Echt top service!

12-11 heb ik bij LeaseBijtellingVriendelijk.nl een Volvo V60 D6 PIH gekocht Omdat ik in het buitenland zat toen de advertentie online kwam, kon ik de auto niet meteen bekijken en kopen. Rob begreep dat en wilde de auto zonder problemen voor mij vasthouden tegen een kleine aanbetaling, maar dat leek me niet meer dan logisch gezien de populariteit van deze auto. 12-11 was het zo ver, de auto stond er perfect bij, netjes gewassen en alle boekjes aanwezig. Na een vriendelijk ontvangst en wat uitleg en een proefrit gemaakt en de auto gekocht. De service en communicatie van Rob is van hoog niveau, dit is een voorbeeld voor alle autobedrijven.

Deskundige en betrokken begeleiding bij de aankoop van de auto

Sinds een kleine 3 weken in bezit van een nieuwe Hyundai Kona Electric. De gesprekken om te komen tot aankoop waren plezierig. Ook na aflevering blijft Squab automotive betrokken als je vragen hebt over de bv de werking van de auto. Actieradius van de Kona is ruim 400 km. Na 2200 km is de eerste indruk van de auto positief.

Geachte heer Mannes, Is ook wel een hele fijne auto, naast dat hij voordelig is in gebruik! Veel fijne km ermee en als je hem ooit wilt verkopen.... ;-) Gr. Martijn en de rest van ons EV Team

Duidelijk en prima contact

Mijn Tesla verkocht via Joep. De auto heeft niet lang te koop gestaan en hun adviezen waren prima. Ik ben meer dan tevreden over leasebijteeling vriendelijk. Alles goed en snel afgewerkt. Dank daarvoor.

He Jos, Graag gedaan, koper is er erg blij mee!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leasebijtellingvriendelijk.nl heeft in relatief korte tijd onze, nog zeer jonge, Tesla X verkocht voor een uitstekende prijs. Het bedrijf en haar medewerkers zijn uiterst vriendelijk, efficiënt en vooral ter zake kundig. \r\nDe aanpak van het bedrijf is verfrissend en onderscheidend en een toonbeeld voor bedrijven in de automotive sector. Mocht het aan de orde zijn dan zullen wij zeker weer gebruik maken van de diensten van het bedrijf. \r\n

Graag gedaan Piet, koper is er erg blij mee!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hyundai Kona Electric via Leasebijtellingsvriendelijk verkocht. Communicatie verloopt snel en soepel, eerlijk verdienmodel, geen gedoe, vlotte afhandeling. De auto was binnen een week verkocht en voor een prima prijs. Yordy en Martijn hebben kennis van zaken en ze doen wat ze beloven. Een verademing want ik heb nog wel eens andere ervaringen bij garages gehad. Ze weten niet alleen veel van elektrische auto\'s maar ook van de wereld eromheen (waar de financiering onder te brengen e.d.), ze delen deze kennis graag met je. Warm aanbevolen!

Graag gedaan Peter!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Professioneel, effectief en vriendelijk

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben sinds 2015 tevreden klant bij Leasebijtellingsvriendelijk en heb inmiddels mijn eerste Tesla Model S en een Mitsubishi Outlander PHEV via hen verkocht en een leasefinanciering afgesloten. De kennis en persoonlijke toewijding van Martijn, Yordy en de rest van het team zorgen voor een zeer hoog service niveau. \r\nDit, samen met hun kennis en netwerk op het gebied van financiele en operationele leasefinancieringen en ervaring met elektrische auto’s maken van Leasebijtellingvriendelijk.nl een unieke combinatie van financieel adviseur en dealer in elektrische & hybride auto\'s. Zeker een aanrader!

He Robert, graag gedaan en bedankt voor de lovende woorden! Gr. Rob, Joep, Martijn, Yordy, Annemieke en Denis

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben erg blij met de Mercedes 190 uit 1990, die ik bij Squab heb gekocht. Maar vooral de toewijding en de service vallen op. Zaken waar je niet op rekent als je een auto van bijna 30 jaar oud koopt, zijn hier vanzelfsprekend: alle (kleine) mankementjes en een afleverbeurt worden door de Mercedes dealer verholpen en uitgevoerd. Gevolg is een tiptop auto waar je voorlopig geen omkijken naar hebt. En dan is ook nog de koffie uitstekend en de mensen leuk. Ik zou een 10 willen geven, maar dan kan het niet beter. En ze zeiden zelf dat ze altijd naar verbetering blijven streven. Dus allemaal dikke 9-ens.

He Eric, Bedankt voor je reactie, heel veel plezier met je mooie klassieker, beetje vreemde eend voor ons maar wel erg leuk, je ruilt wel eens wat in wat je niet zomaar aan de 'handel' wil verkopen. Gr. Rob, Joep, Martijn, Yordy, Annemieke en Denis

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een BMW i3 bij LeaseBijtellingVriendelijk gekocht. Zeer deskundig advies en geweldige nazorg in de vorm van het vinden van een leverancier van een trekhaak voor mijn elektrische auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima auto en service! The place to be voor (gebruikte) ev’s. Veel kennis en kunde aanwezig.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Professionele en correcte afhandeling van transactie. Komen gewoon beloftes na.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf \r\nVorige jaar 2018 hebben wij een bmw x5 gekocht bij het bedrijf SQUAD AUTOMOTIVE Yordy en Martijn waren zeer open en eerlijk, kom je tegenwoordig niet vaak tegen Er waren wat gebreke bij de aankoop van deze auto, er werd mondeling toegezegt dat de problemen opgelost zouden worden.Het heeft even geduurd maar de problemen zijn netjes gerepareerd en volledig afgehandeld .Wij zouden zo weer een auto kopen bij SQUAD Echt een top bedrijf zou bij iedereen aanraden\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vanaf het eerste telefoontje als leek zijnde erg goed advies gekregen, niet alleen over de auto maar ook over alle randzaken die er bij komen. Ondertussen een maand verder en heel erg tevreden over de auto die geleverd is maar ook met de toegezegde service die netjes nagekomen is!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een VW Passat GTE uit 2015 gekocht bij Yordy van Leasebijtellingvriendelijk.nl\r\nDe communicatie was eerlijk, open en super snel! Dit maak je niet vaak meer mee. De auto was keurig gewassen en gepoetst en voldeed aan de beschrijving. Ik heb hem blind gekocht, zonder bezichtiging of kennismaking en ben desondanks positief verrast.\r\nWaar ik ook erg onder de indruk van was, is de kennis van mobiliteit en de diverse mogelijkheden hiervoor. Yordy heeft de Passat via een partner aangeboden in een full operational lease constructie die qua maandbedrag ver onder andere aanbieders ligt die de auto nieuw aanbieden.\r\n\r\nkortom, een echte aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben een erg vlotte en vriendelijke afhandeling gehad.

He Dieter, Graag gedaan, veel plezier met je Ioniq en hopelijk tot de volgende! Gr. Rob, Joep, Martijn, Yordy, Annemieke en Denis

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gister ( 08-03-19 ) mijn BMW i3 opgehaald.\r\nMijn ervaring in dit geval Rob Witte is erg prettig.\r\nNa mijn mail vlot terug gebeld, ook werd ik op de hoogte gehouden van de grote vraag naar deze auto en toch kreeg ik de kans na een belletje van Rob om na werktijd proef te rijden, en zelfs was er geduld om de 1,5 week lang durende financiering rond te krijgen zonder dat ik werd gepushed.\r\nBij aflevering een geheel gepoetste I3 met volle accu, en een appeltje voor de dorst.\r\nZelf hoop ik hier niet meer te komen, maar dan omdat de auto perfect is!\r\nBedank Rob!

He Theo, Graag gedaan, veel plezier met je nw auto en vaarbewijs. Gr. Rob, Joep, Martijn, Yordy, Annemieke en Denis

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een verademing dat er nog bedrijven zijn die op een open en eerlijke manier zaken doen!\r\nMartijn heeft een mooi bedrijf op de kaart gezet.

He Bert, Graag gedaan, koper is er erg blij mee, is ook een beauty van een Tesla! Tot de volgende keer! Groeten Martijn, Yordy, Denis, Joep, Rob en Annemieke

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb op 3-1-2018 een positieve beoordeling gegeven op onze ervaringen met dit bedrijf (toen nog LeaseBijtellingVrij geheten), na aankoop van een mooie rode Tesla Model X. \r\nIk was al langer van plan daar nog even op terug te komen, maar de ervaringen van deze week maken dat nog iets urgenter.\r\nDe after sales service blijkt namelijk ook twee jaar na aankoop zonder meer formidabel. Bij een reparatie na een aanrijding bleek er een oude, pas bij demontage zichtbare, oude schade te zijn geweest, die zeer ondeskundig was gerepareerd. Contact opgenomen met Martijn van Duivenvoorden, en vandaag belde de reparateur mij om mede te delen dat LeaseBijtellingVriendelijke dat deel van de reparatie voor zijn rekening neemt. Grote klasse!\r\nKortom, heeft u een gebruikte Tesla nodig, aarzel niet, maar koop hem hier!

He Jogchum, Ja dat is wel zo netjes he als er een slecht gerepareerde schade naar boven komt. Zijn we niet gewent bij Tesla dus dan vergoede we dat. Ik hoop dat hij straks weer mooi strak en fonkel rood is! Groeten Martijn, Yordy, Denis, Joep, Rob en Annemieke

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vlotte directe communicatie. Duidelijke afspraken.In mijn geval snelle verkoop van mijn Tesla Model S van 2017 voor de door mij bepaalde prijs zonder onderhandeling.

He Fokko, Bedankt voor je beoordeling, graag gedaan, koper is er erg blij mee! Tot de volgende keer ;-) Groeten Martijn, Yordy, Denis, Joep, Rob en Annemieke

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Werkelijk top bedrijf had 5 mnd geleden bmw 1 serie gekocht ! Bij keuring bleek massa vliegwiel stuk te zijn een reparatie van zo 1400,- zonder probleem op hun kosten kunnen laten maken ! Waar kom je dat nog tegen ! 👍👍

Dank voor je positieve reactie Giovanni! Uiteraard vergoeden we de kosten voor het vervangen van je massavliegwiel, garantie is garantie. Ongeacht wat je bij ons koopt, we staan graag voor je klaar. Graag tot de volgende keer! Groeten Martijn, Yordy, Denis, Joep en Annemieke

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Very helpful and easy to comunicate with.\r\nSeems to have the cars in good condition.

Hi Per-Anders, Thank you very much for your positive reaction, good to hear you are so happy with our costomerservice. Good luck and a lot of save kilometers with your new Model S and till next time! Gr. Martijn, Yordy, Denis, Joep en Annemieke

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldig bedrijf, mensen zijn zeer behulpzaam en zeer vriendelijk. Al onze vragen werden beantwoord, voor de verkoop maar ook erna. Een bedrijf die ik zeker kan aanraden. We zijn zeer te vreden met onze Nieuwe Tesla Model S p85

He Wilfried, Graag gedaan, nooit meer iets anders he, eens een EV altijd een EV. Veel plezier ermee! Gr. Martijn, Yordy, Denis, Joep en Annemieke

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend geholpen en niet dat gedoe van een tweedehands auto verkoper. Martijn weet waar hij het over heeft en doet zijn best om goede service te leveren.

He Kees, Graag gedaan, koper is er erg blij mee! Gr. Martijn, Yordy, Denis, Joep en Annemieke

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldig bedrijf! In januari een auto bij hen gekocht waarbij er nog een mankement voelbaar was. Bij de aankoop afgesproken dat het mankement verholpen zou worden. Dat is ook gedaan, en hoe. Zonder te diep in te gaan in de details heeft dit bedrijf zijn uiterste best gedaan om mij als klant tevreden te houden.\r\nZodoende heb ik (ook na oplevering) geen kosten gehad aan de reparatie van het mankement, kortom super! \r\nIk ben zeer tevreden en zou hen ook aan iedereen aanbevelen!

He Roeland, Bedankt voor je mooie beoordeling, heel veel fijne kilometers met je lage bijtelling auto! Gr. Martijn, Denis, Joep, Yordy en Annemieke

Dank Ronald, We hebben met plezier je MB C350e voor je verkocht! Gr. Martijn, Denis, Joep, Yordy en Annemieke