Komen met oplossingen

Komen met oplossingen

Fijn bedrijf om zaken mee te doen, eerlijk betrouwbaar en professioneel

Afgelopen week zaken gedaan met Pieter Tanghe in Scherpenzeel. Ik kan niet anders zeggen dan dat de contacten zeer prettig verliepen. Het bedrijf straalt uit waar de mensen volgens mij voor staan, eerlijk, betrouwbaar met liefde voor het vak en dat heb ik ook zo ervaren. Ik kan een ieder aanbevelen om hier naar toe te gaan!

boven mijn verwachting !!!

waarom boven mijn verwachting.... eind november heb ik Rik Tanghe een appje gestuurd wil jij eens uit kijken naar zoiets auto (zie foto) er ging een goede week overheen inmiddels waren wij naar een andere garage gereden de Nissan Garage en hebben daar in de Nissan Qashqai gezeten en dat voelde al heel goed . vervolgens hebben we dat door gespeeld aan Rik Tanghe en naar anderhalve week stuurde hij mij foto`s van een auto die voldeed aan onze wensen, km staand enkele jaren oud .....het was haast niet te geloven zo mooi als hij er uitzag en de lage km stand. we hebben hem daar in groen licht gegeven en een paar dagen later..... kom maar kijken zei hij, hup wij naar hem toe we konden onze ogen haast niet geloven .....(het is toch geen nieuwe met een oud nummer bord?) nee dat was het niet maar hij zag er wel zo uit, we hebben geen enkel ding kunnen ontdekken echt Super !!!! en dat alles via de mobiel met Rik Tanghe geregeld . en alles binnen ons Budget Top.!!! en hij heeft ook nog onze oude auto van 18 jaar aan de man weten te brengen en dat was ook nog boven onze verwachting . je kunt wel begrijpen dat wij een tevreden klant zijn. Bedankt Rik

Mensen met liefde voor hun vak! Uitstekende service

Eindelijk was dit jaar de kans om mijn droomauto te importen. Dit was voor mij de eerste keer om een auto te importeren dus ik wilde hier volledig ontzorgd worden. Zo gezegd zo gedaan. Via, via kwam ik bij Pieter terecht en wat een pure liefhebber is dit. Na een gezellig en goed gesprek met daarbij de wensen besproken te hebben is Pieter gaan zoeken. Het duurde even voordat we raak hadden, maar dat vond ik zo prettig aan deze samenwerking. Het was nooit opdringerig of dat ik moest. Nee als ik het niks vond gingen we gewoon weer verder met de zoektocht. Na dat we het pareltje gevonden hadden zijn we samen naar Duitsland gecruisd en hebben we hem opgehaald. Alles goed gecheckt en geen enkele keer een slecht gevoel gehad. Ik kan maar 1 ding zeggen: Zulke service vind je niet snel meer en vooral niet in de autowereld! 1000% een aanrader!

Betrouwbare, creatieve partner die zijn afspraken nakomt

Pieter Tanghe heeft mij verschillende keren geholpen om de overstap te maken van de ene naar de andere auto. Steeds naar volle tevredenheid. Ik wens hem met zijn nieuwe showroom in Scherpenzeel veel succes toe !

prettig en betrouwbaar, alle afspraken prima nagekomen

Ik was al langer op zoek naar een range rover evoque Cabrio met weinig km. en ineens vond ik deze op de website van Pieter Tanghe. De contacten met Pieter verliepen heel prettig en op basis van een aantal foto's en een goede beschrijving deed Pieter een mooi inruilbod op mijn eigen auto. Na het bekijken van en proefrijden in de range rover hebben we goede afspraken gemaakt over de reparatie van een paar kleine beschadigingen, een onafhankelijke aankoopkeuring en het inbouwen van een alarm. Alle afspraken zijn keurig opgevolgd en hoe leuk, van alles kreeg ik een vlogje toegestuurd om op afstand mee te kijken. Bij de aflevering was alles keurig in orde. Inmiddels rij ik al weer 2 weken met veel plezier in mijn droomauto. Bedankt Pieter !

Goede service, erg prettig om zaken mee te doen!

Inmiddels heb ik auto nr. 5 hier gekocht. De samenwerking is erg prettig. Er wordt goed meegedacht en de droomauto is alle vijf keren gevonden! Tanghe Automotive beveel ik iedereen aan!

Goede kennis van zaken. Uitstekende service!

Toen we de beslissing hadden genomen dat de golf GTI verkocht mocht worden, en we opzoek wilden naar een golf R, moesten we iemand hebben die ons hierbij goed kon helpen. Zeker omdat import voor ons nogal een drempel was. Na een korte eerste ontmoeting een plan van aanpak gemaakt. Rik verkoopt de GTI zodat we samen een mooie R op kunnen zoeken. Vanaf dit moment ging het snel, GTI verkocht, tijdens de verkoop netjes op de hoogte gehouden. Een R was al gevonden, een lange gezellige dag, leverde een mooie R op waar we nog steeds erg blij mee zijn. Deze dag is prima verzorgd door Rik, alles wordt tot in de puntjes geregeld.

Wederom uitstekende service

Voor de tweede maal heb ik via Tanghe Automotive een juweeltje van een auto; cabrio uit Duitsland geïmporteerd. Alle import problemen werden door Rik Tanghe weggenomen. Ook nu bleek weer dat je voor het import proces een specialist aan je zijde moet hebben. Problemen: De eerst dealer beloofde sofort te leveren, maar sofort bleek levering 1,5 maand later (na onze vakantie). Aankoop afgeblazen en de tweede dealer weigerde een 0 km BMW aan een buitenlander af te leveren, vervolgens nog langzaam werkende Duitse en Nederlandse overheden, Rik wist e.e.a. galant op te lossen, door zijn vakkennis en charmante aanpak.

Wij zijn bijzonder tevreden over de manier waarop Rick Tanghe onze zaken heeft behartigd.

Via via zijn wij op het spoor gezet van Rick Tanghe Automotive IJsselmuiden. Hij heeft voor ons onze auto verkocht en een nieuwe (2018) in Dld gekocht. Onze keuze was een VW Tiguan. Eerder hadden wij een Hyundai 35 IX. Na onze wensen gehoord te hebben (o.a. geschikte caravantrekker), adviseerde Rick ons de VW Tiguan. Bevalt tot nu toe uitstekend! Bedankt Rick! Het was fijn om zaken met je te doen.

uitmuntend

zeer veel kennis van zaken en een uitstekende begeleiding in het hele proces!

Prima dienstverlener, ik ben goed geholpen door Rik

Na 2 jaar speuren naar een youngtimer met ster heb ik een fraai exemplaar gevonden in Duitsland met weinig kilometers op de klok. Verdacht weinig zelfs... Rik heeft me wat tips gegeven om er zeker van te zijn dat ik geen kat in de zak zou kopen op dit punt. Vlotte communicatie, helder toegelicht en dat wekte vertrouwen. Leuk ook om in zo'n traject samen te werken met aan andere auto freak. Zeker weten doe ik het niet, maar het zou me niet verbazen als Rik in de wieg gelegen heeft met een stukje autoband om op te sabbelen i.p.v. met een fopspeen. Het zit in zijn DNA, kan hij ook niet helpen. Maar het hielp mij wel, fijn om iemand aan boord te hebben bij een import traject die gepokt en gemazeld is op een gebied waar je zelf bijna nooit mee te maken hebt (gehad). Afhandeling bij het RDW en de rest BPM bepaling ging ook vlot en in een mum van tijd reed ik weg uit IJsselmuiden in een heerlijke auto, met het zekere gevoel dat Rik de zaken tot in de puntjes geregeld heeft. Je kunt natuurlijk ook voor een grotere club kiezen die deze dienstverlening ook kan leveren. Maar of je dan hetzelfde klant-gevoel krijgt dat Rik je geeft, dat lijkt me nog best een uitdaging voor andere partijen...

Super ervaring

Pieter was erg vriendelijk, gepassioneerd en professioneel. Zowel de koop van de nieuwe auto als de inruil gingen erg soepel. De onderhandelingen waren transparant en redelijk. Ik kan Tanghe Automotive van harte aanbevelen

Via Marktplaats bij Tanghe Automotive terechtgekomen voor een BMW 1 serie. Na contact was er snel mogelijkheid tot een proefrit, een kans die ik natuurlijk met beide handen heb aangepakt! De auto was in topconditie, net als vrijwel alle andere auto’s die ik daar heb zien staan. Pieter was tijdens de aankoop vriendelijk en wist veel van de auto af. Na de aankoop bleek dat er een klein dingetje niet helemaal lekker zat in de auto, wat goed is opgelost door Pieter. Hij laat je niet in de kou staan en denkt goed mee over oplossingen! Mocht je een auto nodig hebben, kan ik je aanraden om eens bij Tanghe Automotive te gaan kijken. Absolute aanrader!

Volledig ontzorgd bij de import van de auto

Autobedrijf Tanghe verzorgde alles wat bij de import van een auto komt kijken. Ideaal.

Eerlijk, accuraat en attent

Eerlijk, accuraat en attent

Top bedrijf , vriendelijk en toffe eigenaar

Ik was meteen weg van mijn golf , het uurtje rijden was zeer de moeite waard . Het achter houden van de golf terwijl er zoveel reacties waren , vond ik ook erg gaaf . Nogmaals bedankt ! Groetjes Thomas van den Hout

Super bedrijf doet wat ze beloven!

Wij hebben deze maand een volkswagen T-Roc Sport gekocht en deze heeft Rik Tanghe voor ons uit Duitsland ingevoerd. Alle wensen die wij hadden zijn vervuld, Rik luistert heel goed naar wat je wensen zijn en maakt waar wat hij beloofd! We hebben een prachtige auto met hem verkregen! Het is in èèn woord een super bedrijf. En onze oude peugeot diesel van 14 jaar oud binnen 3 dagen verkocht. Ga zo door Rik en veel succes!

Aardige vent, flexibel

Top en geheel ontzorgend!

Dit bedrijf doorgekregen van onze zoon. Had al twee keer een auto via Tanghe gekocht. Gaf ons veel vertrouwen om het ook te doen. Absoluut geen spijt van gehad. Alles liep vanaf het begin op rolletjes. Uitstekende communicatie onderling en afspraak was altijd afspraak. Kan het bedrijf van de Tanghe's bij iedereen aanbevelen. En zal dit ook zeker doen. Ga zo door, heren. Harry & Siena Guikema, Hardegarijp.

Perfecte service bij de aankoop van mijn nieuwe auto

Zeer aardige verkoper, auto is momenteel al een week in mijn bezit en rijd er nog elke dag met veel plezier mee. Alle papierwerk was dik in orde van de importauto. Ze vroegen een nette prijs voor de auto, en gaven een mooie prijs terug voor de inruilauto. Contact tussen mij en pieter was zeer goed, via de app hield hij mij goed op de hoogte. Zeker een aanrader om een auto te kopen! Kom hier zeker nog een keer terug. Verkoper is vakkundig, vriendelijk en geeft je een goed gevoel om juist hier een auto te kopen. Minpunten? Eigenlijk niet, hooguit dat de auto nog 20 km actieradius had bij het ophalen, maar dat mag de pret niet bederven

Mike, goed te horen dat de Golf R zo goed bevalt, maar dat hadden we beiden wel verwacht he. Ik heb het contact eveneens als prettig ervaren en hoop je hier ooit weer eens terug te zien. Geniet van je 300PK! Groet, Pieter

Buitengewoon gedreven om het uiterste er uit te halen!

Ik heb autobedrijf Tanghe als zeer professioneel en betrokken ervaren. Vanuit een persoonlijke no nonsense insteek wordt er gedaan wat nodig is om de best mogelijke auto voor de klant te zoeken. Voor mij was het belangrijk om geduld te hebben en niet met minder dan het meest passend tevreden te zijn. Daar heeft Pieter uitstekend bij geholpen!

Hoi Annemarie, Bedankt voor je positieve feedback. Ik vond het erg leuk om je na enkele jaren weer te spreken en vervolgens die prachtige bolide te mogen leveren. Want een BMW 645i cabriolet, daar gaat ook ons hart sneller van kloppen! Nu op naar het mooie weer en dan kan het dak eraf, geniet ervan samen! Groet, Pieter

automakelaardij Tanghe ontzorgd en doet wat ze beloven

Wij zijn zeer fijn geholpen en ontzorgd bij de aanschaf van onze nieuwe auto. als eerste was de begeleiding in de keuze van onze auto helder en duidelijk. Nadat de keuze was gemaakt voor welk type auto we zouden gaan, en wat ons budget was, is Automakelaar Tanghe voor ons op zoek gegaan en heeft een zeer mooie auto die precies aan onze verwachtingen voldeed gevonden. Zij hebben voor ons een zeer goede prijs uit onderhandeld, alles werd tot in de puntjes verzorgd, gecheckt, en de auto werd voor de deur afgeleverd. Top gedaan!

Echt super! Ontzettend tevreden over Autobedrijf Tanghe

We hebben een occasion uit Duitsland via Autobedrijf Tanghe gekocht. We zijn heel goed geholpen en rijden met veel plezier in onze nieuwe auto rond. Er is goed naar onze wensen gekeken en er werd goed meegedacht. De communicatie verliep prettig. Alles werd tot in de puntjes voor ons geregeld. We zijn meer dan tevreden! Voor een volgende auto komen we zeker bij Autobedrijf Tanghe terug. Absolute aanrader!

Heel erg bedankt Mirjam en Harm voor jullie review en jullie positiviteit! De gezelligheid met Harm onderweg naar Duitsland niet te vergeten!! Geniet van jullie mooie Golf Variant! Groet, Rik Tanghe

Reeel professioneel en eerlijk

De manier van communicatie, direct bij het tonen van interesse in hun aangeboden occasion, wekte gevoel van betrouwbaarheid op. Doordat er een indicatie n.a.v telefonisch contact werd gegeven op onze inruilauto. Dit was een reeel bod, waardoor wij de keuze hadden te gaan kijken. Zeer netjes klaar gezet, hartelijk ontvangen en zonder de welbekende aankoop ‘ praatjes’ ( wat wellicht logisch kan zijn) een proefrit gemaakt. De auto was nog mooier dan de foto’s ( maar dat is natuurlijk ook kwestie van smaak :-) De verkoper kon duidelijk antwoord en uitleg geven op vragen en zeer flexibel zonder aandringen in contact. Kortom, wij zijn een uiterst tevreden klant en zien graag over een paar jaar weer een mooie auto bij hun te koop!

Wat leuk dit te lezen William en Mirjam. Heb het contact eveneens als prettig ervaren en de in te ruilen auto was ook keurig omschreven. We zien jullie graag weer terug natuurlijk, al is het maar voor een bakje koffie. Veel plezier van jullie mooie BMW. Groet, Pieter Tanghe

Zeegravensingel 49 8271KG Ijsselmuiden