Eerlijk en goede service

Heb een Renault senic gekocht echt eerlijk en goede inruilprijs kan ik zeker aanbevelen

Top!!!

Heb een prachtige auto opgehaald. Alles top geregeld. Onderhoud goed communicatie was super. Dus het is een Top bedrijf met top auto’s.

Top service !

Vandaag een auto gekocht bij Direkt autos. Van de week wezen kijken bij de auto. Auto was in topstaat alleen de remmen moesten nog vervangen worden. Gesproken met de verkoper, dit heeft hij meteen geregeld. Alles was geregeld binnen 2 dagen auto staat er super fris bij ! Wat een top service !

Heb er een uitstekende ervaring gehad met het aanschaffen van een Renault Megane trophy. Donderdag gebeld dat ik zaterdag wou komen kijken was geen probleem en de auto stond buiten al klaar goed rondgekeken en test rit gemaakt. daarna gezegd dat ik hem wou kopen. Toen dinsdag kenteken gekregen kunnen verzekeren zaterdag in ochtend opgehaald en de rest geregeld al met al een top ervaring

Leuk bedrijf , mooie auto's en een goede service. Heb er zelf een seat leon cupra van 2014 gekocht, en heb er niks op aan te merken. Auto rijd en ziet eruit precies zoals dat omschreven werd.

Verkoopt mooie goed producten en handeld snel

Ik ben goed geholpen en was al vrij snel zeker van mijn keuzen. Met inruilen lekker snel gehandeld en kon de auto gelijk mee nemen

Ik heb alles van begin tot het einde als zeer prettig ervaren!

Eerlijke prijzen , eerlijke verkoper

Ik heb een Up GTI bij Gudo gekocht, een eerlijk inruilprijs voor mijn auto terug ontvangen en tevreden met de nieuwe auto die ik heb mogen bemachtigen. Leuk assortiment auto’s ! Makkelijk en eerlijk persoon om mee te handelen Nogmaals bedankt

Fijne t roc gekocht

Zeer mooie auto gekocht fijn gevoel en goed geholpen Gr huub

Goed service

Goed geholpen van A tot Z Zou de volgende auto hier zo weer kopen!

Aardige gozer en mooie wagens!!

Perfect!

Everything fine with the car like i expected For sure i will come back here and buy another one in the future :)

Suzuki swift gekocht Fijne auto

Top bedrijf

Ik heb vorige week bij Direkt auto's mijn prachtige Seat Leon FR gekocht. Goede service met een bakje koffie en het leveren van een top auto.

Fantastisch bedrijf

Top bedrijf, reageerd snel op apjes en gaf een goed bod voor mijn eigen auto.

Netjes geholpen.

Bedrijf ziet er netjes en strak uit mooie auto’s en goed geholpen.

Een goede ervaring en altijd open

De verkoper was transparant en eerlijk. Verder netjes afgehandeld en een mooi bedrag voor me eigen auto terug gehad

Auto ingeruild bij Gudo, top geregeld, ook buiten openingstijden.

Vorige week mijn auto ingeruild bij Gudo, ook buiten openingstijden nam Gudo de tijd voor je en regelde alles keurig. Tevens een eerlijke prijs gekregen voor mijn inruilauto.

Top en netjes geen gezeur nette auto

Fijne ervaring met inruil en aankoop van mij nieuwe auto.

Prima autobedrijf en betrouwbaar

Ik was op zoek naar een mooie Golf 7 en die vond ik via internet bij Direkt Auto’s. Aangezien ik in het Noorden woon en ik nog een aantal auto’s had gezien op internet, gingen mijn vader en ik door Nederland. Veel auto’s gezien en de auto die bij Direkt Auto’s stond was een super vet en mooi gepoetst. Vrijdag een proefrit gemaakt en de Golf 7 reed prima, met daarbij veel extra opties. De eigenaar was erg aardig en kwam betrouwbaar over en gaf de nodige informatie. Ik had zelf een Seat Leon en kreeg daar een prima inruilprijs voor. Na wat vragen en onderhandelen was de deal snel gesloten en had ik mijn eerste Golf 7! Daarna snel richting het Noorden gereden. Na een aantal dagen nog wat info gevraagd over de Apple CarPlay, aangezien het geluid niet optimaal was. Er werd snel gereageerd en gelukkig lag het niet aan de Apple CarPlay zelf. Daarna nog iets met een dashbord lampje gehad en ook hier werd snel op gereageerd en werd ik gerustgesteld. Al met al ben ik zeer tevreden over Direkt Auto’s en is de klantvriendelijkheid ook dikke prima!

Mooie auto's en zeer goede service.

Volkswagen Polo gekocht bij Direkt Auto's. Ik ben zeer tevreden over de service. Goed bereikbaar per telefoon en WhatsApp. Afspraken zijn telkens nagekomen. Ook over de onderhoudsbeurt van de auto ben ik meer dan tevreden. Ik ben hier goed geholpen en ben erg blij met de auto.

Golf 7.5 R Variant

Ik heb de auto gevonden op internet, en de zelfde dag nog een afspraak gemaakt. Ik kon meteen komen kijken, de auto stond netjes gewassen binnen. Weinig licht binnen in de hal, maar buiten heb je ruim de plaats en tijd om de auto goed te kunnen bekijken. Na een proefritje naar binnen voor een bakje koffie, en na overeen komen van de prijs de dikke golf meteen mee naar huis genomen. Al met al een prettige ervaring om mijn droom “papa” auto te kopen!

Betrouwbaar en een vriendelijk bedrijf.

Zeer netjes en vriendelijk geholpen, eerste ervaring met het bedrijf maar goed geholpen.

Ik heb hier een auto gereserveerd en hij heeft hem voor me achtergehouden, terwijl er veel op gereageerd werd. Ook was deze auto in TOP staat. Hij bied ook een goeie prijs aan als je je auto wilt inruilen en komt alle afspraken na.

Goede service en beste prijs in omstreken.

Binnen 1 dag keuze gemaakt voor een prachtige Hyundai i20 welke nergens goedkoper was en in de staat zoals bij Direkt Auto's. Een aanrader voor iedereen die naast een goede auto ook de service belangrijk vind :)

Groenwoud 19 5151RM Drunen