Excellent!

We bought a Tesla Model S and we're very happy with the purchase. Rob and Martijn were a pleasure to deal with, took care of our requests for the car before delivery, as well as the necessary documents for the export process. Really easy and quick experience, recommended. Thank you for our Model S!

• Would you recommend us? Yes

Hele prettige en to-the-point benadering

Ik heb een mooie Model X gekocht en mijn huidige model S ingeruild. De informatieverstrekking was heel duidelijk en de auto voldeed helemaal aan de beschrijving. De afwikkeling van de aankoop en inruil was heel prettig en ik kreeg alle aandacht. Ze hebben heel goed geholpen bij het nadenken over de financiële opties en daarbij alle geduld bewaard, zeker toen de toestand in de wereld opeens onzeker werd. Zeer aan te bevelen als je een elektrische auto zoekt.

Topservice!

Geweldige auto gekocht bij Leasebijtelling Vriendelijk. Rob is niet alleen een professionele verkoper maar ook iemand die weet wat service is. Zelfs maanden na aankoop heeft hij alle onderhoud aan de auto bekostigd. Topservice!

Mooie voorraad en snelle service!

Super blij met mijn Tesla Model 3 geleverd door LeaseBijtellingVriendelijk. Een hele mooie voorraad aan EV’s!

Top bedrijf, overweeg je service en een tesla is dit bedrijf een aanrader!

Na lang overwegen toch besloten over te stappen op een tesla. Onderzoek gedaan op het internet en dit bedrijf kwam met kop en schouders uit alle reviews als goed en betrouwbaar bedrijf. Ik heb een afspraak gemaakt met rob, aldaar vriendelijk ontvangen te zijn samen met mijn vrouw een rondje gelopen. En een tesla aangeschaft. Omdat ik een auto nodig had wilde ik de auto gelijk mee nemen. Rob vertelde mij dat ik hem dan gelijk mee kon nemen en dat mochten er dingen zijn ik deze via de garantie en in overleg gewoon kon laten repareren via hun. Ik ken dit soort verhalen. Maar bij dit bedrijf houdt zich aan zijn woord. Wat een goede service!! Rob had alles geregeld en we konden de auto laten maken in een garage naar onze keuze. We zijn aan het kijken voor een model x voor mijn vrouw en die ga ik zeker hier halen als er een mooie staat. Over het algemeen heek tevreden over de service en betrouwbaarheid. Ik raad dit bedrijf zeker aan als je in de markt bent voor een ev.

Uitstekende service en komt afspraken na

Behalve dat ze hele mooie auto's verkopen, is de nazorg uitstekend. Minstens zo belangrijk. In mijn geval werden een aantal onbekende mankementen direct opgelost of betaald. Ook als die wat duurder blijken te zijn. En dat was ook precies wat er beloofd was tijdens de koop. Mijn ervaring is dat je hier zonder twijfels of zorgen een elektrische auto kunt aanschaffen!

Vriendelijk en professioneel

Na online een vraag te hebben gesteld werden we gelijk gebeld en konden we op korte termijn een proefrit maken. Elektrisch rijden is voor ons helemaal nieuw en we werden goed geïnformeerd. Ook over onder andere de laadpas. Koop was vervolgens snel gesloten, inruil was geen probleem en we konden onze nieuwe auto gelijk meenemen! We zijn erg blij met de service van Squab Automotive, LeaseBijtellingVriendelijk en zullen deze zeker aan iedereen die elektrisch wil gaan rijden aanbevelen!

Perfect klantgevoel

Smart ForFour gekocht bij Martijn. Eenvoudig proefrit kunnen regelen, auto vervolgens netjes thuis afgeleverd. Vlekkeloze klantervaring.

Garantie zonder poespas

Een extra beoordeling n.a.v. reparatie na aankoop. De Tesla bleek het euvel met de aandrijving te hebben dat deze gaat schudden bij accelereren. In feite een productiefout bij vroege generaties, maar bij Tesla een lang verhaal dat dit specifieke euvel niet meer onder de garantie valt. Geen lang verhaal bij deze verkoper, zonder gedoe wordt de niet goedkope reparatie vergoed: erg netjes hoor !

Persoonlijk en plezierig in de omgang, vakkundige afwikkeling

Twee elektrische auto's bij Martijn te koop gezet die hij vakkundig binnen enkele maanden voor ons heeft verkocht. Heel plezierig om met hem en zijn collega's zaken te doen. Persoonlijk, vriendelijk, altijd bereikbaar en zakelijk en kordaat in de afhandeling. En niet onbelangrijk: met een verkoopprijs die goed voelt en vrijwel direct werd overgemaakt. Daarnaast gaf hij altijd gedegen advies. Hij heeft als early adaptor heel veel kennis van elektrisch rijden. Wat wil een mens nog meer. Veel succes met je onderneming en wij komen zeker bij je terug.

Vriendelijke mensen en goede after sales service

Ik heb eind augustus bij deze verkoper een tweedehands Tesla Model S gekocht en deze is begin september geleverd. Het gehele koopproces (inclusief proefritten) verliep vlot en netjes! Bij de aflevering bleek dat er nieuwe budget winterbanden van een onbekend Chinees merk op de auto waren gezet. Ik was daar niet zo blij mee, maar we hebben dit meteen besproken en het werd gelukkig zeer netjes opgelost zodat ik nu op goede Michelin banden rijd. Later bleek er een probleem te zijn met een niet goed aansluitend rubber bij een zij-raam van de auto, wat voor veel windgeluid zorgde. Daarnaast was/is er een probleem met een piepgeluid vanuit de voorbumper linksvoor (vermoedelijk vanwege een versleten ventilator). Ik heb dit gemeld bij Rob en Martijn, en ik kon dit laten controleren/repareren bij Tesla, en daarna de factuur naar hen sturen. Hier werd totaal niet moeilijk over gedaan en de factuur was binnen een minuut naar verzenden alweer aan mij terugbetaald. Heel keurig! Al met al kan ik deze verkoper zeker aanbevelen.

Uitstekende service en geweldige auto

We hebben onlangs een nieuwe auto bij Squab gekocht. Zelf zitten wij helemaal in het zuiden van Limburg. De auto is netjes bij ons afgeleverd, mooi op de afgesproken tijd. Geweldige service en afhandeling. Nog advies gekregen over een goede verzekeraar waar we natuurlijk ook gebruik van hebben gemaakt. Mochten we in de toekomst wederom een Tesla willen kopen of verkopen, zullen we eerst bij Squab kijken wat de mogelijkheden zijn. Bedankt voor de geweldige service.

In Juli onze auto gekocht. Wij zijn super tevreden over Martijn en zijn bedrijf. Goede en duidelijke communicatie, kennis van zaken, eerlijk en rustig en niet te vergeten hele fijne after sales. In een zin een hele tevreden klant. Dusko en Sandra

Snelle levering en afhandeling

Binnen een dag bezichtiging en direct beschikbare mooie Tesla model X gekocht. Wel werd de auto per abuis als met gratis superchargen geadverteerd. Dit werd erkend als fout en vervolgens billijk en naar tevredenheid opgelost. Snelle actie en respons ook na de verkoop dus.

Betrouwbaar, afspraak is afspraak, fijne auto bij ze gekocht

Begin mei Tesla Model 3 aangeschaft, prettig zaken gedaan met Rob (bij inruil direct een duidelijke en faire prijs). Een aandachtspunt was dat Martijn ten tijde van de proefrit aangaf de auto (import) op zijn Tesla-account (toegang, laden, etc.) te hebben staan en direct op mijn naam te kunnen zetten. Na aankoop bleek dat toch niet het geval, dat gaf geen fijn gevoel. Toen ik mailde met Tesla kreeg ik de auto nog dezelfde dag op mijn Tesla-account geschreven, dus opgelost. Na aanschaf bleek de auto een aantal gebreken te hebben (een bandenspanningssensor en fuseekogel stuk en een vervormde velg). Alle reparaties zijn of door Tesla gratis uitgevoerd (garantie) of door Rob tegemoet gekomen in de kosten conform afspraak. Dan merk je dat afspraak echt afspraak is, prettig! Ik ben blij met mijn aanschaf en zou opnieuw zaken doen met Rob / LBV

Top geregeld

Super service

Beste ervaring ooit met het kopen van een auto

Wij hebben hier een Tesla Model S gekocht en de service was zeer goed. Voor alle vragen wordt rustig de tijd genomen en alles voelt betrouwbaar aan. Onze auto zag er als nieuw uit en rijdt geweldig. Het viel mij op dat andere auto’s er ook prachtig waren. Als je een elektrische auto wilt kopen dan is dit de plek. Rob, bedankt !

Zeer goed geholpen en snel geleverd

Ik ben zeer goed en vriendelijk geholpen door Rob. De auto is binnen 2 dagen afgeleverd. Echt top!

Perfect! Uitstekend! Betrouwbaar!

Bijzonder prettig zaken met Martijn gedaan! Zijn bedrijf Squad Automotive is klantvriendelijk en echt betrouwbaar. Inmiddels ben ik een trotste autoklant geworden en beveel iedereen, die op zoek is naar een mooie elektrische auto, Martijn & Squad Automotive van harte aan!

Garantie-toezeggingen worden hier ook echt nagekomen !

In december 2020 bij Rob een Model S van 2018 gekocht. Heerlijke auto met prettige opties (o.a. premium audio en - echt heerlijk - stuurwielverwarming). Dankzij de 6 maand BOVAG-garantie wordt een majeure reparatie zonder slag of stoot op kosten van Leasebijtellingvriendelijk bij TESLA uitgevoerd: klasse !

Great experience

Everything went well with our test drives and purchase. Martjin was very responsive and helpful.

Vriendelijk, snel en betrouwbaar

Wij hebben een Tesla gekocht. Verkoper was vriendelijk en de uiteindelijke overdracht was prima. Alles ging goed. Zeer tevreden.

Goed en betrouwbaar

Een half jaar geleden een Tesla model S uit 2016 gekocht met een half jaar garantie. De auto voldeed voor 100% aan de verwachting. De garantie periode (bijna voorbij) niet hoeven te gebruiken. Het bedrijf heeft een goede en betrouwbare indruk achtergelaten.

Eerlijk en soepel

Model x gekocht. Voornamelijk contact met Rob gehad. Alles werd heel snel geregeld en binnen een paar dagen kon de auto al afgeleverd worden.

Uitstekende services

Ik kan niet anders zeggen dan een super services, binnen no time was alles geregeld met goede communicatie. Makkelijk benaderbaar per mail en telefoon.Rob heeft ons goed geholpen en voelde goed aan wat onze wens was. Auto keurig afgeleverd door ze.