Top!!

Tijd geleden een bmw gekocht en met plezier en tevredenheid in gereden . Het verhaal klopte bij de auto en dat vind ik persoonlijk zeer belangrijk want ik woon niet in de buurt en dan wil ik niet voor niks een paar uur in de auto zitten. Ook de verkoop ging vlekkeloos , al met al een prima ervaring!

Kwalitatieve, snelle en persoonlijke service!

Ik heb via Pieter Tanghe een Audi A1 aangekocht. Het contact was erg persoonlijk en hij wist precies waar ik naar op zoek was. De snelheid waarbij ik mijn auto binnen had was boven verwachting. Er werd meegedacht en het vertrouwen was er daardoor ook zeker. De auto is echt fantastisch en heeft meer opties en minder km dan als ik een auto in Nederland zou aanschaffen. Kortom, een absolute aanrader!

Hoi Tessa, Bedankt voor je positieve woorden en leuk dat jij en je vader weer aan ons dachten! Nu lekker rijden in die gave A1, maar dat komt wel goed. Groet, Pieter Tanghe

Betrouwbaar en eerlijk

Wij hebben onze BMW 1 serie ingeruild voor een Mini Countryman Wij zijn 1 Januari 2020 langs geweest om te kijken voor de Mini Countryman Het voelde gelijk goed voor ons en werden zeer correct geholpen door Pieter ! De gehele in/verkoop is goed verlopen Wij zijn zeer tevreden

Leuk Wilfred en Inge! Leuk gelopen zo op nieuwjaarsdag, we zijn beiden het nieuwe jaar goed begonnen :). Jullie ook bedankt voor het nakomen van alle afspraken (denk aan trekhaak nazenden e.d.), dat wordt enorm gewaardeerd. Geniet van de hogere instap. Groet, Pieter Tanghe

Zorgeloze verkoop van een bedrijfsauto

Tanghe Automotive heeft voor mij een Opel Vivaro verkocht. Dit hebben ze snel en vakkundig gedaan. De auto was snel verkocht en ik heb er geen omkijken naar gehad. Ook details als verkoop klaar maken / verwijderen van een bedrijfslogo en verwijderen van een GPS tracker werd door hun gedaan. Wederom een fijne ervaring bij ze gehad.

Johan, jij ook bedankt. Het was ondertussen de 3e auto welke we voor je mochten doen en zoals altijd had je het materiaal keurig op orde! Prettig met je zaken te doen op deze manier. We zien uit naar de volgende keer. Groet, Pieter Tanghe

Fantastisch, fijn en goed bedrijf!

Rik luistert naar de wensen van de klant en doet alles wat binnen zijn mogelijkheid ligt, om aan deze wensen te voldoen. Wij zijn meer dan tevreden! Kortom: een fantastische automakelaar, die wij iedereen aanbevelen.

Vriendelijk en enthousiast geholpen

Met Rik Tanghe ben ik lang op zoek geweest naar de juiste auto. Zowel de auto met alle specificaties als wel het fiscale deel. Uiteindelijk hebben we de juiste combinatie gevonden. De auto heeft alle gewenste specificaties. Ik ben er erg tevreden over. En uiteraard ben ik erg blij met de auto. Rik is erg enthousiast en altijd vriendelijk.

Goede service, goede kennis van auto's

Inmiddels 2x gebruik gemaakt van hun diensten. Weten waar ze op moeten letten bij een aankoop. Nog steeds geen dag spijt gehad. 👍👍

Peter bedankt voor je lovende feedback. Met plezier zowel de Audi als de T-Cross geleverd, de onderlinge humor blijft altijd weer leuk he! Groet, Pieter

Eerlijk, betrouwbaar en goede service

Bij de aankoop van de nieuwe auto werden evenals bij de aanschaf van de vorige, weer heel goed bijgestaan door Rik van autobedrijf Tanghe. Hij is zeer deskundig op het gebied van auto's, maar ook in de administratieve afhandeling. de service die hij verleend is werkelijk heel goed.

Rik is zeer deskundig en heerlijk klantvriendelijk!

Rik heeft in korte tijd de auto gevonden die ik zocht. Vervolgens opgehaald uit Duitsland en het papierwerk geregeld. Hij hield mij met appjes op de hoogte. Leuk was dat. De aflevering was erg prettig. En ook nadien nog aandacht. Hoe de auto bevalt etc. Kortom heerlijk om samen met Rik dit traject te doorlopen! Thanks Rik!

Dag Dick, Heerlijk om voor een enthousiast iemand als jouw bezig te zijn! Thanks! In het verleden een A6 voor je mogen verkopen en nu een fraaie CX-5 voor je mogen importeren! Nu lekker genieten van de hoge zit en de ruimte! Groet, Rik

Deskundig

Verstand van zaken, plezierig in omgang. Ik heb met veel plezier zaken gedaan met Automakelaardij Thange. Bedankt Rik!

Perfecte service van Rik Tanghe

Rik Tanghe heeft perfect aangevoeld waar ik qua auto naar op zoek was. Binnen no-time kon mijn auto dan ook worden geïmporteerd.

Met Tanghe een auto kopen is een feest.

Klant staat op1 bij Tanghe en hij doet er alles aan om klant in feeststemming te brengen, want auto kopen met Tanghe is voor mij een feest

Een reactie waar ik trots op ben Harm Jan! Heel erg bedankt! Groet, Rik

• Hoe vond u onze transparante werkwijze?
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer postieve ervaring. Ik ben zeer tevreden met de auto en Rik zijn manier van werken. Onze auto was in Nederland niet te krijgen en via Automakelaardij Tanghe kan ik deze auto rijden tegen nog eens een gunstige prijs.

• Hoe vond u onze transparante werkwijze?
  • Wat was de reden van uw bezoek bij ons? Verkoopbemiddeling

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Deskundigheid N.v.t.
  • Hoe vond u onze transparante werkwijze?
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Slecht. Autobedrijf Tanghe verkoopt slecht onderhouden auto’s maar beweert anders. Het is wat mij betreft geen automakelaardij maar een ordinaire handelaar, die mooie praatjes verkoopt. Echter zodra je de gekochte auto bij zijn bedrijf wegrijd beginnen de mankementen al direct te komen. (Kapotte koplampen, airco stopt ermee, service lampjes beginnen te branden, uitlaatsysteem werkt niet goed, etc, etc.)
  • Wat was de reden van uw bezoek bij ons? Aankoop auto uit onze voorraad

Dag meneer Gijsbertsen, Ik voel me echt genoodzaakt hier even op te reageren. U koopt in 2017 bij mij een oude VW Beetle van 14 jaar oud zonder garantie. Een auto die ik in opdracht van een vaste klant van mij verkoop zoals u weet. Deze man heeft hem altijd onderhouden! Dan ineens in 2019 deze zeer lage review..? Inderdaad er is 1 koplamp stuk van 16 euro op het moment dat u de auto ophaalt. Ik neem aan dat daar deze review niet over gaat? 2 maanden na verkoop appt u mij dat er een lampje is gaan branden van de katalysator en dat u een beurt hebt laten uitvoeren inclusief 2 nieuwe banden. Factuur bedrag van +/- €500,- Ik kom u €100 euro tegemoet hierin omdat ik het vervelend vind van het lampje. (De rest is normaal onderhoud). Deze €100 euro hoef ik niet te doen, omdat u een 14 jaar oude auto kocht zonder garantie. Dan blijft het stil tot nu in 2019.. Ook ik kan niet in een auto kijken en ook ik kan niet inschatten dat na verloop van tijd de airco ermee stopt! Dat is natuurlijk heel vervelend, maar niet te voorzien door mij of door u. Wat ik wel weet, is dat dit soort dingen bij een auto van 14 jaar (ondertussen 16 jaar oud) kunnen gebeuren en de kans groter is dan bij een jonge auto. Ik vind het vervelend voor u en hoop dat u nog lang kunt genieten van de Beetle. Rest mij te zeggen dat ik het zelf heel vervelend vind om dan met een cijfer 1 te worden afgerekend online. Hartelijke groet, Rik Tanghe

• Hoe vond u onze transparante werkwijze?
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn vorige BMW 320 heb ik ook bij Rik tanghe van automakelaardij Tanghe gekocht, de 320 had op dat moment 125K km gelopen en heb deze daar weer ingeruild met maar liefst 325K km, in de tussentijd heb ik er niks maar dan ook niks geen bijzonderheden mee gehad. Ik heb hem ingeruild voor een prachtige BMW 520 F10 en ik ben er van overtuigd dat ik met deze auto net zoveel veilige en probleemloze kilometers ga rijden want zei staan garant voor kwaliteit. Rik bedankt, tot over een jaar 3 😊.
  • Wat was de reden van uw bezoek bij ons? Aankoop auto uit onze voorraad

Hey Yvo, wat een verrassing na al de jaren dat je nog steeds in de BMW 320d touring met m-sport pakket rijdt! En nog wel de auto wat destijds mijn eigen auto betrof. Ik vind het dan ook super leuk dat we weer samen een mooie deal hebben kunnen sluiten! De 320d weer bij mij terug ingeruild en jij een 520d limousine (en uiteraard weer met m-pakket) mee naar huis. Geniet ervan en bedankt voor de beoordeling! Hartelijke groet, Rik

• Hoe vond u onze transparante werkwijze?
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb al meerdere auto\'s via Rik Tanghe geïmporteerd en dat is elke keer bijzonder goed bevallen. Rik denkt goed mee, is deskundig (niet alleen m.b.t. het import-traject maar hij geeft ook goed advies over de auto/kleurstelling/uitvoering etc.) en verzorgd het hele traject. Hij kan de auto voor je ophalen (zonder dat je meegaat) maar ik ga altijd zelf mee. Natuurlijk wil je auto graag zelf zien voor de definitieve aankoop maar het is daarnaast ook gewoon leuk en gezellig om samen met Rik je auto op te halen.
  • Wat was de reden van uw bezoek bij ons? Import / aankoopbemiddeling

Gaaf Arnold dat je even de moeite nam om een review te schrijven! Bedankt! En inderdaad, samen een dagje op pad is ook voor mij altijd erg gezellig:-) Heel veel plezier van de Audi SQ7 en de Audi S3 Cabrio! Hartelijke groet, Rik

• Hoe vond u onze transparante werkwijze?
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer positief. Prettige contacten, heldere afspraken.
  • Wat was de reden van uw bezoek bij ons? Import / aankoopbemiddeling

Hoi Peter, Bedankt voor de positieve woorden! En jij bent weer terug bij Volvo! Heerlijk genieten nu! Hartelijke groet, Rik

• Hoe vond u onze transparante werkwijze?
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Rik Tanghe is klantgericht. Denkt mee. Is niet alleen deskundig m.b.t invoer e.d. maar heeft ook verstand van de auto s zelf Rick ging zelf de auto bekijken en ophalen, ondanks dat hij daarvoor diep Duitsland in moest, om zich te overtuigen of alles overeenkomstig was zoals de verkoper aangaf. Ook onderhandelt Rick over de prijsi. Kortom aanbevolnen!
  • Wat was de reden van uw bezoek bij ons? Import / aankoopbemiddeling

Bedankt Cock voor je mooie beoordeling! Heel veel plezier van je nagenoeg nieuwe Lexus NX300H. Hartelijke groet, Rik

goede service, goed behandeld

• Hoe vond u onze transparante werkwijze?
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Neemt alle tijd voor je, betrouwbaar en betrokken bij het gehele process
  • Wat was de reden van uw bezoek bij ons? Anders

goede service, goed behandeld

• Wat was de reden van uw bezoek bij ons? Anders

• Hoe vond u onze transparante werkwijze?
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een BMW 3-serie Touring bij Rik gekocht met inruil van mijn DS3. Het hele proces is perfect gelopen. We kregen alle tijd, en reden dezelfde avond met een goed gevoel in onze BMW weg. Top!

• Hoe vond u onze transparante werkwijze?
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zorgvuldige en klantvriendelijke begeleiding/advisering. Prettige samenwerking!

• Hoe vond u onze transparante werkwijze?
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In mijn zoektocht naar een andere auto werd ik getipt om eens contact op te nemen met Rik, dat is zeer goed bevallen! Rik heeft voor mij een auto gevonden (in Duitsland) waar ik zeer content mee ben. Hij heeft de auto ter plekke bekeken, de prijsonderhandeling gedaan en geïmporteerd.\r\nKlasse Rik!!\r\n

Zeegravensingel 49

8271KG Ijsselmuiden