Uitstekend!

We hebben kortgeleden een Tesla Y gekocht. We zijn uitermate tevreden met de gedane zaken vooral met Maarten, maar ook met zijdelings Martin en hun enthousiasme over de Tesla Y. De snelheid en kundigheid waarmee alles geregeld werd met de aankoop. Nadat alles wederzijds goed werd bevonden werd de auto bij ons gebracht door Freek die ook e.e.a. met veel know how dit met ons deelde.

Eind december 2023 een proefrit wezen maken in een BMW 330e. Ik had ooit in het verleden eens een proefrit gedaan, maar dit was waanzinnig. Na een goede uitleg van Maarten, rijden. Subliem! Begin 2024 deze prachtige BMW330e bij Squab Automotive gekocht. Precies met alle denkbare opties die ik zocht. Na het ophalen van de auto bleek de auto meteen onderhoud (vervangen remolie) nodig te hebben. Na een telefoontje was alles geregeld. Ik kom een afspraak maken met de plaatselijke BMW dealer en Squab Automotive zou de rekening betalen. Na een paar weken heeft de auto de service beurt gehad en meteen is de rekening door hun betaald. Wat een super goede service. Maarten dank je wel en we zullen jullie aanbevelen!

Gouden service!

Samenvatting van koopproces: - uitgebreide en eerlijke telefonische uitleg, Maarten nam alle tijd - bezichtiging en proefrit: alle tijd voor vragen, uitleg en tips - ruim assortiment, en alles is mogelijk qua andere velgen, en wrapping en tuning weten ze goed adres voor - Veel kennis en denken goed met je mee als klant - weten wie je bent als je belt, persoonlijke aandacht - Model S gekocht, thuisbezorgd, en ook daar weer alle tijd voor uitleg en instelling. Evenals de uitleg achteraf aan de telefoon... hoe zat dat ook alweer ;) - Zou er zo weer naartoe gaan bij volgende aanschaf Maarten, dank voor je hulp, tips, en fantastische aankoopervaring.

Moeizaam

Pluspunten: auto rijdt prima en ziet er keurig uit, bedrijf staat je altijd te woord, geen poespas en niet opdringerig. Minpunten: kwaliteit van de accu is 85% en derhalve niet zo best. Accu Wordt in de garantie vervangen bij 70% of volledig defect. Tweede heikelpunt is het bereik. Fluctueert enorm en alles is van invloed op je bereik (snap ik allemaal), maar het komt voor dat ik niet of nauwelijks de 200km red op een volle accu. Gaat hier wel om een model 3 zonder warmtepomp. Voor mijn problemen ben ik doorverwezen naar tesla. Daar ben ik niet zo over te spreken, hun conclusie is valt binnen de marge, is allemaal prima. Gisteren nog even contact gehad omdat de auto aangaf 13% accu kwijt te zijn geraakt in 36 uur tijdens parkeren. Reactie tesla; we zien niet direct iets wat duidt op overmatig gebruik. Maak maar een ticket aan, nou ja ga ik dan maar weer doen. Nou ja zeg het maar. Vind het jammer dat ik constant dit getouwtrek heb. Vind LeaseBijtellingVriendelijk overigens nog steeds een fijn bedrijf. Zou ik ooit weer een tesla kopen dan zou ik nog wel voor hun kiezen. Over tesla ben ik momenteel echt een stuk minder te spreken. Edit: cijfer aangepast. Ik schreef de review als 1 pakketje. Ik vind LeaseBijtellingVriendelijk een goed bedrijf.

Beste Andre, vervelend dat je niet tevreden bent over de service van Tesla, de range die je opgeeft is uitgesmeerd over 2 weken, elke Tesla loopt elke dag een beetje leeg voor het behoudt van de accu. Met 180kw gemiddeld verbruik per 100km in deze winterperiode is heel netjes zou je met een volle accu (75kwh) als je aaneengesloten zou rijden dus meer dan 400km halen. In de winter zeer acceptabel. Veel plezier met je Model 3!

Recent een Tesla Model X gekocht. Wat een fijn bedrijf! Heel duidelijke communicatie en goede service voor, tijdens en na de aankoop. Vakinhoudelijk heel sterk, ze kennen de Tesla van binnen en van buiten en hebben waardevolle tips voor de berijder.

Fijn geholpen aan een mooie tesla model s

Fijne koopervaring. Kom direct een mooie model S mee naar huis nemen. We werden ook direct geholpen met het afsluiten van een verzekering. Top geregeld.

Erg klantvriendelijk!

Vorig jaar december heb ik mijn Tesla model S gekocht bij Martijn. Tot de dag van vandaag erg veel plezier van. Echter problemen gekregen met mijn MCU. Deze bleek aan vervangen toe wat behoorlijk prijzig was. Na contact met leasebijtellingvriendelijk bleek dat Martijn bereid was de MCU vervanging te betalen, wat tevens een upgrade naar de MCU2 is. Dit is service wat je niet vaak meer ziet! 10/10!

ludricous

Wat een heerlijk proces van begin tot einde! Deze mensen weten hoe het hoort... Klantvriendelijk, goed advies, grote service. Ik kijk al uit naar het volgende contact moment, hoewel je natuurlijk hoopt niet te vaak contact met de verkoper te hebben gedurende de garantie periode. Van harte aanbevolen!

Te mooi om waar te zijn?

Veel autobedrijven verkopen gebruikte Tesla's, maar slechts weinigen krijgen zulke goede reviews als Leasebijtellingvriendelijk. Lichtelijk sceptisch ging ik er dan ook heen voor een proefrit in een Tesla m3 met 170000km op de teller. Hier wordt duidelijk niets teruggedraaid ;) Het gesprek vooraf met Martijn was prettig en ongedwongen. Hij probeerde mijn angst voor de kilometerstand en batterijdegradatie weg te nemen, maar slaagde daar niet helemaal in. Dat kwam vooral door mijn internetsearch vooraf, waarin het ene na het andere drama gemeld werd. De proefrit gaf echter de doorslag. De auto zag eruit om door een ringetje te halen en reed (en rijdt nog steeds) als nieuw. Geen piepje of kraakje in het interieur, zelfs geen fluittoon uit de elektromotoren. De krakende deurscharnieren mocht ik onder garantie laten vervangen. Nu 9 maanden en 12500 km verder had ik een probleem met water in de kofferbak. Een probleem dat vaker voorkomt bij de Tesla m3, maar wel gek dat het bij deze auto pas naar voren kwam toen hij 4 jaar oud was. Ik heb het probleem gemeld bij Leasebijtellingvriendelijk en het vervolgens inclusief de krakende deuren bij Tesla laten verhelpen. Groot was mijn schrik toen een collega van Martijn mij te kennen gaf dat ze de rekening niet zouden betalen, omdat ik de juiste procedure niet gevolgd zou hebben. Echter na contact met Martijn stond het bedrag binnen een half uur alsnog op mijn rekening. Martijn, nogmaals mijn dank hiervoor. Jullie hoge reviewscore is terecht!! En niet te mooi om waar te zijn.

- streamlined sales process - fast reaction time on calls / emails - deep knowledge of the market - Fair fees

Super friendly and competent Company

I bought a 4yo Tesla Model S in 2022 and i am absolutely happy with the whole sales process. The Team was super friendly and competent, the car was in a good shape and the process was so easy - altough i'm from Germany (which, i thought, would made things somehow difficult). The contact via Mail and Telephone was always super quick and nice. You write a Mail and these guys answer within Minutes - perfect! Some months later i had a problem with my Onboard Loader. The perfect service continued - Tesla in Germany repaired my car and LeaseBijtellingVriendelijk payd it via BOVAG Warranty directly. This is true 5-stars-service, i highly recommend this company.

Correct en direct persoonlijk

Bellen, overleggen, afspreken. Altijd wordt de telefoon opgenomen. Je voelt je geen nummer. Eerlijke verhaal. Sobere omgeving vriendelijke mensen.

Super klantvriendelijke service

Bijna een half jaartje geleden een nette Tesla model S90D gekocht voor een zeer goede prijs met Bovag garantie. Nu na een half jaar blijkt net voor de keuring de dagrijverlichting aan 1 kant stuk te zijn. Na mailcontact met Martijn zonder problemen beide koplamp units bij tesla laten vervangen en de kosten van koplamp-units, werkuren en het keuren geheel op kosten van leasebijtellingvriendelijk! Dit is nog eens een service en klantvriendelijk die je niet vaak meer tegen komt. Ga zo door met je team Martijn, ik zeg het voort!

Super service

Ik heb een half jaar terug mijn Tesla S ingeruild voor een Tesla X. Een beetje een 'valse start' met een aantal reparaties bij Tesla de eerste maanden. Deze facturen zijn allemaal super snel en netjes afgewikkeld onder garantie. Echt een betrouwbaar bedrijf en absoluut aan te raden!

Weer super snel geregeld!

Op zoek naar een vervanging van onze Model X kwamen we weer terecht bij Martijn. Met de Model X 4 jaar geleden verliep de koop erg vlotjes. Ook nu ging het weer lekker vlot zonder poespas. Eerst mail contact gehad en binnen paar uur was de offerte al binnen. Wij hebben gebruik gemaakt van de restwaarde garantie. Mede door de hoge restwaarde hebben we ons zelf kunnen trakteren op een Model Y Performance!

Goed ervaring

We hebben een mooie Tesla X gekocht en zijn er zeer tevreden over, de service is goed en de auto is netjes afgeleverd. Bij thuiskomst toch twee dingetjes ontdekt en even contact opgenomen , er is verteld dat het onder de garantie valt en hebben het gelijk laten repareren bij Tesla, ook de afwerking is hier goed gegaan, vervolgens de papieren opgestuurd zoals afgesproken en weer alles netjes afgehandeld. Dus daarom top bedrijf.

Goede Model 3 voor een OK prijs

Een 9: Uitstekende auto die zo-goed-als-nieuw is op wat 'normale' gebruikersschade na (na 3 jaar). Maar een markt-conforme prijs die niet te onderhandelen is. Ongeveer een maand geleden kocht ik een Tesla Model 3 Long Range + FSD van 3 jaar oud met ong. 71000km op de teller. De auto zag er keurig uit, op wat puntjes hier en daar na (normale gebruikersschade, steenslag en wielschade door stoeprand etc), en was van binnen en buiten in zo-goed-als-nieuw staat. De communicatie was duidelijk, open, eerlijk, snel en met gemak werd er een afspraak gemaakt om een proefrit te maken. De auto goed kunnen bekijken en rijden, en na wat contact de keuze gemaakt om tot koop over te gaan - dit kon ook zeer snel geregeld worden (2 dagen na proefrit reed ik met mijn auto naar huis)! Uitstekend!! Onderhandelen over prijs is niet mogelijk, en de prijzen zijn (t.o.v. nieuwkoop) hoog, maar geheel markt-conform. Sterker nog, iets lager dan markt-conform maar het scheelt niet veel (het is geen koopje zeg maar). Maar alle waar naar zijn geld, de wagen is fantastisch om te rijden, ziet en voelt nog zo-goed-als-nieuw en heeft een direct na aankoop een road-trip vakantie naar Zuid-Frankrijk van ruim 4000km (1500km heen, 1500 terug en 1000 op locatie) uitstekend doorstaan! Daarnaast gaat er natuurlijk niks boven een Tesla en het gemak waarmee je een road-trip kan maken; de actieradius is de beste van de markt en het supercharger netwerk i.c.m. het navigatiesysteem maakt dat dit momenteel de enige elektrische auto is waarmee je zónder na te hoeven denken op vakantie kan (ook echt letterlijk gedaan; auto inladen, in de stoel gaan zitten en zeggen 'ik wil naar Frankrijk' - en zo geschiedde).

Verfrissend 2.0 binnen de vertrouwde Autobranche.

Voor een klant had ik een zoekopdracht staan voor een Model X 100D met 6 zitplaatsen. Na alle sites in binnen- en buitenland afgespeurd te hebben viel het oog op een exemplaar in Almere. Een bedrijf puur en alleen gespecialiseerd in EV's. Je ruikt er alleen verse bonenkoffie, absoluut geen verbrande brandstof! Verfrissend 1.0 Uiteindelijk slaagde de zoekopdracht en was er een 'gelukkig drieluik' ontstaan; LeaseBijtellingVriendelijk blij, ik blij en de klant blij. Binnen de garantie periode (er werd overigens geweigerd de auto zonder garantie te verkopen "want het moet gewoon goed zijn") vielen er een aantal zaken voor. Ik moet eerlijk zeggen dat deze meer dan keurig zijn opgelost. Met mijn ervaring in de autobranche, waarin ik zelf actief ben, heb ik dit nog niet vaak meegemaakt. Er wordt zelfs meegedacht - uit eigen beweging - om een voor ons lokaal bedrijf in te schakelen om zodoende niet op- en neer naar Almere te hoeven! Vandaar Verfrissend 2.0 binnen de voor mij vertrouwde Autobranche. Met recht 'Chapeau' Groet, Marcel van der Sluijs - YoungtimerKopen.nl

Goede service en communicatie

Model S ingeruild voor Model 3. Goede service en communicatie. Met beide auto moest nog wat gebeuren en dit is uitstekend afgehandeld.

Klantvriendelijk, scherpe prijs en kennis van zaken

De mannen hebben het goed op orde, reageren snel bij een aanvraag, zijn flexibel qua bezichtigingsmomenten. Prijs is scherp en marktconform. Ik zou dit bedrijf aan iedereen aanbevelen

Onnederlandse goed ! Top service

Van eerste e-mail tot verkoop zijn wij eerste klas behandeld. Dank Team Squab

Uitstekende full service ervaring

Ik wil de diensten van LeaseBijtellingVriendelijk aan iedereen aanbevelen. Ik ben volledig ontzorgd bij de aankoop van mijn Tesla en ben op alle vlakken zorgvuldig geïnformeerd.

Excellent!

We bought a Tesla Model S and we're very happy with the purchase. Rob and Martijn were a pleasure to deal with, took care of our requests for the car before delivery, as well as the necessary documents for the export process. Really easy and quick experience, recommended. Thank you for our Model S!

• Would you recommend us? Yes

Hele prettige en to-the-point benadering

Ik heb een mooie Model X gekocht en mijn huidige model S ingeruild. De informatieverstrekking was heel duidelijk en de auto voldeed helemaal aan de beschrijving. De afwikkeling van de aankoop en inruil was heel prettig en ik kreeg alle aandacht. Ze hebben heel goed geholpen bij het nadenken over de financiële opties en daarbij alle geduld bewaard, zeker toen de toestand in de wereld opeens onzeker werd. Zeer aan te bevelen als je een elektrische auto zoekt.

Topservice!

Geweldige auto gekocht bij Leasebijtelling Vriendelijk. Rob is niet alleen een professionele verkoper maar ook iemand die weet wat service is. Zelfs maanden na aankoop heeft hij alle onderhoud aan de auto bekostigd. Topservice!