• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Professionele en correcte afhandeling van transactie. Komen gewoon beloftes na.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf \r\nVorige jaar 2018 hebben wij een bmw x5 gekocht bij het bedrijf SQUAD AUTOMOTIVE Yordy en Martijn waren zeer open en eerlijk, kom je tegenwoordig niet vaak tegen Er waren wat gebreke bij de aankoop van deze auto, er werd mondeling toegezegt dat de problemen opgelost zouden worden.Het heeft even geduurd maar de problemen zijn netjes gerepareerd en volledig afgehandeld .Wij zouden zo weer een auto kopen bij SQUAD Echt een top bedrijf zou bij iedereen aanraden\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vanaf het eerste telefoontje als leek zijnde erg goed advies gekregen, niet alleen over de auto maar ook over alle randzaken die er bij komen. Ondertussen een maand verder en heel erg tevreden over de auto die geleverd is maar ook met de toegezegde service die netjes nagekomen is!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een VW Passat GTE uit 2015 gekocht bij Yordy van Leasebijtellingvriendelijk.nl\r\nDe communicatie was eerlijk, open en super snel! Dit maak je niet vaak meer mee. De auto was keurig gewassen en gepoetst en voldeed aan de beschrijving. Ik heb hem blind gekocht, zonder bezichtiging of kennismaking en ben desondanks positief verrast.\r\nWaar ik ook erg onder de indruk van was, is de kennis van mobiliteit en de diverse mogelijkheden hiervoor. Yordy heeft de Passat via een partner aangeboden in een full operational lease constructie die qua maandbedrag ver onder andere aanbieders ligt die de auto nieuw aanbieden.\r\n\r\nkortom, een echte aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben een erg vlotte en vriendelijke afhandeling gehad.

He Dieter, Graag gedaan, veel plezier met je Ioniq en hopelijk tot de volgende! Gr. Rob, Joep, Martijn, Yordy, Annemieke en Denis

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gister ( 08-03-19 ) mijn BMW i3 opgehaald.\r\nMijn ervaring in dit geval Rob Witte is erg prettig.\r\nNa mijn mail vlot terug gebeld, ook werd ik op de hoogte gehouden van de grote vraag naar deze auto en toch kreeg ik de kans na een belletje van Rob om na werktijd proef te rijden, en zelfs was er geduld om de 1,5 week lang durende financiering rond te krijgen zonder dat ik werd gepushed.\r\nBij aflevering een geheel gepoetste I3 met volle accu, en een appeltje voor de dorst.\r\nZelf hoop ik hier niet meer te komen, maar dan omdat de auto perfect is!\r\nBedank Rob!

He Theo, Graag gedaan, veel plezier met je nw auto en vaarbewijs. Gr. Rob, Joep, Martijn, Yordy, Annemieke en Denis

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een verademing dat er nog bedrijven zijn die op een open en eerlijke manier zaken doen!\r\nMartijn heeft een mooi bedrijf op de kaart gezet.

He Bert, Graag gedaan, koper is er erg blij mee, is ook een beauty van een Tesla! Tot de volgende keer! Groeten Martijn, Yordy, Denis, Joep, Rob en Annemieke

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb op 3-1-2018 een positieve beoordeling gegeven op onze ervaringen met dit bedrijf (toen nog LeaseBijtellingVrij geheten), na aankoop van een mooie rode Tesla Model X. \r\nIk was al langer van plan daar nog even op terug te komen, maar de ervaringen van deze week maken dat nog iets urgenter.\r\nDe after sales service blijkt namelijk ook twee jaar na aankoop zonder meer formidabel. Bij een reparatie na een aanrijding bleek er een oude, pas bij demontage zichtbare, oude schade te zijn geweest, die zeer ondeskundig was gerepareerd. Contact opgenomen met Martijn van Duivenvoorden, en vandaag belde de reparateur mij om mede te delen dat LeaseBijtellingVriendelijke dat deel van de reparatie voor zijn rekening neemt. Grote klasse!\r\nKortom, heeft u een gebruikte Tesla nodig, aarzel niet, maar koop hem hier!

He Jogchum, Ja dat is wel zo netjes he als er een slecht gerepareerde schade naar boven komt. Zijn we niet gewent bij Tesla dus dan vergoede we dat. Ik hoop dat hij straks weer mooi strak en fonkel rood is! Groeten Martijn, Yordy, Denis, Joep, Rob en Annemieke

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vlotte directe communicatie. Duidelijke afspraken.In mijn geval snelle verkoop van mijn Tesla Model S van 2017 voor de door mij bepaalde prijs zonder onderhandeling.

He Fokko, Bedankt voor je beoordeling, graag gedaan, koper is er erg blij mee! Tot de volgende keer ;-) Groeten Martijn, Yordy, Denis, Joep, Rob en Annemieke

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Werkelijk top bedrijf had 5 mnd geleden bmw 1 serie gekocht ! Bij keuring bleek massa vliegwiel stuk te zijn een reparatie van zo 1400,- zonder probleem op hun kosten kunnen laten maken ! Waar kom je dat nog tegen ! 👍👍

Dank voor je positieve reactie Giovanni! Uiteraard vergoeden we de kosten voor het vervangen van je massavliegwiel, garantie is garantie. Ongeacht wat je bij ons koopt, we staan graag voor je klaar. Graag tot de volgende keer! Groeten Martijn, Yordy, Denis, Joep en Annemieke

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Very helpful and easy to comunicate with.\r\nSeems to have the cars in good condition.

Hi Per-Anders, Thank you very much for your positive reaction, good to hear you are so happy with our costomerservice. Good luck and a lot of save kilometers with your new Model S and till next time! Gr. Martijn, Yordy, Denis, Joep en Annemieke

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldig bedrijf, mensen zijn zeer behulpzaam en zeer vriendelijk. Al onze vragen werden beantwoord, voor de verkoop maar ook erna. Een bedrijf die ik zeker kan aanraden. We zijn zeer te vreden met onze Nieuwe Tesla Model S p85

He Wilfried, Graag gedaan, nooit meer iets anders he, eens een EV altijd een EV. Veel plezier ermee! Gr. Martijn, Yordy, Denis, Joep en Annemieke

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend geholpen en niet dat gedoe van een tweedehands auto verkoper. Martijn weet waar hij het over heeft en doet zijn best om goede service te leveren.

He Kees, Graag gedaan, koper is er erg blij mee! Gr. Martijn, Yordy, Denis, Joep en Annemieke

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldig bedrijf! In januari een auto bij hen gekocht waarbij er nog een mankement voelbaar was. Bij de aankoop afgesproken dat het mankement verholpen zou worden. Dat is ook gedaan, en hoe. Zonder te diep in te gaan in de details heeft dit bedrijf zijn uiterste best gedaan om mij als klant tevreden te houden.\r\nZodoende heb ik (ook na oplevering) geen kosten gehad aan de reparatie van het mankement, kortom super! \r\nIk ben zeer tevreden en zou hen ook aan iedereen aanbevelen!

He Roeland, Bedankt voor je mooie beoordeling, heel veel fijne kilometers met je lage bijtelling auto! Gr. Martijn, Denis, Joep, Yordy en Annemieke

Dank Ronald, We hebben met plezier je MB C350e voor je verkocht! Gr. Martijn, Denis, Joep, Yordy en Annemieke

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Net gisteren (15 oktober) mijn allereerste Tesla opgehaald en wat voor één! Een extreem mooie Model X uitvoering. Het plezier om toch na zo\'n grote beslissing en een goed gevoel weg te rijden kwam ook mede door de zeer deskundige ervaring van Martijn. Heel veel dank, Groet Dennis

He Dennis, Bedankt voor je mooie beoordeling, heel veel plezier met je Tesla Model X! Gr. Martijn, Denis, Joep, Yordy en Annemieke

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In april bij dit bedrijf een gebruikte V60 PIH gekocht en inmiddels een half jaartje verder. Vooraf zijn al mijn vragen snel en correct beantwoord door Yordy en ook na de aankoop bleef er ruimte voor vragen, verzoeken en klachten. De klachten zijn allemaal onder garantie verholpen.\r\n\r\nIk had na de aankoop nog een aantal verzoeken en garantie zaken die allemaal in één bezoek aan de garage verholpen konden worden. Erg tevreden met al dit maatwerk.\r\n\r\nHartelijk dank aan met name Yordy en Martijn.

Dank voor je mooie review Enrico, we zijn je graag van dienst geweest en lossen uiteraard ook garantiezaken graag voor je op. Mooi dat de achteruitrijcamera nu wel naar behoren werkt. Graag tot de volgende keer, dan zijn we je graag weer van dienst! Groeten, Martijn, Denis, Joep en Yordy.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg prettig geholpen door Martijn. Mijn Outlander PHEV was binnen 1 week verkocht voor de verwachte prijs en afhandeling daarna snel en transparant!\r\nAanrader.

Bedankt voor de positieve review Freek, we zijn je graag van dienst geweest. Mooi dat we ook jouw Outlander snel en tegen een mooie prijs hebben kunnen verkopen. Graag tot de volgende keer en "zegt het voort"! Groeten, Martijn, Denis, Joep en Yordy.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk contact, professioneel en deskundig!\r\nIk heb mijn auto hier laten verkopen en binnen no-time was hij verkocht.\r\nMartijn heeft mij in dit traject perfect en snel geholpen.

Bedankt voor de positieve review Misha, we zijn je graag van dienst geweest. Mooi dat we ook jouw auto snel en tegen een mooie prijs hebben kunnen verkopen. Op naar de volgende! Groeten, Martijn, Denis, Joep en Yordy.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb mijn auto via LeaseBijtellingVriendelijk verkocht. Uitstekende service en professionele benadering. Auto was supersnel verkocht. Aanrader!

Bedankt voor de positieve review Christiaan! Goed om te horen dat onze dienstverlening bevallen is, we zijn je uiteraard graag van dienst geweest. Graag tot de volgende keer en "zegt het voort"! Groeten, Martijn, Denis, Joep en Yordy.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf I got quick answers to all my questions via email. \r\nI got some good advice on how to get there, because I came from Finland. Unfortunately, I did not get the car I would have liked, but we got a deal from another car which is almost same like the first one. \r\nIn particular, I would like to thank specially Yordy for a very helpful service!

Hi Jari, Thank you very much for your positive respons! Good to hear that you've appreciate our service. We wish you a lot of nice kilometers with your "new" V60 and hope to see you again for your next car! Best wishes, Martijn, Denis, Yordy and Joep

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg tevreden over de communicatie. Een kleinigheidje onder Bovag garantie werd perfect afgehandeld. Top service en een dik tevreden klant!

He Ruben, Bedankt voor je beoordeling, heel veel plezier met je Tesla! Gr. Martijn, Denis, Yordy en Joep

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na de aankoop van mijn nieuwe Tesla, kwamen wij in contact met LeaseBijtellingVrij.nl. Geen \'bekende\' auto praatjes maar een gedegen club mensen die zegt en doet wat ze toezeggen; een verkoop van mijn auto binnen een paar weken voor een fantastische verkoopprijs ! Top geregeld, een echte aanrader ! Martijn, we rijden nu allebei straks in een nieuwe Tesla en deze auto\'s zullen tzt weer bij jullie in de showroom staan :-) Succes gewenst !

He Byanca, Graag gedaan, koper is er erg blij mee. Ik zie je graag weer verschijnen voor de verkoop van jullie huidige Tesla's! Gr. Martijn, Denis, Joep en Yordy

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn V60 PIH via deze mensen verkocht. Prima contacten, pro-actieve mensen en professionele instelling. En de koffie deugt ook nog eens.

Dank voor je mooie recensie Jan! Heel graag gedaan, graag tot een volgende keer. Je Tesla verkopen we op termijn ook graag weer voor je. Uiteraard ben je altijd welkom voor een bak koffie! Groeten, Martijn, Joep, Denis en Yordy.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op een zeer professionele manier hebben deze heren mijn auto verkocht. Tijdens het proces hebben ze me continue op de hoogte gehouden. Mijn V60 PIH is ivm aflopende bijtellingsregeling een hele lastige auto om te verkopen en toch hebben ze dat soepel en voor een hele goede prijs gedaan. Ikzelf heb er geen omkijken naar gehad. Volgende keer zeker weer. Dikke pluim voor Joep, Denis, Martijn en in het bijzonder Yordy!

Hé Carsten, Heel graag gedaan! Dank voor je lovende woorden en voor wat betreft dat "volgende keer zeker weer": graag! Want ook voor je nieuwe Tesla vinden we, zonder dat je er zelf enig omkijken naar hebt, weer een koper. Groeten, Martijn, Joep, Denis en Yordy.