere prijzen heb ik na uitvoerige berekeningen gezien dat het toch goedkoper is om de komende 5 jaar de hogere aanschaf te betalen Op mijn gekozen auto scheelde dat 3000 EUR over deze periode. Keuze snel gemaakt. Na uitvoerig mail contact bleek er van mijn autokeuze nog wat binnen te komen. Hierover werd snel, duidelijk en netjes gecommuniceerd. Alsof je communiceert met een collega waar je al lang mee samenwerkt. Dat gevoel. Al met al erg tevreden over de algehele service. Door corona veel op afstand en alsnog op 2 januari 2021 kunnen ophalen. Martijn runt een top bedrijf en dat merk je aan alles!

He Dereck, Bedankt voor je mooie beoordeling, omdat het voor ons gewoon is realiseren we ons te weinig hoe bijzonder onze dienstverlening is. Veel plezier met je Polestar Performance en als je er ooit vanaf wilt verkopen we hem graag voor je! Gr. Martijn, Rob, Annemieke, Denis en Freek

De garantie van 6 maanden is pas echt garantie!

Wij hebben 5,5 maand geleden een Tesla Model S gekocht via Leasebijtellingvriendelijk. Na een paar weken een Chip overleden. Direct zonder discussie onder garantie vervangen. Airco stopte ermee en ook dit werd weer zonder discussie vervangen. Afgelopen week is de auto doorgelopen ivm einde garantie. Hier kwamen wat dingen uit die ze ook weer zonder discussie hebben laten vervangen. Wij hebben deze mate van service en klanttevredenheid nog nooit meegemaakt. Wij hebben via Tesla een tweede Model S aangeschaft met 2 jaar garantie. Ze weten het daar altijd zo te draaien dat je eigenlijk niks vergoed krijgt onder garantie. Misschien moeten ze eens gaan praten met Rob en Martijn hoe je klanten behandeld. Wij gaan volgende jaar waarschijnlijk voor een Model X. Het enige wat zeker is dat hij bij Leasebijtellingvriendelijk vandaan gaat komen. Eerlijk en duidelijk zijn ze. Geen vraag is te gek en ze zijn transparant.

Voor ons zo vanzelf sprekend... Erik, maar bedankt voor de mooie beoordeling! Gr. Martijn, Rob, Annemieke, Denis en Freek

The correct trader I have ever met in my life!

I bought a TESLA car from him! The only trader who tells the truth and is honest. I am very glad to have a relationship with you. I will still only buy from him. I have recommended it to everyone so far, but I will continue to recommend it from the bottom of my heart. I am in Hungary and I will only buy a car from him! Rob Witte a real gentleman!

• Would you recommend us? Yes

Hi Zsolt, Thank you and have fun whit your Tesla and send your friends over ;-) Gr. Martijn, Rob, Annemieke, Denis en Freek

Excellent people correct service

Very good. My company buy one Tesla. We can discuss the problems immediatel. Soution is very correct. We are another contry, great ditance. Excellent people!

• Would you recommend us? Yes

Hi Janos, Thank you and have fun whit your Tesla and let me know iff you need more Tesla's in Budapest! Gr. Martijn, Rob, Annemieke, Denis en Freek

Deskundig, punctueel, responsief en vriendelijk.

Ben al 2 keer prettig en proffesioneel geholpen bij de verkoop van mijn Tesla en bij de aankoop van een nieuwe EV. Warm aanbevolen.

He Edward, Repeterende klanten, zijn we gek op en met zulke ervaringen en auto's komt het ook vaak voor. Bedankt voor je mooie reactie en veel plezier met je mooie EV, als je aan vervanging toekent weet je ons wel weer te vinden! Gr. Martijn, Rob, Annemieke, Denis en Freek

Helemaal goed!

In oktober dit jaar kocht ik bij Leasebijtellingvriendelijk (Martijn) een gebruikte Tesla X. Vooruitlopend daarop heb ik meerdere malen contact met hem gehad voor vragen en info. Hij was altijd goed bereikbaar, en heeft mij goed geholpen bij het maken van de juiste keuze. De auto was en is nog steeds in top conditie (ook de keuring die ik liet uitvoeren kwam tot dezelfde conclusie. Ben 100% tevreden en zal bij een volgende gelegenheid wederom contact zoeken met Martijn!

He Michiel, Bedankt voor je mooie beoordeling en veel plezier met je Tesla! We zien je graag weer voor de volgende! Gr. Martijn, Rob, Annemieke, Denis en Freek

Eerlijk, betrouwbaar en Professioneel

Ik heb een Model X (Performance) bij Leasebijtellingvriendelijk aangeschaft zonder een proefrit te hebben gemaakt of ook maar de auto te hebben gezien in levenden lijve. Van vele collegae goede reviews vernomen en dat kan ik alleen maar beamen. Ik ben uiterst content met de auto en het hele traject van informatie tot aanschaf ging heel soepel (reactietijd is binnen 5 minuten). Zelfs bij het ontbreken van informatie was Martijn erg behulpzaam. Mijn auto staat nu te koop bij Martijn en heb er alle vertrouwen in dat ook hier alles goed verloopt.

He Jaiwen, Wat een mooie X Performance heb je gekocht, nu je 'oude' X nog even goed verkopen. Bedankt voor je beoordeling en veel fijne snelle kilometers met je P100D! Gr. Martijn, Rob, Annemieke, Denis en Freek

Prettig geholpen, fijne auto's!

We hebben 2 2e hands Tesla's bij Martijn gekocht. Hij heeft ons zeer deskundig en prettig geholpen, de auto's zijn ook fantastisch! Daarnaast heeft hij 1 van onze auto's ingeruild en dat ging ook prima. Fijne kerel, goed advies en prima keuze aan tweedehands Tesla's!

He Erik, Bedankt voor je mooie beoordeling, heel veel plezier met de EV's en als je ze ooit kwijt wil.... Gr. Martijn, Rob, Annemieke, Denis en Freek

beste prijs voor mijn Tesla, snelste advies

Nergens kreeg ik een betere prijs voor mijn Tesla, en dan bleken ze ook nog de auto te hebben te staan waar ik naar op zoek was! Prettig, snel, professioneel geholpen. Niks dan lof.

He Jeroen, Graag gedaan, bedankt voor je mooie beoordeling en veel fijne voordelige km! Gr. Martijn, Rob, Annemieke, Denis en Freek

Perfekte Abwicklung für unseren gemeinsamen französischen Kunden

Unser gemeinsamer Kunde hat eine Tesla gekauft und Rob hat uns von A-Z bestens beraten und die Abwicklung hat prima geklappt! Ich kann dieses Autohaus wärmstens empfehlen, Sie sind in besten Händen. Ich hoffe dass bald wieder ein Kunde ein Auto dort findet!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Danke Ulrike! Gr. Martijn, Rob, Annemieke, Denis en Freek

Top service!

Na lang zoeken en veel rond te hebben gekeken ben ik leasebijtelingvriendelijk tegen gekomen. Ik ben voor een witte tesla 3 gegaan. Mijn eigen auto inruilen was geen probleem en ik kreeg prima inruil voorstel. Ik ben goed geholpen door Rob. Op de dag dat ik thuis kwam zag ik dat de oplaadkabel van Tesla niet in de kofferbak zat. Na Rob gebeld te hebben is dat dezelfde dag op de post gedaan. De volgende dag in de ochtend had ik de oplaadkabel thuis. Ik ben zeer tevreden over service en de manier hoe je geholpen wordt. Je voelt je welkom en er wordt niet op aangedrongen om perse een auto te kopen. Rob bedankt en graag tot over een tijd voor een nieuwe Tesla!

He Sunil, Bedankt voor je mooie beoordeling, heel veel fijne voordelige km met je Tesla! Gr. Martijn, Rob, Annemieke, Denis en Freek

Persoonlijke touch en duidelijk advies.

Rob denkt goed mee met je, en loopt niet te pushen op een aankoop. Prettige service, levering verliep vlekkeloos.

He Rolf, Bedankt en veel fijne km! Gr. Martijn, Rob, Annemieke, Denis en Freek