Kwaliteit, betrouwbaar en betrokken! Top service.

Kwaliteit, betrouwbaar en betrokken! Top service.

Leuk te lezen Ad en gaaf te zien dat je ons advies ter harte nam en we zo op een heel andere auto uit zijn gekomen dan in 1e instantie jullie idee was. Maar die Audi e-Tron past jullie (en de paardentrailer) als een maatpak. Bedankt voor de gunning en het uiterst prettige contact!

Fijne en prettige samenwerking

Fijne samenwerking. Goed contact gehad via de telefoon. Wanneer nodig kreeg ik een update over de status van mijn bestelling. En wanneer ik vragen had kon ik bellen en werd er gelijk wat mee gedaan. Fijn meegedacht qua trekhaak en de mogelijkheid om deze er gelijk onder te laten plaatsen. Zeker een aanrader.

Bedankt Alex! We zijn er trots op dat we jou als 4e uit jullie familie mogen verwelkomen als klant. Stuk voor stuk hele fijne contacten, dank daarvoor! Groet, Pieter Tanghe

Zeer professioneel en vriendelijk

Ik heb zeer goede ervaring met Tanghe, goede service en denken heel erg mee

Top geregeld Pieter

Ondanks de niet meewerkende Handiri auto handel en het altijd vervelende RDW heeft Pieter het toch voor elkaar gekregen om de Super Snake F150 Shelbey voor mij tot in de puntjes goed te regelen. Dank hiervoor.

Eric bedankt voor deze gave review. Het was een mooi uitdagend avontuur samen en wat een fantastisch uniek apparaat hebben we mogen leveren. Die staat geweldig naast je Mustang op de oprit. Geniet ervan! Nogmaals dank. Groet, Pieter Tanghe

Deskundig en ervaren

Zeer vriendelijke benadering en open communicatie.

Hele goede professionele en betrokken service-verlening en ervaring

In september 2021 kocht ik bij Pieter Tanghe een BMW428i voor een prima prijs. De onderhandeling verliep uitstekend. Op een duidelijke en transparante manier gaf Pieter aan wat wel en niet mogelijk was. Vervolgens heeft hij mijn vorige BMW 320 Coupe in consignatie binnen enkele weken kunnen verkopen tegen wederom een goede prijs. Ook dit was een hele goede ervaring. Ik beveel Tanghe Automotive van harte aan.

Prima service!

Niks op aan te merken. Alles werd prima geregeld. Goed advies, fijn ontvangst en een eerlijk verhaal.

Zoals gewoonlijk, TOP !!!

Onder de noemer “waar het goed is, komt men vaker” doen wij zowel zakelijk als privé al vele jaar zaken met Tanghe Automotive. De teller staat inmiddels al op zo’n 12 auto’s, dus lijkt ons dat we aardig in staat zouden moeten zijn om ze kwalitatief te beoordelen…. Daarom kunnen wij dan ook volmondig zeggen; Tanghe Automotive, Rik Tanghe, Wederom top gedaan en super bedankt voor de nieuwe aanwinsten en gedane verkopen (Tesla, Skoda, Audi)

Geweldige service!

Pieter heeft perfect werk geleverd. Meedenkend, eerlijk, duidelijk en behulpzaam. Pieter heeft mijn Golf 7 verkocht binnen 2 weken. Alles wordt geregeld en je hoeft nergens naar om te kijken, een geweldig concept met een service van hoge klasse. Nogmaals enorm bedankt Pieter en Tanghe Automotive. Bij een volgende auto, verkoop of koop kom ik zeker terug.

Bedankt Tijmen! Ondertussen zijn we alweer een auto verder met je, leuk dat je ons wederom wist te vinden.

professioneel en integer

Mijn auto verkocht ik via Tanghe. De communicatie en afhandeling verliep zeer prettig en ik voelde geen twijfel over de integriteit. De presentatie van de auto was geweldig, en de auto was binnen enkele dagen verkocht tegen mijn wensprijs.

Ontspannen

Ik was opzoek naar een Audi RS6, En kwam per toeval een RS4 bij Rik Tanghe uit IJsselmuiden tegen. Direct onder de indruk van de wagen, en zo doende een afspraak gemaakt. Bij de afspraak was een hele relaxte sfeer, en tijdens de proefrit werd er heerlijk gebabbeld over hele andere zaken dan de auto. Voelde allemaal zeer vertrouwd en relax, daarna nog wat informatie mee gekregen over de auto. Ik kwam om een auto te bekijken, maar had meer het idee dat ik bij een vriend op bezoek kwam. Dol gelukkig met de aankoop van mijn Audi RS4, en super tevreden over hoe alles is gegaan. Echt een super toffe kerel, met een auto hart en zeer sociaal en gezellig is. Onwijs bedankt Rik, Tot over een paar jaar voor de RS6

Eerlijk, vriendelijk, top service

Pieter heeft mij keurig geholpen. Zelf toen er nog wat aan de auto was heeft hij dit super afgehandeld.

Persoonlijke aandacht, super geregeld.

Snel contact, goed geluisterd naar onze wensen.

Betrouwbaar, vriendelijk, professioneel en een eerlijke transparante prijs. Tot de volgende auto aankoop/verkoop!

Persoonlijk, kundig & betrouwbaar!

Rik Tanghe heeft me zeer goed en prettig geholpen bij de import van mijn auto! De volgende keer klopt ik weer bij hem aan.

Geweldig! Ontzorgen en professioneel!

Nu al de 2 youngtimer laten verzorgen door Rik. Gelukkig kijkt hij heel anders naar auto’s en techniek, waardoor je bijna verzekerd bent van de juiste keuze!

Uitmuntend

Voor de tweede keer contact gehad met Rik Tanghe. Vorige auto 10 jaar in gereden zonder problemen. Ook nu weer naar volle tevredenheid. Duidelijk is dat Rik kennis en kunde heeft van alle merken en modellen auto's en dat kort, bondig maar toch uitgebreid weet over te brengen. Na de uiteindelijke keuze een snelle en adequate afwikkeling waarbij eventuele probleempjes in het voortraject probleem- en geruisloos worden opgelost. Daarnaast financieel gezien een aantrekkelijk en open en transparant gebeuren, kortom zeer tevreden over de dienstverlening

Meerwaarde voor de branche

Recent bij Pieter in de winkel geweest voor een zwarte Audi RS6. Ik twijfelde voor mijzelf of ik voor een RS6 moest gaan, maar ben toch even gaan kijken bij 1 van de 2 exemplaren welke ze hadden staan. Ondanks dat de RS6 gereserveerd was (nadien ook daadwerkelijk verkocht) ben ik blij even geweest te zijn. Ik werd enorm spontaan en prettig ontvangen, voelde me op geen enkele wijze gedwongen of verplicht iets af te nemen en heb gewoon ongegeneerd over auto's kunnen praten met Pieter. 'Tijd is geld' is een uitspraak die bij Pieter niet van toepassing lijkt, want ondanks dat de RS6 dus voor mij niet vrij beschikbaar was heb ik lang met Pieter tijdens een bakje GOEDE KOFFIE gezellig gekletst over alles wat rijdt op benzine met veel pk's ;). Hij is een echte liefhebber wat ook wel bleek uit een aantal very nice exemplaren welke in de shop stonden (o.a. zijn eigen fantastische 911). Pieter, ik kom een keer bij jou (of je broer met wie je samenwerkt waarover je vertelde) terug. Ik begreep dat jullie samen meer dan regelmatig soortgelijke auto's hebben en je weet: mijn 911 is evenzo een keer aan vervanging toe ;) In elk geval: keep on going!

Gaaf Henk! Zo'n positief bericht terwijl we je helemaal de auto niet konden leveren omdat die gereserveerd/verkocht was. Voel je vrij om nog eens langs te komen en wie weet wordt het ooit nog gecombineerd met de levering van een nieuwe 911 of toch RS6 ;) Groet, Pieter Tanghe

Waardeloze aftersales

Mooi bedrijf, vriendelijk personeel maar helaas komen zij hun afspraken niet na. Een reservesleutel die niet werkt, een ontbrekende wielboutsleutel, het zou allemaal geregeld worden maar helaas. Om over de resterende gebreken maar te zwijgen.

Hallo Ingrid, Allereerst bedankt voor je review, daar zijn we altijd erg bij geholpen. Maar deze review sluit m.i. niet helemaal aan bij de werkelijke gebeurtenissen welke ik dan ter transparantie hier ook even wil communiceren. De auto die bij ons is gekocht, is later door jou ter diagnose (na een brandend motormanagement lampje) gebracht bij een 3e partij welke, bij ons en velen met ons, bekend staat als: 'we bieden de allergoedkoopste APK en vervolgens wordt er honderden tot duizenden euro's aan zogenaamd achterstallig onderhoud gevonden.' Nadien ben je hier op mijn uitnodiging geweest voor een 2e diagnose en onze diagnose was totaal anders, het enige waar we het mee eens waren zijn de banden e.d. welke inderdaad wat lawaaiig en dus gecupt in dit specifieke geval. Maar je gevoel met de auto was weg, dat was duidelijk. En dat begreep ik ook nadat die door de 3e partij m.i. lukraak was afgebrand. We hebben hier 'gezellig' een bakje koffie in de zithoek gedaan om de mogelijkheden te inventariseren. Je vertrouwen in de auto was weg, je enthousiasme in je auto was weg en wij hebben, ondanks een veel positievere diagnose, je een voorstel gedaan om de auto terug te nemen. Ik gaf hierbij wel duidelijk aan dat er GEEN enkele reden was om dit voorstel te doen op basis van mankementen, maar dat dit voorstel op basis van de relatie en een erg prettig contact werd gedaan. Dat was een voorstel waarin je uiteraard wel wat afschrijving zou hebben en waarin wij de auto tegen een niet-interessante prijs terug zouden krijgen. Zo zouden we beiden wat financiële 'pijn' voelen van dit onfortuinlijke verhaal welke m.i. enkel op gevoel gebaseerd. Je was in 1e instantie niet enthousiast over de prijs en zou hier over gaan nadenken. Tot zover, daarna is berichtgeving uitgebleven en hebben wij niks vernomen. Wat betreft de reservesleutel en slotbout: volgens mij is dit ons destijds niet gecommuniceerd. Dat zouden inderdaad kleine slordigheden van onze kant kunnen zijn geweest welke volgens mij destijds in het gesprek nog niet vermeld (wellicht nog niet bekend geweest). Ik hoop dat je ondertussen wel veel plezier van je stoere Mini Country(wo)men hebt! Met vriendelijke groet, Pieter Tanghe

Auto (ver)kopen via Tanghe Automotive is een feestje!

Twee maal een auto gekocht en mijn eigen auto ingeruild/verkocht via Tanghe Automotive. Ik kan alleen maar in superlatieven praten: wat een fijne klasbakken zijn Rik en Pieter. Een auto kopen en/of verkopen wordt dankzij Tanghe Automotive echt een feest! Probeer het zelf maar, je zult er met een fijn gevoel en een grote glimlach in jouw nieuwe bolide wegrijden.

Enthiousast, goed en eerlijk advies bij het importeren van auto.

Goed advies gekregen van Pieter tijdens mijn zoektocht naar een Mercedes A-klasse. Na het importen wat issues gehad met de cataloguswaarde van de auto, dit is vervolgens ook goed opgelost!

Uitstekend geholpen door Pieter Tanghe

Uitstekend geholpen door Pieter Tanghe met de verkoop van mijn auto. Open, eerlijk en vooral meedenkend. Top bedrijf.

Correct en afspraak is afspraak!

Ondertussen 2 maal een auto gekocht bij de heren van Tanghe Automotive! 2 maal ongezien en 2 maal was de auto exact zoals beschreven. No nonsense mentaliteit. Geen dikke "breitling" klokken en dure "WE" (maat) pakken maar gewoon hardwerkende mannen met een passie voor auto's.

Pieter leren kennen een aantal weken geleden in mijn speurtocht naar een mini cooper om deze mijn vrouw cadeau te doen voor haar verjaardag. Ze had heel graag een “ witte” mini en tijdens mijn zoektocht had ik de keuze uit 2 nagenoeg twee dezelfde mini’s. Toch heb ik besloten om hem via Pieter te kopen niet omdat hij de goedkoopste was maar gewoon omdat het goed voelde en het eerste contact wat ik met hem had was direct vriendelijk en professioneel. Ik heb de mini op 13 februari samen met mijn vrouw opgehaald een dag voor haar verjaardag en Pieter had in de mini een mooie bos witte rozen voor haar klaar liggen, dat is wat ik noem attent. Ondanks Corona maatregelen waar we ons allemaal netjes aan hebben gehouden was de aflevering gezellig en naar volle tevredenheid. Pieter bedankt voor je service en ga zo door met je bedrijf ik zal je zeker aanbevelen. En zeker bij je aankomen als ik voor mij zelf weer een nieuw “ speeltje” wil. Mvg Ton

Komen met oplossingen

Komen met oplossingen