Prima bedrijf

Mijn eerste elektrische auto. Bedrijf doet vooral in tweedehands Tesla’s. Mijn Leaf was een (daarmee vergeleken) goedkope auto. Toch correct benaderd in ongedwongen en vriendelijke sfeer. Ik had geen zin om te onderhandelen in de -volgens mij- redelijk marktconforme prijs. Als beloning daarvoor kon ik op hun kosten tweede sleutel (keyless entry) laten bijmaken bij de Nissan dealer.

Inmiddels heeft LBV een derde EV van mij verkocht, deze keer binnen 1 dag!

Via LBV heb ik inmiddels 3 EV's verkocht (Outlander, Tesla Model X en Nissan Leaf). Tevens heb ik via hen een auto aangeschaft. Ben zeer blij met de dienstverlening en persoonlijke aanpak, dikke 10 dus!

Met dit autobedrijf wil je zaken doen.

Bij het kopen van een auto is vertrouwen alles. Iedereen zal zijn of haar mindere ervaringen hebben. Maar het kan ook anders. Bij LeaseBijtellingsVriendelijk wordt over alles duidelijk gecommuniceerd. Je weet precies waar je aan toe bent en dat wordt ook waargemaakt. Geen verrassingen achteraf. Geen mooie verhalen waar later op wordt teruggekomen. Afspraak is afspraak, daar wordt niet moeilijk over gedaan. Eén van die zeldzame bedrijven waarmee je met een gerust hart mondeling iets kan afspreken, mocht je dat willen. Een man een man, een woord een woord. En ze gaan daarin verder dan je gewend bent. Geen service tot de deur. Mocht er na je aankoop iets zijn, want dat kan altijd met auto's, hoe klein ook, dan helpen ze je op weg richting een goede oplossing. Zeer veel expertise op het gebied van Elektrisch rijden. Niet alleen technisch, ook fiscaal. Daarin kunnen ze (legitiem) creatief zijn. En wat belangrijk is: zij beschikken over een zeer groot netwerk aan partners op het gebied van elektrisch rijden. Ik heb een Tesla S bij ze aangeschaft en rij daar iedere dag happy in.

Klantbeleving, vakkennis, helemaal top!!

Martijn en zijn hele team begrijpen wat een klant wil. Door de enorme kennis over elektrisch rijden en het nakomen van afspraken, ga ik mijn volgende auto zeker weer bij Martijn kopen. Veel succes, jullie zijn toppers!!

Prima geregeld

Uitstekend geholpen, ook met al mijn vragen. Vriendelijk, haal en breng service aan huis!

Wat een eerlijk en fijn bedrijf!

Wij hebben bij Rob een mooie Tesla Model S gekocht. Vanaf het moment dat we binnenkwamen tot het moment van ophalen zijn we super geholpen. Alles was mogelijk en we kregen perfecte uitleg over de mogelijkheden. Communicatie top! Je merkt aan alles dat ze ontzettend veel kennis hebben van Elektrisch rijden. Wat een liefhebbers ook! Wij hebben inmiddels al wat kilometers gereden en bij de Superchargers al genoeg leuke mensen ontmoet. Tot over een paar jaar dan komen we een opvolger uitzoeken bij jullie

Goed geholpen en transparant.

Thuis bezocht met mijn eerste ervaring van een Tesla. De ervaring en expertise van een Tesla moet je bij de dealer zijn. Ik ben wel tevreden over de prijs en de service.

Eerlijk, afspraak is afspraak!

Ik had een model 3 in te ruilen voor een mooie model S. Martijn heeft me uitstekend geholpen. Afspraken gemaakt om de auto te wrappen en velgen te spuiten. Toen ik tijdens de aflevering de velgen anders vond geworden dan verwacht werd aangeboden ze over te spuiten. Mijn verwachting werd overtroffen. Ga nu genieten van de model S, de volgende zeker weer eerst hier kijken.

betrouwbaar, professioneel en heel correct

Onze oude Volvo V50 ingeruild voor een nieuwere Volvo XC60. Waren paar technische punten die perfect in orde zijn gemaakt. Hadden daar volledige medewerking van Leasebijtellingvriendelijk om dit bij onze eigen lokale Volvo garage te laten uitvoeren.

Top seller, great services and support!

I bought a BMW i3 and everything went just perfect. They were very communicative, helpful, and answered to every question and request that I made. They provided supplementary pictures and details, and we had a smooth collaboration. Thank you for your great services!

• Would you recommend us? Yes

Geweldige ervaring, super service en advies!

Door de jarenlange ervaring met e-auto’s en hun complete mobiliteitsadvies zeker een bezoek waard voor de aanschaf.

Top service

Vorige maand mijn Tesla Model S opgehaald. De service en deskundigheid waren top. Ook na verkoop bleven ze beschikbaar en behulpzaam in het zoeken naar oplossingen bij uitdagingen die een elektrisch rijden met zich meebrengt voor iemand die er weinig verstand van heeft. Al met al zeker een aanrader en fijn bedrijf om mee te werken. De beloofde bossche bollen zullen alsnog die kant op komen mocht ik in de buurt zijn!

Positief

Auto aangekocht vaste prijs wat in mijn optiek positief is: je krijgt niet eerst een te hoge prijs om vervolgens te moeten onderhandelen naar een redelijke prijs. Maar vooral after sales positief: paar probleempjes die er waren werden zonder probleem opgelost geen gezeur over de kosten bijvoorbeeld.

Ik heb hier mijn eerste Tesla gekocht. Je wordt er supergoed geholpen, heldere en duidelijke uitleg over jou auto door de vriendelijke eigenaren. Keurig 6 maand Bovag Garantie zoals het hoort. Helemaal top, ik geniet volop van mijn mooie bolide. Dankjewel voor de goede service, jullie zijn 100% een aanrader voor mensen die een elektrische auto willen aanschaffen. Vriendelijke groet, Bert.

He Bert, Dezelfde avond naar Paris gereden, stoer hoor maar het ging vast goed want je hebt niet meer gebeld. Is ook zeer gemakkelijk in Europa met een Tesla rijden, super netwerk en ook met een 70D prima te doen. Veel plezier ermee! Gr. Martijn, Rob, Joep, Stefano, Denis, Freek en Annemieke

Eerlijke, snelle en duidelijke communicatie

Vijf dagen geleden hebben we ons eerste contact gehad inzake een zeer gewilde Tesla model 3. Na eerst in de wacht te hebben gestaan wegens een andere belangstellende heb ik de mogelijkheid gekregen om de auto te bekijken en gelijk te kopen. De communicatie was eerlijk en duidelijk, afspraak was afspraak. Respect hiervoor, dat kom je ook wel eens anders tegen. Rob, bedankt voor je prettige handelswijze. Ik kom graag nog eens terug.

Dat was zeker een mooie M3 met nog MIA erop en voor een schappelijke prijs, eigenaar wilde er graag snel vanaf. Heel veel plezier ermee en als je hem weer wilt verkopen horen we het graag! Gr. Martijn, Rob, Joep, Stefano, Denis, Freek en Annemieke

Ruim aanbod, duidelijk en zeer vriendelijk team van mensen

Recent een Tesla model S aangeschaft. Ruim en overzichtelijk online aanbod met duidelijke informatie en prijzen. Ben onverwachts gaan kijken, ontvangst was goed en alle medewerkers zeer vriendelijk. Week later proef gaan rijden en ik was meteen verkocht. Heel fijn geholpen en een keurige Tesla kunnen aanschaffen. Jammer dat de Tesla bij afleveren niet was opgeladen maar ach als dat het ergste is ......... Alles bij elkaar een zeer positieve ervaring en hopelijk een auto waar ik lang plezier van mag/kan hebben.

He Ray, Was ook wel een klusje om hem optijd af te krijgen en ja het laden aan 380volt duurt langer dan aftanken ha ha, gelukkig hoefde je niet zo ver en SuperChargers genoeg waar je hem snel kan opladen! Heel veel plezier ermee en als je hem ooit weer wilt verkopen weet je ons te vinden. Gr. Martijn, Rob, Joep, Stefano, Denis, Freek en Annemieke

Echt top service!

12-11 heb ik bij LeaseBijtellingVriendelijk.nl een Volvo V60 D6 PIH gekocht Omdat ik in het buitenland zat toen de advertentie online kwam, kon ik de auto niet meteen bekijken en kopen. Rob begreep dat en wilde de auto zonder problemen voor mij vasthouden tegen een kleine aanbetaling, maar dat leek me niet meer dan logisch gezien de populariteit van deze auto. 12-11 was het zo ver, de auto stond er perfect bij, netjes gewassen en alle boekjes aanwezig. Na een vriendelijk ontvangst en wat uitleg en een proefrit gemaakt en de auto gekocht. De service en communicatie van Rob is van hoog niveau, dit is een voorbeeld voor alle autobedrijven.

Blijven fijne sterke auto's, heel veel plezier ermee! Gr. Martijn, Rob, Joep, Stefano, Denis, Freek en Annemieke

Deskundige en betrokken begeleiding bij de aankoop van de auto

Sinds een kleine 3 weken in bezit van een nieuwe Hyundai Kona Electric. De gesprekken om te komen tot aankoop waren plezierig. Ook na aflevering blijft Squab automotive betrokken als je vragen hebt over de bv de werking van de auto. Actieradius van de Kona is ruim 400 km. Na 2200 km is de eerste indruk van de auto positief.

Geachte heer Mannes, Is ook wel een hele fijne auto, naast dat hij voordelig is in gebruik! Veel fijne km ermee en als je hem ooit wilt verkopen.... ;-) Gr. Martijn en de rest van ons EV Team

Duidelijk en prima contact

Mijn Tesla verkocht via Joep. De auto heeft niet lang te koop gestaan en hun adviezen waren prima. Ik ben meer dan tevreden over leasebijteeling vriendelijk. Alles goed en snel afgewerkt. Dank daarvoor.

He Jos, Graag gedaan, koper is er erg blij mee!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leasebijtellingvriendelijk.nl heeft in relatief korte tijd onze, nog zeer jonge, Tesla X verkocht voor een uitstekende prijs. Het bedrijf en haar medewerkers zijn uiterst vriendelijk, efficiënt en vooral ter zake kundig. \r\nDe aanpak van het bedrijf is verfrissend en onderscheidend en een toonbeeld voor bedrijven in de automotive sector. Mocht het aan de orde zijn dan zullen wij zeker weer gebruik maken van de diensten van het bedrijf. \r\n

Graag gedaan Piet, koper is er erg blij mee!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hyundai Kona Electric via Leasebijtellingsvriendelijk verkocht. Communicatie verloopt snel en soepel, eerlijk verdienmodel, geen gedoe, vlotte afhandeling. De auto was binnen een week verkocht en voor een prima prijs. Yordy en Martijn hebben kennis van zaken en ze doen wat ze beloven. Een verademing want ik heb nog wel eens andere ervaringen bij garages gehad. Ze weten niet alleen veel van elektrische auto\'s maar ook van de wereld eromheen (waar de financiering onder te brengen e.d.), ze delen deze kennis graag met je. Warm aanbevolen!

Graag gedaan Peter!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Professioneel, effectief en vriendelijk

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben sinds 2015 tevreden klant bij Leasebijtellingsvriendelijk en heb inmiddels mijn eerste Tesla Model S en een Mitsubishi Outlander PHEV via hen verkocht en een leasefinanciering afgesloten. De kennis en persoonlijke toewijding van Martijn, Yordy en de rest van het team zorgen voor een zeer hoog service niveau. \r\nDit, samen met hun kennis en netwerk op het gebied van financiele en operationele leasefinancieringen en ervaring met elektrische auto’s maken van Leasebijtellingvriendelijk.nl een unieke combinatie van financieel adviseur en dealer in elektrische & hybride auto\'s. Zeker een aanrader!

He Robert, graag gedaan en bedankt voor de lovende woorden! Gr. Rob, Joep, Martijn, Yordy, Annemieke en Denis

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben erg blij met de Mercedes 190 uit 1990, die ik bij Squab heb gekocht. Maar vooral de toewijding en de service vallen op. Zaken waar je niet op rekent als je een auto van bijna 30 jaar oud koopt, zijn hier vanzelfsprekend: alle (kleine) mankementjes en een afleverbeurt worden door de Mercedes dealer verholpen en uitgevoerd. Gevolg is een tiptop auto waar je voorlopig geen omkijken naar hebt. En dan is ook nog de koffie uitstekend en de mensen leuk. Ik zou een 10 willen geven, maar dan kan het niet beter. En ze zeiden zelf dat ze altijd naar verbetering blijven streven. Dus allemaal dikke 9-ens.

He Eric, Bedankt voor je reactie, heel veel plezier met je mooie klassieker, beetje vreemde eend voor ons maar wel erg leuk, je ruilt wel eens wat in wat je niet zomaar aan de 'handel' wil verkopen. Gr. Rob, Joep, Martijn, Yordy, Annemieke en Denis

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een BMW i3 bij LeaseBijtellingVriendelijk gekocht. Zeer deskundig advies en geweldige nazorg in de vorm van het vinden van een leverancier van een trekhaak voor mijn elektrische auto.