Goed geholpen en kon meteen aanrijden met de nieuwe auto

Super nette dealer met een super service! Ik ben dik tevreden!

Mooie en goede autos

Een Goed bedrijf wat duidelijk is

Service is super! Ze zijn duidelijk en geven duidelijk antwoord als je vragen hebt. Ze zijn flexibel.

Goede ervaring bij dit bedrijf.

Vandaag een auto voor m’n zoon gekocht Eerlijk advies.nette prijs.verstand van auto’s Zeker een aanrader.

Eerlijk en snel geholpen, geen overdreven prijzen en verkooppraatjes.

Top! Komt afspraken goed na, goede service.

Communicatie verliep goed. Navigatie werd nageleverd dit werd netjes afgehandeld. Ook over het inruilen van een dieselauto werd niet moeilijk gedaan prima inruilprijzen. Er werd op vertrouwen gehandeld.

Goede service en top auto

Goede service en een top auto!!

Eerlijk verkoop van een zeer fijne auto!

Natuurlijk weet je eigenlijk nooit wat je koopt. En er is veel kaf onder het koren. Maar bij deze firma heb ik een fijne auto kunnen kopen. Ik bezit m nu al een tijdje en hij voldoet eigenlijk boven verwachting...

Goede auto en service.

Auto's van goede kwaliteit en de service is goed. Dit bedrijf is zeker aan te raden.

Gezellige goede gasten helpen je waarnodig en verkopen kwaliteit

Top !

Geen problemen gehad met het kopen van mijn auto !

Na komen van afspraken en goede service.

Aangezien we erg ver woonen hebben we paar keer aan de telefoon gesproken. Alles uitgelegd en extra fotos gestuurd. Heel vriendelijk en na komen van afpsraken is TOP. Met name dank aan GUDO. Ga zo door DIREKT AUTO'S

Hart voor zijn zaak

Fijne ervaring, vriendelijk en flexibel mbt openingstijden. Snelle service en goed advies.

Correct

Prettig contact gehad met de verkopende partij. Zelf vanuit friesland komen rijden en konden de leon cupra st direct mee krijgen. Eigen auto ingeruild en er een reeële prijs voor gekregen. Erg tevreden!

Vorige week een mooie Seat Leon gekocht bij Direkt Auto’s. De auto was zoals beschreven in de advertentie. Snelle en fijne zaken gedaan met Gudo. Direkt Auto’s is zeker een aanrader!

Uitstekende service en alles netjes geregeld!

Heb hier een seat ibiza fr gekocht werd netjes geholpen, er werd na sluitingstijd een afspraak gemaakt en er werd alle tijd voor me genomen zeer fijn. Auto ziet eruit als nieuw en zo rijd hij ook! Zou hier zeker weer een auto kopen. Bedankt voor de service Gudo

Goede prijs-kwaliteitverhouding en service

Inmiddels heb ik naar volle tevredenheid mijn derde auto bij Direkt auto’s aangeschaft. De reden hiervoor is het goede advies nette behandeling en vooral de kwaliteit !!! Ik Direkt auto dan ook aanraden voor veel Plezierige kilometers

Niet veel op aan te merken. Gewoon goed.

Leuke auto gekocht voor een leuke prijs.

Super goed geholpen

Goede service, er werd tijd vrij gemaakt voor ons! Top

Heel goed geholpen

Kwam aan bij het bedrijf netjes verzorgd en leuke assortiment aan auto's. Kreeg de tijd om van alles te vragen en de auto te bezichtigen. Na wat overleg over de auto en de inruilauto mocht ik een proefrit maken in deze mooie seat leon cupra. Ook mocht ik de auto meenemen voor een check en alles was piekfijn in orde (zoals gezegd) en heb de auto uiteindelijk gekocht. Zeer blij mee en super tevreden

Mooie auto's voor een mooie prijs

Renault Clio RS gekocht, zeer nette auto tegen een zeer scherpe prijs.

Keurig geregeld.

Er werd ons vriendelijk te woord gestaan en duidelijke info. Verhaal klopte en er werd flexibel omgegaan met openingstijden en mogelijkheden. De auto vanmorgen opgehaald en deze rijdt perfect en ziet er keurig uit. Tot nu toe dus een zeer fijne ervaring met Direkt Auto's.

Je wordt goed geholpen

Vriendelijk en je wordt fijn geholpen

Direct auto’s doen wat ze beloven.

Een super mooie Mercedes gekocht en na afspraak kwamen ze ook alles na. Zeer prettig is het feit dat ze foto’s toezenden van de werkzaamheden zoals beurt/ kleine reparatie. Na enkele dagen gebeld door Direkt auto’s om te vragen hoe het gaat met de nieuwe auto, hieruit blijkt dat ze tijd voor je nemen niet enkel alleen voor de verkoop maar ook achteraf.

Groenwoud 19 c

5151RM Drunen