Leuk te lezen Ad en gaaf te zien dat je ons advies ter harte nam en we zo op een heel andere auto uit zijn gekomen dan in 1e instantie jullie idee was. Maar die Audi e-Tron past jullie (en de paardentrailer) als een maatpak. Bedankt voor de gunning en het uiterst prettige contact!
Bedankt Alex! We zijn er trots op dat we jou als 4e uit jullie familie mogen verwelkomen als klant. Stuk voor stuk hele fijne contacten, dank daarvoor! Groet, Pieter Tanghe
Eric bedankt voor deze gave review. Het was een mooi uitdagend avontuur samen en wat een fantastisch uniek apparaat hebben we mogen leveren. Die staat geweldig naast je Mustang op de oprit. Geniet ervan! Nogmaals dank. Groet, Pieter Tanghe
Bedankt Tijmen! Ondertussen zijn we alweer een auto verder met je, leuk dat je ons wederom wist te vinden.
Gaaf Henk! Zo'n positief bericht terwijl we je helemaal de auto niet konden leveren omdat die gereserveerd/verkocht was. Voel je vrij om nog eens langs te komen en wie weet wordt het ooit nog gecombineerd met de levering van een nieuwe 911 of toch RS6 ;) Groet, Pieter Tanghe
Hallo Ingrid, Allereerst bedankt voor je review, daar zijn we altijd erg bij geholpen. Maar deze review sluit m.i. niet helemaal aan bij de werkelijke gebeurtenissen welke ik dan ter transparantie hier ook even wil communiceren. De auto die bij ons is gekocht, is later door jou ter diagnose (na een brandend motormanagement lampje) gebracht bij een 3e partij welke, bij ons en velen met ons, bekend staat als: 'we bieden de allergoedkoopste APK en vervolgens wordt er honderden tot duizenden euro's aan zogenaamd achterstallig onderhoud gevonden.' Nadien ben je hier op mijn uitnodiging geweest voor een 2e diagnose en onze diagnose was totaal anders, het enige waar we het mee eens waren zijn de banden e.d. welke inderdaad wat lawaaiig en dus gecupt in dit specifieke geval. Maar je gevoel met de auto was weg, dat was duidelijk. En dat begreep ik ook nadat die door de 3e partij m.i. lukraak was afgebrand. We hebben hier 'gezellig' een bakje koffie in de zithoek gedaan om de mogelijkheden te inventariseren. Je vertrouwen in de auto was weg, je enthousiasme in je auto was weg en wij hebben, ondanks een veel positievere diagnose, je een voorstel gedaan om de auto terug te nemen. Ik gaf hierbij wel duidelijk aan dat er GEEN enkele reden was om dit voorstel te doen op basis van mankementen, maar dat dit voorstel op basis van de relatie en een erg prettig contact werd gedaan. Dat was een voorstel waarin je uiteraard wel wat afschrijving zou hebben en waarin wij de auto tegen een niet-interessante prijs terug zouden krijgen. Zo zouden we beiden wat financiële 'pijn' voelen van dit onfortuinlijke verhaal welke m.i. enkel op gevoel gebaseerd. Je was in 1e instantie niet enthousiast over de prijs en zou hier over gaan nadenken. Tot zover, daarna is berichtgeving uitgebleven en hebben wij niks vernomen. Wat betreft de reservesleutel en slotbout: volgens mij is dit ons destijds niet gecommuniceerd. Dat zouden inderdaad kleine slordigheden van onze kant kunnen zijn geweest welke volgens mij destijds in het gesprek nog niet vermeld (wellicht nog niet bekend geweest). Ik hoop dat je ondertussen wel veel plezier van je stoere Mini Country(wo)men hebt! Met vriendelijke groet, Pieter Tanghe
Originele beoordeling
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.