Geweldige service, erg vriendelijk en top auto's

Kon gelijk een afspraak maken om te komen kijken. Testrit was geen probleem. Kon zelfs gelijk de auto menemen. Erg vriendelijk, sociaal en rechtuit. Zeer snel een vertrouwd gevoel bij Direkt Auto's!!!

Goede, eerlijke zaak. Mooi aanbod

Een Leon Cupra ST aangeschaft bij deze zaak. Veel kennis & specialisme specifiek op Cupra modellen. Eerlijke verkoper en eigenaar om zaken mee te doen. Geen poespas, recht door zee. Mooi aanbod aan auto's met historie en garantie. Zeker een aanrader. Prijzen zijn niet de laagste, maar conform gezien de staat van de auto's die aangeboden worden i.c.m. garantie etc. Al met al zeer tevreden en een terugkomende klant erbij in de vorm van mijzelf.

Voelde vetrouwd en informeel verder was alles uitstekend geregeld! Werd goed op de hoogte gehouden over de auto (zelfs in zijn vakantie!) Ik zou iedereen Direkt Auto's aanbevelen!

Goede service, snelle afhandeling!

Goede service, mooie auto’s tegen een nette prijs. Inruil supersnel geregeld! Bedankt!!

Alles wat je van een autodealer wilt

Heel vriendelijk en geduldig. Legt duidelijk uit wat de auto’s inhouden en kent ze goed. Haalt ze naar buiten als je een proefrit wilt maken en zorgt dat je je op je gemak voelt terwijl je een beslissing maakt

Fijne aanschaf en communicatie

Afgelopen week bij Direkt Auto's een Seat Leon gevonden. Ik was er al een tijdje naar 1 op zoek! Er stonden een aantal bij Direkt op de website, gelijk gebeld en een afspraak gemaakt om langs te komen. Na een check op de inruilauto konden we na een proefrit tot een deal komen. Een fijne zaak om mee te werken en ook wel kennis heeft van het vak.

Hoog service gehalte

Schitterende Cupra gekocht,leuk en vakkundig geholpen door 2 verkopers die weten waar ze mee bezig zijn.Na een dag rijden een klein defect tevoorschijn gekomen, nokkenas sensor,kon meteen de auto voor reparatie brengen en kreeg een leenauto mee.ze hadden ook meteen maar de bougies vervangen en een liter olie mee gekregen voor het ongemak.dat noem ik nog eens service. Direkt auto's bedankt,volgende auto zal ik zeker weer bij jullie kopen.

Super tevrenden

Ik ben erg tevreden met direkt autos. Ze zijn erg klantvriendelijk en hebben en snelle en nette levering. Ik raad iedereen aan hier je auto te kopen.

Erg positief en tevreden

Erg goede ervaring met het regelen van mijn nieuwe seat leon cupra. Verkoper heeft veel verstand van de benodigde zaken en de auto. Helpt wanneer nodig en is goed te bereiken. Erg positief!

Vriendelijke man, komt afspraken na, mooie zaak met mooie auto's

Afgelopen week onze mooie seat 1.8 fr hier gekocht. Werkelijk een fantastische wagen! Verkoper is heel vriendelijk. Alles verliep open en eerlijk.

Nette afhandeling

Goede verkoper nette afhandeling, komt netjes zijn afspraken na zeker een aanrader.

Eerlijke handel

Al een tijdje op zoek naar een dikke Seat Leon cupra ST. Kreeg de mogelijkheid om niet 1 maar 2 Leons proef te rijden. Aan de hand hiervan een keuze kunnen maken. Heel erg blij mee. Voor nu 5 sterren. Kijken hoe de auto het blijft doen uiteraard maar ik heb er alle vertrouwen in dat dat goed komt. Onwijs bedankt voor de goede service en hopelijk tot de volgende keer als ik weer een dikke Seat nodig heb.

Na lang zoeken kwam ik terecht bij Direkt Auto’s. Na wat whatsapp berichtjes snel een afspraak gemaakt. Auto stond klaar en we konden meteen een proefrit maken. We kwamen met een big smile terug en deal was snel gesloten. Een paar dagen laten zijn we met de auto op vakantie gegaan. Na 4000km gereden te hebben zonder enige problemen zijn we nog meer enthousiast geworden over de Cupra! Gudo, bedankt!

Sympathiek bedrijf

Afgelopen zondag kennis gemaakt met dit bedrijf dat de Leon 5F clubdag faciliteert en sponort. Sympathieke mensen die serieus met hun vak omgaan. Daar ook een FR stuur gescoord dat er ook direct in gezet werd door eigenaar Gudo voor een heel redelijke prijs. Prima service! Grt, Paul

Top bedrijf

Vandaag onze Leon Cupra opgehaald, goede service, auto was snel klaar en super netjes afgeleverd. Aardige mensen!

Geweldige service

Heb mijn Seat Leon 1.5 hier ingeruild voor een Cupra, had veel mooie auto's staan en we konden met een goede prijs overeenkomen en mijn eigen velgen meenemen was geen enkel probleem. Zeer goede service, eerlijke prijzen en je word goed op de hoogte gehouden wat betreft aflevering.

Goed en snel geregeld!

Auto netjes afgeleverd en goede service! Snel geregeld en duidelijke communicatie!!

Duidelijk, snel en eerlijk.

Top gozer met mooie wagens. Eerlijke prijzen en ik werd snel geholpen. Contact is top zelfs na aankoop. Ik kan in woorden niet beschrijven hoe blij ik ben met me cupra.

Klantvriendelijk

Top garage goeie service

Super relaxte koop ervaring

Ik heb een Leon Cupra ST hier gekocht en de ervaring was uitstekend. Hij heeft veel mooi spul staan. Heerlijk ontspannen sfeer, lekker over auto's praten en tussendoor een mooie cupra gekocht. Hij komt zijn woorden ook echt na, ook al was ik het zelf vergeten. Ik zal hier zeker terug komen, al is het maar voor een praatje!

Uitzonderlijke positieve ervaring

Al langere tijd op zoek naar een Seat Leon Cupra ST en na een aantal weken langs gegaan. Eigenlijk vanaf moment 1 een positief gevoel. Gewoon rijden zonder afspraak, goede inruilprijs, goede garantie voorwaarden en handige tips om de auto nog mooier te maken. Bij aflevering zagen we nog wat deukjes en die werden kosteloos op een ander moment eruit gehaald. Weer een paar dagen later voelde ik een trilling op hogere snelheid. Weer werd de auto kosteloos nagekeken en bleken de banden opnieuw gebalanceerd te moeten worden. Dit alles zonder aanspraak te hoeven maken op garantie via de Seat dealer (die je er kosteloos bijkrijgt). Ik kreeg overigens ook nog een leenauto mee. Ik heb expres wat langer gewacht met een review om de euforie van nieuwe auto te laten weg ebben. Nog steeds zijn we erg blij met de auto. Voor een “handelaar” is het een echte liefhebber van auto’s met oog voor detail. Daar waar veel verkopers of dealers het laten liggen om een €100 te besparen, wil Direkt Auto’s gewoon een goede en nette auto afleveren. Helaas wordt onderhoud niet aangeboden, anders had ik er graag mij auto/geld gebracht. Kortom, niets anders dan lof!

Topservice, behulpzaam

Een hele mooie Seat Leon ST Cupra gekocht. Uitstekende uitleg en service, de auto werd tip top en in nieuwstaat afgeleverd. Auto’s zijn scherp en eerlijk geprijsd.

Vertrouwd

Goede service en voelt vertrouwd

Fijne zaak, een aanrader!

Ruim een week geleden een auto voorbij zien komen op internet die mogelijk wel eens de auto kon zijn waar wij naar op zoek waren. Geapt met Gudo of wij direct langs konden komen (vanuit Zutphen). Dat kon, geen probleem. Aangekomen voldeed het autootje prima aan de beschrijving en dus aan onze verwachtingen. Proefritje gemaakt, dat ging ook goed zoals verwacht. Over de prijs waren we het snel eens. Auto op naam gezet. Betaling rond gemaakt en naar huis gereden. Tot nu toe erg tevreden over de auto. En daarbij het volste vertrouwen dat Direkt Auto's ook na de koop, gewoon netjes service zal verlenen, mocht dat nodig zijn. Prima no nonsense bedrijf. Zeker aan te raden! Frank, Zutphen

Erg goede en positieve ervaring. Heb 2x proefrit gemaakt. Dit was geen enkel probleem. Neemt alle tijd voor je en geeft duidelijke informatie. Is open in alles. Zeker een aanrader.